Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: SmarterTravel.com/BalticTravelnews.com
Ne vienam vien ceļotājam reiz gadījies ierasties viesnīcā, lai uzlūkotu gluži citu skatu nekā sākotnēji internetā apskatītajā piedāvājumā.
Lai nenāktos piedzīvot šādu vilšanos, portāls SmarterTravel.com nosaucis dažas no izplatītākajām pazīmēm, kas bieži liecina, ka izvēlētā viesnīca realitātē jums varētu nebūt pa prātam.
Reklāma
1. Pārāk perfektas fotogrāfijas
Nav noslēpums, ka ikkatrs uzņēmums sevi allaž cenšas prezentēt no labākās puses. Taču grafiskās apstrādes programmas lietpratēja rokās pat noplukušām telpām ļauj pārtapt pieczvaigžņu apartamentos, tādēļ gadījumā, ja internetā skatāmajos viesnīcas foto viss šķiet ārkārtīgi perfekts, tas patiesībā var liecināt par gluži pretējo. Nereti viesnīcu fotogrāfijās redzams arī, piemēram, idillisks peldbaseins ar kristāldzidru ūdeni un peldkostīmos tērpta daiļava tajā, kamēr realitātē pie baseina valda haoss, netīrība, un teju ik brīdi tajā plunčājas vairāki desmiti atpūtnieku.
2. Novecojusi mājaslapa
Internets nenoliedzami ir viens no svarīgākajiem un ērtākajiem rīkiem mūsdienu ceļotāja rokās. Tādēļ, ja reiz viesnīca nav gatava parūpēties par lietotājiem ērtas un pilnībā funkcionālas mājaslapas izveidi, ļoti iespējams, ka līdzīga situācija vērojama arī tās numuros. Tas, protams, nebūt nenozīmē, ka ikkatram nelielam viesu namam būtu jāapsver IT nodaļas izveide, tomēr mājaslapas nepilnību gadījumā potenciālajam viesim der sīkāk papētīt, vai ar viesnīcu patiesi viss ir vislabākajā kārtībā.
3. Negatīvas viesu atsauksmes
Lieki piebilst, ka, izvēloties viesnīcu, iepazīšanās ar atsauksmēm internetā ir teju neatņemams solis. Turklāt der izlasīt tik daudz atsauksmju, cik vien spējat atrast, iepazīstoties ar viedokļiem, kurus izteikuši ceļotāji ar jums līdzīgām vēlmēm un vajadzībām, kā arī pievēršot uzmanību, kā un vai viesnīcas pārstāvji atbild uz sūdzībām. Vai viņi ir kareivīgi vai izpalīdzīgi, atklāti vai negodīgi? Tiešsaistē paustā attieksme, visticamāk, atspoguļosies arī, apkalpojot klientu klātienē.
4. Sarežģīti sazināties ar reālu personu
Ja viesnīcas darbinieki laicīgi un draudzīgi neatbild uz e-pasta vēstulēm vai telefona zvaniem, kas liek jums domāt, ka viņi būs atsaucīgi un izpalīdzīgi jūsu apmešanās laikā?
5. Google Street View liecina par ko citu
Ja jūsu izvēlētās viesnīcas mājaslapā norādīts, ka tā atrodas pavisam tuvu pašiem labākajiem tūrisma objektiem, der pārliecināties, vai tā patiešām ir – šim nolūkam var vienkārši ievadīt adresi "Google Maps" meklētājā. Vēl jo vairāk – izmantojot "Google Street View", apskatiet viesnīcas ēku. Ja tā šķiet slikti uzturēta vai gluži vienkārši neatbilst aprakstam (fotogrāfijām), steigšus meklējiet citu viesnīcu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.