Autors: Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/Welt.de
Viesnīcas atrašanās vieta ir pats svarīgākais, izvēloties viesnīcu, tā noskaidrots Bonnas starptautiskās augstkolas pētījumā. Kad darījumu ceļotāji meklē viesnīcu, tad svarīgākais kritērijs ir viesnīcas atrašanās vieta, nevis cena vai viesnīcas zīmols.
74% aptaujāto par svarīgāko atzīst vietu, savukārt 56% - cenu par nakti. Tikai 8% uzskata, ka ir svarīgs viesnīcas zīmols. Vadoties pēc aptaujas datiem, 52% biznesa ceļotāji paši sameklē sev viesnīcu, savukārt katrs ceturtais - konsultējas ar palīgpersonālu uzņēmumā.
Aptaujā kopā piedalījušies 1018 biznesa ceļotāji no Vācijas.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.