Kā sūdzoties par ceļojumu aģentūrām gūt panākumus

 

Pavisam neilgs laiciņš ir atlicis līdz vasaras brīvdienām. Tomēr iecerētās brīvdienas var beigties pavisam savādāk, nekā plānots, ja raibie reklāmu katalogi nav neatspoguļojuši patiesību. Šie padomi palīdzēs ceļotāju reklamācijai gūt panākumus.

 

 

Sūdzības netiek pieņemtas: Ja ceļojumu aģentūra jau pirms brauciena norādījusi uz trūkumiem, bet atpūtnieki tomēr devušies ceļā. Patērētājiem jau pirms rezervācijas būtu jāpievērš uzmanība katalogā rakstītajam. Ja tur ir minēts, ka uz terases katru vakaru notiks koncerti, sūdzības par pārāk augstu trokšņa līmeni netiks ņemtas vērā. Vienkāršās uzturēšanās vietās, īpaši jau dienvidu valstīs, ceļotājiem jārēķinās ar atsevišķiem skudru, prusaku vai insektu “apciemojumiem”.

 

Ziņojums: par trūkumiem ceļotājam nekavējoties jāinformē vai nu ceļojuma vadītājs vai aģentūra, pretējā gadījumā sūdzība zaudē spēku. Ceļojuma vadītājam iespēju robežās ātri jānovērš trūkumi (piemēram, jāiztīra netīra istaba) vai jāparūpējas par traucējošās lietas/fakta aizstāšanu ar citu (jāierāda cita istaba). Ceļotājam jāakceptē vai nu līdzvērtīgs vai tieši tāds pats “aizstājējs”. Ja ievērojamais trūkums, piemēram, apsolītās luksus pludmales viesnīcas vietā tiek ierādīta vienkārša pilsētas viesnīca, netiek novērsts, ceļotāji drīkst izrakstīties, nemaksājot. Ja tomēr tiek nolemts palikt, vēlāk var pieprasīt atmaksāt daļu cenas.

 

Pierādījumu nodrošināšana: Ceļotājiem katrā gadījumā būtu jānodrošinās ar pierādījumiem – fotogrāfijām,dzīvesvietas adresi lūgt apstiprināt lieciniekiem. Vislabākais ir “trūkumu protokols”, kur ceļojumu rīkotājs veic ierakstu “zināšanai”. Ja tas nav iespējams, tad trūkumus būtu jāapliecina pārējiem līdzbraucējiem. Telefonsarunas ar ceļojumu aģentūru vai vadītāju būtu jāapliecina neatkarīgam lieciniekam, ne partnerim.

 

Termiņš: Pēc atgriešanās no ceļojuma, sūdzības iesniegšanai ceļojumu rīkotājam, ir atvēlēts viens mēnesis. Sūdzība jāiesniedz rakstiski, kopā ar sīku trūkumu aprakstu, fotogrāfijām un liecinieku liecībām. Vislabāk ierakstītas vēstules veidā, lai nepieciešamības gadījumā, sūdzība būtu pierādāma tiesā.

 

Atlīdzība: Vai un cik lielā mērā zaudējums tiek atlīdzināts, ir atkarīgs no trūkuma ilguma un veida. Piemēram, iztrūkstošs gaisa kondicionieris, atkarībā no gadalaika, var sastādīt 10 – 20% no cenas atmaksas. Izmitināšana nevis divvietīgā numurā, bet gan četrvietīgā istabā sastāda 20-30%, pat vienveidīga ēdienkarte var tikt atlīdzināta ar 5% cenas atmaksas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu


 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
✈️ -70EUR VASARAS KOLEKCIJA 2026 Coral Travel Latvia
Ir īstais laiks plānot savas nākamā gada brīvdienas! LĪDZ 02.09. rezervē ceļojumu kādā no Turcijas VASARAS KOLEKCIJAS '26 viesnīcām par īpašu | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 19.08.2025 - 26.08.2025 Jēzus Sirds katedrāle – pilsētas sirds! Rēzeknes pilsētas TIC
Uz pakalna slejas greznā Jēzus Sirds katedrāle – pilsētas rota un garīgais simbols ar iespaidīgu ozolkoka altāri un Livonijas bīskapu vitrāžām. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 17.08.2025 - 30.08.2025  ĢIMENES DIENA JAUNMOKU PILĪ Tukuma TIC
Ģimenes spēka dienu “Smaidot kopā” – notikumu, kurā apvienosies daba, kustība, radošums un mūzika. | Skatīt vairāk
Bānīša svētki – tā nav dzīve, tas ir kino Alūksnes TIC
6. septembrī jau 25 reizi Baltijā vienīgā regulāri kursējošā šaursliežu vilciena jeb Bānīša brauciens kļūst par svētkiem, uzsākot rudens | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::2.34929991sec.