Foto: Likeablelithuania.com
Autors: VRP Hill+Knowlton Strategies/Lietuvas tūrisma departaments
Avots: VRP Hill+Knowlton Strategies/Lietuvas tūrisma departaments
Tas būs aicinājums teikt "LIKE" pašai Lietuvai – to redzēt, sajust un iemīlēt. Skulptūra simbolizēs arī interneta paaudzes dzīvesveidu, kura neatņemama sastāvdaļa ir iespēja radīt, dalīties un sazināties caur sociālajiem tīkliem. Jebkurš cilvēks pasaulē var kļūt par šīs skulptūras līdzīpašnieku un saņemt to apstiprinošu sertifikātu – vienkārši piesakieties pie "Like‘able Lithuania" kampānijas. "LIKE" skulptūra pacelsies vienā no slavenākajiem un modernākajiem Lietuvas kūrortiem – Druskininkos. Šo pilsētu skulptūras vietai izvēlējās paši sociālo tīklu lietotāji, kuri izmantoja speciāli kampaņai "Like‘able Lithuania" izveidoto aplikāciju.
"Like‘able Lithuania" – tā ir unikāla Lietuvas komunikācijas kampaņa sociālajos tīklos, kuras mērķis ir iepazīstināt ar iespējām Lietuvā atklāt iemīļotas lietas. Šis projekts apvieno pat 5 sociālos tīklus – Facebook, Google+, Vkontakte, Twitter un Youtube. Jūs šeit katru dienu varat iepazīties ar interesantām vietām, faktiem, paziņojumiem, negaidītiem atklājumiem – ar to, ko var mīlēt Lietuvā. Turklāt ikviens, kurš pieslēdzas pie kampaņas, kļūst par lielākās pasaulē skulptūras "LIKE" līdzīpašnieku.
Reklāma
"Lietuva ir slavena ne tikai ar basketbolu, Viļņas baroka stila vecpilsētu vai gleznainajām kāpām. Šeit var braukt ar ragavām vasarā, pastaigāties ozolu birzī pašā pilsētas vidū, apmeklēt dzintara pirti, dejot līdz rītausmai vai atpūsties modernākajos SPA centros. Ikviens šeit atradīs kam pateikt "LIKE" – par to "Like‘able Lithuania" projekts ļauj pārliecināties katru dienu. Priecājamies, ka no šā brīža mēs varēsim lepoties arī ar lielāko skulptūru pasaulē, kas veltīta sociālajiem tīkliem," – saka Valsts tūrisma departamenta pie Saimniecības ministrijas vadītāja dr. Raimonda Balniene.
Ar šo kampaņu Lietuva strauji virzās uz priekšu un ar interneta paaudzi komunicē tai pieņemamā veidā – caur sociālajiem tīkliem. Ir paredzams, ka vasaras beigās kampaņā iesaistīto lietotāju skaits būs 1 000 000. Kopš kampaņas sākuma, 3 mēnešu laikā iesaistīto lietotāju ir jau vairāk nekā 244 000.
Teikt Lietuvai "LIKE" un kļūt par "LIKE" skulptūras līdzīpašnieku var, pievienojoties pie jebkuras no "Like‘able Lithuania" aplikācijas. Ikviens, kurš pateiks Lietuvai "LIKE", saņems arī īpašumtiesības uz šo "LIKE" skulptūru apliecinošu sertifikātu. Turklāt katram skulptūras līdzīpašniekam ir iespēja vasaras beigās laimēt ceļojumu uz Lietuvu no jebkuras Eiropas valsts un ar savām acīm ieraudzīt lielāko pasaulē "LIKE" skulptūru.
Vairāk par kampaņu:
"Like‘able Lithuania" – Lietuvas tūrisma komunikācijas un mārketinga sociālo tīklu stratēģijas īstenošanas kampaņa, kuras laikā 5 sociālajos tīklos trijās valodās (lietuviešu, angļu un krievu) tiks prezentēta Lietuva un valsts tūrisma potenciāls. Kampaņu "Like‘able Lithuania" īsteno Valsts tūrisma departaments pie Saimniecības ministrijas, tā tiek finansēta no ES struktūrfondiem.
Norāde uz kampaņas saiti sociālajos tīklos: www.likeablelithuania.com/welcome/
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.