Autors: Daiga Bazule
Avots: BalticTravelnews.com
Tuvojoties gada noslēgumam, kas nāk gan ar dažādiem saviesīgiem korporatīvajiem pasākumiem, gan dažādām sanāksmēm par nākamā gada plāniem un mērķiem, nepieciešams izvēlēties vietu, kur visu minēto organizēt. Ja pasākumu plānojiet organizēt ārpus Rīgas, viena no piemērotām vietām būs Hotel Dinaburg, kas atrodas Daugavpilī. Lai vairāk uzzinātu par pasākumu rīkošanas iespējām Daugavpilī, tūrisma ziņu portāls Travelnews.lv uz sarunu aicināja Hotel Dinaburg vadītāju Ariandu Iļjinu.
"Viesnīca Dinaburg tika atvērta 2006. gadā un šobrīd tā ir viena no populārākām vietām tūristu un vietējo iedzīvotāju vidū, pateicoties tās daudzfunkcionalitātei un cenas atbilstībai kvalitātei. Viesnīcā ir pieejami 58 komfortabli numuri no standarta klases līdz lukss klases numuriem. Katrs ir ierīkots tā, lai dzīvošana tajā būtu maksimāli komfortabla. Viesnīcas restorānā var pasūtīt maltīti, bet atpūtas kompleksā ar baseinu, saunu, turku pirti un džakuzi, atslābināties pēc garās darba dienas. Viesnīcā ir divas tehniski aprīkotas konferenču zāles un banketu zāle, kas dod iespēju organizēt gan konferences, gan intervijas, gan pārrunas, kā arī privātos svētkos. Pie tam viesnīcā ir atļauts uzturēties ar saviem četrkājainiem mīluļiem," tā Hotel Dinaburg īsumā raksturo tās vadītāja.
Reklāma
Sarunai ievirzoties par konferenču rīkošanas iespējām, viesnīcas vadītāja informē, ka tiek piedāvātas profesionāli aprīkotas, ērtas telpas ar visiem konferencei nepieciešamiem materiāliem. "Lielā konferenču zāle ir paredzēta līdz 50 personām, mazā konferenču zāle – līdz 10 personām, "Ziemas dārzs" zāle – līdz 100 personām. Mēs piedāvājam skaņas, gaismas, projekcijas iekārtas. Vienas stundas telpu īres cenā ir iekļauta flip-chart tāfele, ekrāns, video-audio sistēma un bezvadu (Wi-Fi) internets. Zāles izkārtojuma veidi var būt dažādi - teātra veids, klases veids, U-formas veids, apļa veids. Mēs esam klient-orientēti, tādēļ svarīga ir individuāla attieksme pret ikvienu klientu. Ar rūpīgu darbu un precizitāti esam spējīgi realizēt jebkuru vēlmi." Arianda Iļjina norāda, ka šobrīd konferences, semināri un apmācības kļūst par arvien pieprasītāku produktu, jo Latgalē tiek ieguldīti lieli Eiropas Savienības līdzekļi reģiona attīstībai, ko arī varot izjust pēc jaunu kompāniju parādīšanās tirgū.
Visiem zināms, ka darbs labāk un ātrāk veicas, ja ir baudīta garda maltīte, arī konferenču dalībnieki tiek aicināti "atvilkt elpu" pie kafijas tases. "Konferenču dalībniekiem piedāvājam kafijas paužu variantus, kā arī pusdienu speciālos piedāvājumus. Kafijas pauzes izmaksā vien sākot no 2 Ls vienai personai, bet pusdienas – sākot no 2,50 Ls. Varam izstrādāt arī individuālo ēdienkarti konkrētam gadījumam. Viesnīcas restorāna vadītāja ir ar radošām domām un vienmēr var izdomāt kaut ko neparastu, pie tam iekļauties vēlamajā budžetā."
Pēdējā laikā arvien populārāk kļūst rīkot dažādas neformālas aktivitātes, kas norisinās pēc pasākuma oficiālās daļas. Arī Arianda Iļjina norāda, ka bieži pasākumu organizētāji pēc konferences rezervē arī atpūtas kompleksu viesnīcā, pamatojoties ar darbinieku saliedēšanu un emociju atraisīšanu. "Restorāna darbinieki uzklāj vakariņas atpūtas kompleksa banketu zālē. Zālē ir pieejama arī karaoke, tā kā viesi var būt pārliecināti par pozitīvu vakara noslēgumu. Atpūtas komplekss ir mūsu rozīnīte, jo nevienā tādas pašas kategorijas Daugavpils viesnīcā nav līdzīga piedāvājuma. Pie tam konferences dalībniekiem piedāvājam arī speciālās cenas izmitināšanai, lai pēc garās dienas nebūtu jādodas tālā ceļā. Iesakām nakšņot kādā no mūsu komfortablajiem numuriem un no rīta ar jauniem spēkiem doties mājās."
Savukārt jau domājot par Ziemassvētku un Jaunā gada svinībām, tās iespējams organizēt arī Hotel Dinaburg. Viesnīcas vadītāja uzsver, ka Jaunā gada korporatīvajiem pasākumiem telpas uzņēmumi jau rezervē un aicina arī citus to darīt laicīgi. "Mēs vienmēr būsim priecīgi parūpēties par Jūsu pasākumu!" sarunu noslēdz Hotel Dinaburg vadītāja.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.