Foto: Ventspils pilsētas dome
Autors: Dace Kalsere
Avots: Ventspils pilsētas dome
Tuvojoties jaunajai tūrisma sezonai, liels izaicinājums ir viesu plūsma, kas mūsu pilsētā ierodas aktīvajā vasaras periodā. Domājot, par klientu labsajūtu, laipnu un pretīmnākošu sagaidīšanu, Ventspils pilsētas domes Tūrisma informācijas centrs 2019. gada 29. aprīlī visiem Ventspils pašvaldības tūrisma uzņēmumiem un to darbiniekiem organizēja semināru "Viesmīlības nozīme apkalpošanā". Semināru vadīja viesmīlības industrijas pazinējs, Latvijas restorānu biedrības prezidents - Jānis Jenzis.
Apmācības norisinājās interaktīva un iedvesmojošā atmosfērā, apgūstot teoriju un izanalizējot praktiskās dzīves situācijas piemērus.
Reklāma
Tikšanās mērķis - informēt pašvaldības tūrisma uzņēmumu darbiniekus par viesmīlības ietekmi uz klientu vēlmēm, sajūtām, atgriezenisko saiti un lēmumu pieņemšanu nestandarta situācijās. Katrs varēja novērtēt sevī "viesmīlības gēnu" un padomāt par viesmīlības nepieciešamību un ievērošanu, lai komunikācija starp klientu un darbinieku iegūtu teicamu rezultātu un radītu kopēju labu iespaidu gan par uzņēmumu, gan par pilsētu kopumā. Dalībnieki saņēma praktiskus padomus, kā vienmēr viesiem sniegt pozitīvu atbildi, kā tiešajā komunikācijā veiksmīgāk pārdot pakalpojumu un ieteikt, ko vēl iespējams pilsētā apskatīt.
Semināra vadītājs Jānis Jenzis 27 gadus darbojas viesmīlības industrijā un ir vairāku viesnīcu un restorānu vadītājs, Kultūras ministra padomnieks, SIA "Viesmīlības skola" valdes loceklis, konsultants, trenneris un Latvijas restorānu biedrības prezidents. Jānis semināra dalībniekus pārsteidza ar atraktīvo mācību informācijas pasniegšanas veidu, spēļu, jautājumu un uzdevumu formā.
Visas dienas garumā J. Jenža vadītais seminārs bija kā enerģijas lādiņš, kas deva enerģiju virzīties tālāk, iedvesmoja gan darbam, gan ikdienai, gan lika saprast, ka katrs tūrisma jomā strādājošais darbinieks ir Ventspils pilsētas seja un ka ļoti svarīgs ir pirmais iespaids un sajūtas, ko sniedzam saviem klientiem. Galvenais semināra secinājums - bet mēs visi kopā radām Ventspils tēlu.
Semināra noslēgumā dalībnieki izveidoja vienotu Ventspils apkalpošanas standartu ar kritērijiem, kas kalpos kā pamats vienotam pilsētas tūrisma uzņēmumu tēlam.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.