Kam pievērst uzmanību, izvēloties viesnīcu?

Teju katram ceļotājam ir sanācis vilties izvēlētajā viesnīcā. Visbiežāk vilšanās iemesls ir tas, ka viesnīcas piedāvajums neatbilst tam, kas ticis solīts. Piemēram, 5 zvaigžņu pils vietā tiek piedāvāts 3 zvaigžņu līmeņa mājoklis. Lai spētu izvairīties no šādām situācijām, piedāvājam iepazīsties ar pazīmēm, kas varētu liecināt, ka viesnīca neatbildīs piedāvātajam.

Negatīvas viesu atsauksmes

Pats nozīmīgākais faktors, izvēloties viesnīcu, ir iepazīšanās ar iepriekšējo klientu pieredzi. Tāpēc, izvēloties viesnīcu, iepazīšanās ar atsauksmēm internetā ir teju neatņemams solis. Iesakām izlasīt tik daudz atsauksmes, cik vien spējat! Vērā ņemiet to ceļotāju atsauksmes, kuri ir līdzīgi jums - piemēram, ja grasāties ceļot vienatnē, tad iepazīstaties ar šādu ceļotāju atsauksmēm, nevis pāru atsauksmēm, kuri norādījuši, ka istabiņā atrodamais šampanietis bijis pārāk silts. Pievērsiet uzmanību arī tam kā un vai viesnīcas pārstāvji atbild uz sūdzībām. Vai viņi ir kareivīgi vai izpalīdzīgi, atklāti vai negodīgi? Tiešsaistē paustā attieksme, visticamāk, atspoguļosies arī dzīvē apkalpojot klientu.

Nedabīgi labas fotogrāfijas

Nav noslēpums, ka ikviens uzņēmums sevi vienmēr cenšas prezentēt no labākās puses. Taču grafiskās apstrādes programmas lietpratēja rokās pat noplukušām telpām ļaus pārtapt par kaut ko, kas tā nav. Tādēļ gadījumā, ja internetā skatāmajos foto viss šķiet ārkārtīgi perfekts, pat nedabīgs, tas patiesībā var liecināt par gluži pretējo. Nereti viesnīcu fotogrāfijās redzams arī, piemēram, idillisks peldbaseins ar kristāldzidru ūdeni un peldkostīmos tērpta daiļava tajā, kamēr realitātē pie baseina valda haoss, netīrība, un teju ik brīdi tajā plunčājas vairāki desmiti atpūtnieku.

Neeksistējoša vai slikta mājaslapa

Internets ir viens no svarīgākajiem un ērtākajiem rīkiem mūsdienu ceļotāja rokās un informācijas iegūšanas veids. Tādēļ, ja viesnīca nav gatava parūpēties par lietotājiem ērtas un funkcionālas mājaslapas izveidi, ļoti iespējams, ka līdzīga situācija vērojama arī tās numuros. Tas, protams, nebūt nenozīmē, ka ikkatram nelielam viesu namam būtu jāapsver IT nodaļas izveide, tomēr mājaslapas nepilnību gadījumā potenciālajam viesim der sīkāk papētīt, vai ar viesnīcu patiesi viss ir vislabākajā kārtībā.

Sarežģīti sazināties ar reālu personu

Ja viesnīcas darbinieki laicīgi un draudzīgi neatbild uz e-pasta vēstulēm vai telefona zvaniem, kas liek jums domāt, ka viņi būs atsaucīgi un izpalīdzīgi jūsu apmešanās laikā?

Google Street View liecina par ko citu

Ja jūsu izvēlētās viesnīcas mājaslapā norādīts, ka tā atrodas pavisam tuvu pašiem labākajiem tūrisma objektiem, der pārliecināties, vai tā patiešām ir – šim nolūkam var vienkārši ievadīt adresi "Google Maps" meklētājā. Vēl jo vairāk – izmantojot "Google Street View", apskatiet viesnīcas ēku. Ja tā šķiet slikti uzturēta vai gluži vienkārši neatbilst aprakstam (fotogrāfijām), steigšus meklējiet citu viesnīcu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 17.11.2024 - 29.11.2024 Zinātnes un izglītības inovāciju centrs Liepājas reģiona TIB
No 19. līdz 29. novembrim Zinātnes un izglītības inovāciju centrs aicina uz STEM nodarbību atvērto durvju dienām | Skatīt vairāk
Apvienotie Arābu Emirāti Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, transfēri un 7 naktis viesnīcā ar izvēlēto ēdināšanu | Skatīt vairāk
no 615 EUR
𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 𝐅𝐑𝐈𝐃𝐀𝐘 akcija!!! Latvia Tours
“Black Friday 2024” akcija no 22. novembra līdz 02. decembrim: ceļojumu pārdošana populāros ziemas un vasaras virzienos! | Skatīt vairāk
Jaungada Balle Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
31. decembrī viesnīcā Radisson Blu Latvija Jaungada Ballē ar grupu Dziļi Violets un vakara vadītājiem Māru Sleju un Jāni Kozlovski! | Skatīt vairāk
160 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.19482899sec.