Autors: Liaa.gov.lv
Avots: Liaa.gov.lv
Lai noskaidrotu vāciski runājošo valstu mediju vidē plānotās stratēģijas un plānus, 2021. gada februāra pēdējā nedēļā Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departaments piedalījās vāciski runājošajiem tirgiem veltītajā mediju kontaktbiržā IMM Germany 2021 Virtual, ko rīkoja Travemedia.com.
LIAA nonācīs pie vērtīgām atziņām, kuras publicēja savā Facebook kontā:
Reklāma
- Latviju mediji saredz kā nedēļas nogales vai pagarinātās nedēļās nogales galamērķi, par ko vēstīt;
- mediji saredz stāstu par Latviju kā labu alternatīvu rudens/ ziemas brīvdienām Norvēģijā vai Zviedrijā;
- mediju pārstāvji akcentēja, ka Latvijas priekšrocība ir dabas piedāvājums, fakts, ka Latvija nav masu tūrisma galamērķis, kā arī kultūrvēsturiskā saikne ar Vāciju;
- mediju rīcības plānu ietekmē tiešo lidojumu atjaunošana un prāmju savienojumi, taču viņi ļoti vēlas atkal ceļot ārpus savas valsts robežām un vēstīt par citu valstu tūrisma piedāvājumu. Medijiem ļoti būtiska ir iespēja valsti apmeklēt un balstīt publikācijas uz reālā vizītē pieredzēto.
Travmedia pulcē žurnālistus, blogerus, mediju reklāmu pārstāvjus, redaktorus, digitālā satura radītājus no visas pasaules, kā arī piedāvā kontaktu platformas abonementu. TravMedia regulāri rīko kontaktbiržas, kas veltītas konkrētiem tirgiem. Jau izziņoti datumi Francijas, Austrālijas, Lielbritānijas kontaktbiržām.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.