Autors: Urzula Spickus
Avots: Rīga Plaza
Iespēju bērnus atstāt bezmaksas rotaļu laukumos, iepērkoties tirdzniecības centros, vīrieši novērtē augstāk nekā sievietes, tā liecina modes un izklaides centra Rīga Plaza sadarbībā ar Snapshots veiktā aptauja. Bērnu izklaides iespējas rotaļu laukumos, izvēloties, kurā tirdzniecības centrā iepirkties, par būtiskām lēmuma pieņemšanā atzinuši 30% Latvijas vīriešu, tikmēr sievietes - 24%.
Vīrieši biežāk nekā sievietes atzīmējuši, ka viņiem iepirkšanās centra izvēlē svarīgas ir piedāvātās bezmaksas aktivitātes bērniem, tostarp radošās darbnīcas, un tādas izklaides iespējas kā kinoteātris un boulings. Tāpat būtisks bērnu tēviem ir plašs bērnu preču veikalu klāsts iepirkšanās centrā.
Reklāma
Sievietes svarīgāko faktoru vidū norādījušas īpašus, bērniem veltītus pasākumus un festivālus, kā arī istabas bērnu pārtīšanai un zīdīšanai. Salīdzinoši vairāk sieviešu nekā vīriešu atzinušas, ka bērnu uz iepirkšanās centru līdzi neņem.
''Aptaujas rezultāti apstiprina, ka papildus ērtības bērniem ir būtisks kritērijs ģimenei, izvēloties iepirkšanās centru. Teju trešā daļa Latvijas iedzīvotāju (32%) atzīst, ka papildus rotaļu istabai ir svarīgas arī citas izklaides iespējas bērniem. Tāpēc regulāri organizējam īpašus pasākumus, kā, piemēram, bezmaksas radošās darbnīcas brīvdienas vai lielākus festivālus. Jau šo sestdien Rīga Plaza notiks Loom Bands festivāls, kura laikā bērni varēs piedalīties rokassprādžu meistarklasēs un konkursos, un vinnēt lieliskas balvas,'' atklāj modes un izklaides centra Rīga Plaza mārketinga vadītāja Urzula Spickus.
Loom Bands festivāls norisināsies 21.februārī, sākot no plkst. 12.00. Pasākumu vadīs multimākslinieks Kašers. Festivālā uzstāsies meitenes no JVCLUBs Dance Company, Andžeja Grauda bungu skola, Ginta Budes modes nama rīkotā skate Neon, bērniem būs iespēja piedalīties aizraujošās Loom Band rokassprādžu meistarklasēs, kā arī īpašajā Pavasara gaidīšanas vorkšopā, kur taps vēl neredzēti aksesuāri, piekariņi un citi brīnumi, ko profesionālu lietpratēju vadībā katrs varēs izveidot pats kādu lielisku brīnumu.
OMD Snapshots aptauja veikta no 09.02. līdz 15.02.2015. un tajā brīvprātīgi piedalījušies 500 respondenti vecumā no 18-74 gadiem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.