Autors: Aivars Mackevics
Avots: BalticTravelnews.com/Gazeta.ru
Pēc kompānijas ComScore
datiem cilvēki sociālajos tīklos pavada ilgu laiku. Trešā populārākā interneta
vietne pēc Google un Microsoft ir Facebook.com, kur
līderpozīcijas nav ieguvis tikai dažās pasaules valstīs – Brazīlija, Ķīna,
Japāna, Polija, Krievija, Ziemeļkoreja, Vjetnama un Latvija. Piemēram, Japānā
līderis ir Twitter.com, Krievijā vkontakte.ru, Polijā Nasza-klasa.pl, Brazīlijā Orkut.com, bet Latvijā Draugiem.lv.
Pēc ComScore
datiem, kas ir veikti 2011.gada oktobrī, visvairāk laika sociālajos tīklos tērē:
Reklāma

1.
Izraēla 11,1 stunda mēnesī
2.
Argentīna 10,7
3.
Krievija 10,4
4.
Turcija 10,2
5.
Čīle 9,8
6.
Filipīnas 8,7
7.
Kolumbija 8,5
8.
Peru 8,3
9.
Venecuēla 7,9
10.
Kanāda 7,7
Latīņamerikas valstīs cilvēki no visa pavadītā laika
internetā apmēram 28% atdod sociālo tīklu komunikācijai, bet Dienvidaustrumu
reģionā tikai 11%.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.