Autors: Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/Bild.de
Nedoties lidojumā, kad biļetes jau nopirktas - tā var gadīties jebkuram, jo mēdz būt atcelti atvaļinājumi, negaidīti notikumi un citas ķibeles. Lidojuma atcelšana ceļotājiem bieži rada finansiālus zaudējumus, jo velti iztērēta tiek ne tikai nauda par pašu biļeti, jo lidsabiedrības vidēji atgriež tikai 56% no lidostu nodokļiem un citiem papildus maksājumiem.
Vācu autobraucēju apvienība ADAC veikusi salīdzinājumu, kurā noskaidrots naudas atgriešanas veids 15 dažādās lidsabiedrībās, ja pasažieris ceļojumā nedodas. Negatīvu uzmanība izpelnās zemo cenu lidsabiedrības - Ryanair pasažieriem samaksāto naudu neatdod vispār, kaut arī pasažieriem pienāktos vismaz lidostu un gaisa drošības nodokļi. Pozitīvi izceļas lidsabiedrības SAS, Spanair, Turkish Airlines, TUIfly un Condor, jo tās atgriež pasažieriem vairāk nekā 80% no naudas summas, kas samaksāta par biļetēm.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.