Kāpēc jaunā paaudze nemīl runāt pa telefonu?

Daudzi darba devēji ir neziņā par jauniešu komunikācijas īpatnībām, kad biroja darba kompetencēs ir aktīva telekomunikācija ar klientiem. Ļoti daudzi šajā gadsimtā dzimušo jauniešu cenšas izvairīties no telefonu tiešajām sarunām, lai gan visiem ir moderni viedtālruņi, un daudzi vadītāji un biroja darbinieki ir neizpratnē par šo nevēlēšanās faktu. Pieredzējušie darbinieki norāda par lieku laika šķērdēšanu, kad jaunietis iegrimst (īsziņas, e-pasts, whatsapp, messenger u.c.) sarakstē, lai gan aktuālo jautājumu var atrisināt ar īsu telefona zvanu un vienlaicīgi pēc balss noskaidrot klienta garastāvokli.

Telefona sarunas bija pagājušā gadsimta komunikācijas novitāte, kad cilvēki ar vairāku tūkstošu kilometru attālumu varēja tiešsaistē komunicēt ar darba kolēģiem vai draugiem. Taču mūsdienu jauniešiem ir plašs komunikācijas spektrs, ko var izvēlēties tiešajā komunikācijā un telefonēšana kļūst par visneērtāko komunikācijas veidu.

Jauniešu visbiežāk nosauktie iemesli telefonēšanas noliegšanai:

1) Situācijai nevar sagatavoties, jo, paceļot klausuli, uzreiz ir jābūt sarunas tēmā.

2) Nepazīstamo zvanu pieņemšana rada apmulsumu, jo citos komunikācijas kanālos var ātri interneta dzīlēs (google) ievākt informāciju par pieziņojošo personu.

3) Pēc zvanītāja balss jaunieši neatpazīst klientu, draugu vai paziņu, jo šī īpašība ikdienā jauniešos nav trenēta. Tas jauniešos izraisa mazvērtības kompleksu, kad pieredzējis darbinieks atpazīst pēc balss simtiem klientu. 

4) Pieredzējis darbinieks pārsteidz jaunieti ar savas balss un runas stila maiņu, pielāgojot savu runu klienta vēlmēm vai uzņēmuma servisa korporatīvajam tēlam. Lomu spēles telefona sarunā jauniešiem ir pilnīgi jauna pasaule. 

5) Vairāki uzņēmumu vadītāji ir pamanījuši, ka jaunie darbinieki atsevišķus telefona zvanus nepaceļ, bet gan atbild ar īsziņas uzaicinājumu, lai zvanītājs pieziņojas ar īsziņas vai e-pasta starpniecību. Jaunieši bieži vien neatzvana, bet gan uzreiz raksta e-pastā vai citos komunikācijas tiešsaistes kanālos.

6) Jaunieši vairāk uzticas rakstītajam tekstam nekā telefonā teiktajam, jo to var vairākas reizes pārlasīt un tikai tad pieņemt lēmumu, kur telefona sarunā gudrais lēmums ir jāpieņem un jāpaziņo momentāni. Tas jauniešos rada diskomforta sajūtu. 

7) Telefona sarunā spēcīgākais orators var pārtraukt oponenta sarunu un vairāk akcentēt savus argumentus, kas tiešā sarakstē nepieredzējušam jaunietim ļauj savu domu teikumus uzrakstīt līdz galam. Nedrošākos argumentus ātri pārbaudīt un dod pamatotas atbildes. 

8) Jaunieši kaunās par savu nedrošo sarunas prasmi publiskās vietās (birojā), kur katrs pieredzējušais darbinieks noklausās sarunu, novērtē, kritizē un izdara piezīmes. Tas daudzos jauniešos rada paniskas sajūtas. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Ceļojums Ziemassvētkos un Jaunajā gadā  Estravel Latvia
Taizeme, Vjetnama, Meksika, Seišelu salas, Kuba, Zanzibāra... // Lidojums no Rīgas, transfēri, nakšņošana viesnīcā, izvēlētā ēdināšana | Skatīt vairāk
no 1465 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.11.2024 - 26.11.2024 Baibas Sipenieces - Gavares stāvizrāde Tukuma TIC
Jauna, pozitīva, izklaidējoša un humora pilna izrāde "Ir Vēl!" | Skatīt vairāk
𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 𝐅𝐑𝐈𝐃𝐀𝐘 akcija!!! Latvia Tours
“Black Friday 2024” akcija no 22. novembra līdz 02. decembrim: ceļojumu pārdošana populāros ziemas un vasaras virzienos! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 29.10.2024 - 29.11.2024 Iemirdzies zvaigznēm līdzi Krāslavas TIC
Krāslavas novada uzņēmēju/lauksaimnieku gada noslēguma pasākums "Iemirdzies zvaigznēm līdzi" | Skatīt vairāk
7.00 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::5.31207895sec.