Autors: Nora Polovjanova
Avots: BalticTravelnews.com
Travelnews.lv 2015. gada 22. oktobrī rīko apmācības semināru "Sociālo tīklu jaunākās tendences un praktiski risinājumi - #Instagram, #Facebook".
Semināra mērķis ir ielūkoties digitālā mārketinga attīstības virzienos, iedziļinoties "Instagram" un "Facebook" sociālo tīklu jaunākajās tendencēs un prezentējot reālus risinājumus, kuri varētu gan praktiski, gan stratēģiski noderēt tūrisma biznesa veicināšanai un attīstībai.
Reklāma
Semināra akcenti:
- Digitālā mārketinga virzība nākotnē;
- "Instagram" un "Facebook" - uzņēmuma pievienotā vērtība;
- Sociālie tīkli mērķu sasniegšanai;
- Sekotāju piesaiste;
- Sekotāju uzmanības noturēšana;
- Rezultātu monitorings;
- Kļūdas un to analīze.
Semināru apmeklēt īpaši aicinām viesnīcu, restorānu, ceļojumu aģentūru, tūrisma informācijas centru vadītājus un darbiniekus, kā arī augstskolu pasniedzējus, studentus un visus tos interesentus, kuriem digitālā mārketinga temats ir aktuāls. Semināra beigās katram dalībniekam tiks izsniegts dalības sertifikāts.
Semināra norises vieta ir Biznesa augstskola "Turība" (Rīga, Graudu iela 68, C korpuss, 321. kabinets).
PROGRAMMA:
- 09:30 – Reģistrācja
- 10:00 – Raivis Balodis ar tēmu "Digitālais mārketings nākotnes redzējumā"
- 11:00 – Kafijas pauze
- 11:15 – Ieva Knāķe-Milberga ar tēmu "Instagram dziļie ūdeņi"
- 12:30 – Kafijas pauze
- 12:45 – Artūrs Mednis ar tēmu "Uzņēmuma panākumu atslēga sociālajā tīklā Facebook"
- 14:00 – Sertifikātu izsniegšana
- 14:30 – Noslēgums
Semināra lektori:
Raivis Balodis – Semināru ar jaunākajām ziņām par digitālo mārketingu raugoties nākotnes prespektīvā atklās Raivis Balodis. Savu karjeru reklāmas biznesā Raivis sāka 1997. gadā, vadot reklāmas daļu reģionālajā laikrakstā "Zemgales Ziņas", nākamo četru gadu laikā vadīja vairāku lielu Latvijas laikrakstu reklāmas nodaļas. 2001. gadā Raivis Balodis piekrita mediju aģentūras "OMD Latvia" uzaicinājumam, kur nostrādāja piecus gadus, sākumā kā projektu vadītājs, vēlāk kā klientu servisa direktors. 2006. gadā izveidoja mediju agentūru "PHD Latvia", kas ir kļuvusi par vienu no visstraujāk augošajām aģentūrām tirgū. Latvijas lielākais biznesa žurnāls "Lietišķā Diena" 2007. gadā Raivi atzina par gada cilvēku reklāmas un PR nozarē. Raivja vadītie projekti ieguvuši vairākas balvas reklāmas konkursos.
Ieva Knāķe-Milberga – Savu redzējumu par sociālā tīkla "Instagram" iespējām attiecībā uz tūrisma uzņēmumu attīstību skaidros lektore Ieva Knāķe. No 2007. gada Ieva Knāķe-Milberga strādāja reklāmas aģentūrā "Cube" kā projektu vadītāja, bet divus gadus vēlāk uzsāka darbu kā sabiedrisko attiecību un komunikācijas speciāliste kompānijā "Gemius SA", kas ir lielākā tiešsaistes pētījumu aģentūra Centrāleiropā un Austrumeiropā. 2012. gadā ceļš aizveda Ievu līdz darbam kompānijā "DDB Latvia". Tur viņa ieguva trīs gadu pieredzi kā sociālo mediju departamenta vadītāja. Šobrīd Ieva Knāķe-Milberga ir reklāmas aģentūras "Publicis Groupe" komunikācju vadītāja. Savā laikā Ieva ir ieguvusi arī "Baltic PR Awards 2012" apbalvojumu digitālās komunikācijas sektorā par veiksmīgi noorganizētu projektu "#PALIDZESIM" sociālajā tīklā "Twitter".
Artūrs Mednis – Lekciju par "Facebook" sociālā tīkla aktuālajām tendencēm un to integrēšanu tūrisma biznesā vadīs Artūrs Mednis - mediju aģentūras
Inspired Digital dibinātājs un vadītājs, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists. Inspired Digital mediju aģentūra 2013. gadā saņēma piecas "Baltic PR Awards 2013", tāpat ar panākumiem realizēti vairāki projekti sociālo mediju, interneta un netradicionālā mārketinga jomās. Atzinība gūta arī vairākos mārketinga sasniegumu konkursos. Lai dalītos ar savu pieredzi, Artūrs Mednis uzstājies dažādās konferencēs un semināros gan Latvijā, gan ārzemēs.
Dalības maksa līdz 20.10.2015 (ieskaitot):
- Travelnews.lv sadarbības partneriem 75 EUR
- Citām juridiskām personām 100 EUR
- Privātpersonām 75 EUR
- Studentiem 30*** EUR
50% atlaide juridiskajām personām, kas atrodas tālāk par 150 kilometriem no Rīgas
50% atlaide uzņēmuma otrajai vai trešajai personai (no pamatcenas)
*** Pie ieejas jāuzrāda studenta statusa apliecinošs dokuments
Dalības maksa sākot ar 21.10.2015. visiem ir vienāda - 100 EUR
Dalībnieku skaits ierobežots!
Pieteikties semināram var trīs veidos:
- Aizpildot reģistrācijas formu raksta beigās;
- Sūtot pieteikumu uz seminari@travelnews.lv;
- Zvanot pa tālruni +371 25445015.
Reģistrējoties semināram jānorāda dalībnieka vārds, uzvārds, e-pasts, kā arī uzņēmums/organizācija/augstskola un amats/statuss.
Nokļūšana:
- 27. trolejbuss no Stacijas laukuma (pietura Graudu iela)
- Vilciens Rīga - Jelgava (pietura Biznesa augstskola "Turība")
Sekot līdzi informācijai par semināru var Travelnews.lv portālā vai sociālajos medijos Facebook, Twitter un Draugiem.lv. Semināra oficiālā mirkļbirka ir #TurismaSeminars.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.