Autors: Jekaterina Seredina
Avots: SIA TT Baltics
27. septembrī TT Baltics sāk komercdarbību Lietuvā, Latvijā un Igaunijā, ļaujot pazīstamajam TUI zīmolam ienākt šajās valstīs. Uzņēmums darbosies atbilstoši franšīzes līgumam ar TUI, lielāko tūrisma pakalpojumu nodrošinātāju pasaulē, sniedzot iespēju Baltijas reģiona ceļotājiem izbaudīt augstākos atpūtas ceļojumu standartus.
„TUI zīmola ienākšana Baltijas reģionā ir lieliska ziņa visiem ceļotājiem Lietuvā, Latvijā un Igaunijā. Mēs rūpīgi analizējām Baltijas tūrisma tirgus straujo izaugsmi. Ceļotājiem no Baltijas valstīm globālais TUI zīmols ir pazīstams. Viņi ir pieraduši iegādāties pēdējā brīža ceļojumus uz Rietumeiropas valstīm vai braucienus uz eksotiskiem galamērķiem no lielākajām aģentūrām Baltijā. Ienākt Baltijas reģionā mūs mudinājis aizvien augošais pieprasījums pēc kvalitatīviem ceļojumiem un vēlme nodrošināt ceļojumus ar labu cenas un kvalitātes attiecību”, norāda TT Baltics direktors Ričardas Nosevičius.
Reklāma
Kā liecina tirgus pētījumi, nākamajā gadā Baltijas atpūtas ceļojumu tirgus piedzīvos izaugsmi 20 % apmērā, pagājušajā gadā tā izaugsme bijusi 15 % un šogad plānota 25 % izaugsme. Pieaugs arī augstākas kvalitātes ceļojumu pieprasījums. TT Baltics īpaši koncentrēsies uz šo tirgus segmentu.
Ričardas Nosevičius uzsvēra, ka TUI zīmola organizētie ceļojumi garantē vienas pieturas principu: visus ceļojuma pakalpojumus, sākot no viesnīcu rezervācijas līdz loģistikai galamērķī, nodrošina viens uzņēmums vai tā partneri.
Plašo TUI portfeli veido spēcīgi tūroperatori, sešas avio kompānijas ar apmēram 150 lidmašīnām, vairāk nekā 380 viesnīcas un 16 kruīza kuģi; TUI piedāvā ceļot uz 48 valstīm.
„Rūpīgi analizējot ceļotāju vēlmes, Turcija, Kipra, Spānija un Bulgārija tika izvēlētas par pirmo piedāvājumu Baltijas ceļotājiem. Pat pieredzējušos ceļotājus patīkami pārsteigs mūsu ceļojumu paketēs piesolītais komforts un drošība. Piedāvāsim arī dažus jaunumus, tostarp ceļojumus uz eksotiskām valstīm. No Baltijas valstīm plānojam ceļojumos aizvest apmēram 50 tūkstošus tūristu”, piebilst Ričardas Nosevičius.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.