Foto: BalticTravelnews.com
Autors: Rita Reisa
Avots: BalticTravelnews.com
Tūrisma ziņu portāls Travelnews.lv 2016. gada 21. aprīlī rīkoja semināru par sociālo tīklu jaunākajām tendencēm un praktiskiem risinājumiem, kas, apkopojot aptauju rezultātus no dalībnieku puses, atzīmju skalā no 1 līdz 10 tika novērtēts ar 9,11. Jāatzīmē, ka šoreiz semināram bija reģistrējušies 10 tūrisma, ceļojumu aģentūru, 2 tūroperatoru, 4 viesnīcu, 2 tūrisma informācijas centru un vairāk nekā 40 citu uzņēmumu, organizāciju, augstskolu pārstāvji.
Seminārā ar savu pieredzi, piemēriem un priekšlikumiem dalījās vieni no Latvijā ievērojamākajiem lektoriem, kuru darbības joma lielākoties ikdienā saistās ar komunikāciju digitālajā vidē, lai veicinātu noteiktu zīmolu attīstību caur dažādiem sociālajiem tīkliem.
Reklāma
Semināra sākumā lektors Haralds Burkovskis, kurš ikdienā darbojas kā individuālais komunikāciju konsultants, auditoriju uzreiz uzrunāja ar savām oratora spējām un tādā veidā visu semināra laiku iepazīstināja ar savu tēmu – "Paaudžu mijiedarbība uz digitālā laikmeta sliekšņa". Savukārt lektori – Ieva Knāķe-Milberga, "Publicis Groupe" komunikācijas vadītāja, un Artūrs Mednis, "Inspired Digital" dibinātājs un vadītājs – semināra laikā vairāk iedziļinājās tieši sociālo tīklu "Facebook.com" un "Instagram.com" darbības specifikā, dodot reālus, praktiskus un pārbaudītus piemērus par to, kā veiksmīgāk attīstīt uzņēmuma komunikāciju katrā no sociālajiem medijiem.
Semināra dalībnieks un viesnīcas "Dome Hotel" izpilddirektors Jānis Pinnis atzīmēja: "Mēs dzīvojam dinamiskā vidē, kur šobrīd tiek vērtēta ne tikai informācijas vai produkta pieejamība, bet arvien lielāku lomu spēlē saturs un vizualizācija. Cilvēkiem ir nepieciešami tūlītēji risinājumi, kas tiek pielāgoti tieši viņu vajadzībām vai tā būtu materiāla lieta kā auto, vai pakalpojums kā ceļojums.
Semināra laikā tika pievērsta īpaša uzmanība šiem aspektiem, kas ir nenovērtējami būtiski viesmīlības nozarei. Viesmīlības nozares pamatprincips – vienmēr laimīgs un apmierināts viesis, šobrīd sastopas ar lieliem izaicinājumiem, jo ikvienam viesmīlības pakalpojuma pircējam ir pieejams milzīgs informācijas apjoms, lai izdarītu savu izvēli. Mūsu uzdevums ir radīt tikpat pievilcīgu "maršruta karti" uz mūsu pakalpojumu kā bērnu dienās pirātu grāmatās skatītās kartes uz dārgumu lādēm, kur norādītais krustiņš "X" izcili rosināja iztēli un fantāziju.
Nešaubos, ka ikdienas darbā pielietojot seminārā gūtās zināšanas, mums izdosies pārvērst par šādu dārgumu lādi ne tikai katram savu uzņēmumu, bet arī mūsu valsti kopumā".
Savukārt mārketinga projektu vadītāja Marija Zajaca no tūroperatora "Novatours" atzina, ka semināra laikā it īpaši tika uzrunāta ar Ievas Knāķes – Milbergas veidoto praktisko uzdevumu – konkursu, kas ļāva dalībniekiem izpaust savu kreativitāti Instagram, ievietojot 5 minūšu laikā foto ar haštagu #TRAVELNEWSseminars, un izteica vēlmi arī turpmākajos semināros praktiski iesaistīties dažādu uzdevumu veikšanā.
Kaut arī seminārs vairāk orientējās tieši uz tūrisma nozari, semināra norises dienā dalībnieku vidū bija dažādu nozaru pārstāvji, jo nenoliedzami sociālie tīkli ietekmē arī citas darbības sfēras. Dalībnieki atzina, ka šī tēma ir aktuāla un praktiķu pieredze un priekšlikumi palīdz daudz labāk saskatīt vienkāršā ikdienas komunikācijā ar auditoriju jaunas iespējas.
Ņemot vērā dalībnieku atsaucību un vēlmes, Travelnews.lv komanda vēlas izziņot, ka 20. oktobrī tiks rīkots jauns seminārs par šo tik interesanto un mūsdienās aktuālo tēmu. Sociālo tīklu tendences ir nemitīgi mainīgas, kas arī padara mūsu seminārus tik noderīgus.
Travelnews.lv vēlas pateikties semināra lieldraugam un ceļojumu tehnoloģiju uzņēmumam "Amadeus Latvija".
21. aprīļa semināra foto reportāža - Tūrisma seminārs.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.