Par ko dusmojas viesnīcu klienti - TOP 8 [1]

Mūsdienās vairs īsti nav problēmu atrast labu, skaistu viesnīcu par pieņemamu cenu. Problēmas sākas tad, kad klienti prombraucot atklāj, ka papildus paredzētajai maksai ir jānorēķinās par kādiem citiem pakalpojumiem, kas istabas cenā nav bijuši iekļauti. Tirgus izpētes institūts HRS ir veicis aptauju, kuras mērķis ir noskaidrot, kuri papildmaksas pieprasījumi viesnīcu klientiem ir visnepatīkamākie.

Klienti visvairāk dusmojas, ja atsevišķi ir jāmaksā:

1. Par auto novietošanu viesnīcas stāvvietā (68%)

2. Par interneta izmantošanu (49%)

3. Par minerālūdeni numurā (38%)

4. Par fitnesa un wellness zonas izmantošanu

5. Par brokastīm (29%)

6. Par dzērieniem un uzkodām no minibāra numurā (21%)

7. Par apkalpošanu viesnīcas numurā (20%)

8. Par TV skatīšanos (14%)

Aptaujā piedalījās 600 respondentu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 Nils 12/09/2009 12:00 Man arī par pilnīgi par sliktu stilu liekas, ja viesnīcā prasa papildus samaksu par mašīnas novietošanu pagalmā. Cenšos izmantot solīdas vietas, kur tas iekļauts cenā. Arī brokastis vēlos lai ir jau cenā.

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.12.2025 - 23.12.2025 Jauni mākslinieciski tēli Liepājā Liepājas reģiona TIB
Šogad Liepājas rotājumu klāstu papildina jauni mākslinieciski tēli jaunās vietā – īpaši sapņaina noskaņa sagaida Jūrmalas parkā un pie Gulbju | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 11.12.2025 - 24.12.2025 Jaunā gada sagaidīšana Liepājā Liepājas reģiona TIB
Zvaigžņota Jaunā gada sagaidīšana Rožu laukumā aicina liepājniekus un pilsētas viesus uz krāšņu muzikālo programmu. | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Dome Hotel
,


Grand Palace Hotel
,


Daugavkrasti
,


Estravel Latvia - A/S Estravel Group filiāle
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.57822299sec.