TŪRISMA BIZNESS | Pētījumi & Statistika

31 % Latvijas iedzīvotāju kā savu sapņu hobiju minējuši pašizglītošanos un kultūras pasākumu apmeklēšanu

Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem salīdzinoši visbiežāk kā savu sapņu hobiju norādījuši pašizglītošanos - dažādu kursu un lekciju apmeklēšanu (31%), kultūras pasākumu apmeklēšanu (31%) un dažādus sporta veidus (28%). To atklāj pētījumu kompānijas KANTAR TNS septembra beigās veiktais pētījums.
Salīdzinoši bieži iedzīvotāji kā savu sapņu hobiju norādījuši grāmatu lasīšanu (18%), fotografēšanu (17%), makšķerēšanu vai medības (16%), dārzkopību (16%), dejošanu (15%), kulināriju (14%), ceļošanu (11%), rokdarbus (11%), kāda mūzikas instrumenta spēlēšanu (11%) un kolekcionēšanu (10%).
Salīdzinoši retāk iedzīvotāji kā savu sapņu hobiju norādījuši galda spēles (6%), dziedāšanu (korī, solo, ansamblī vai grupā) (6%), vizuālo mākslu (6%) un azartspēles (piemēram, pokers, bridžs vai zolīte) (2%).
5% Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši cita veida sapņu hobiju.
2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz jautājumu par savu sapņu hobiju.



Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija KANTAR TNS laikā no 2016. gada 20. līdz 22. septembrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

KANTAR TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā KANTAR TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar TNS

KANTAR TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.11.2024 - 26.11.2024 27. novembrī Cesvainē Santjago ceļa stāsts Madonas TIC
„Ceļš ir ceļš un Ceļš..”. Ko tas nozīmē -noskaidrosim ceļojumu stāstu vakarā par Portugāles un Latvijas Santjago ceļos pieredzēto! | Skatīt vairāk
Latvija
Grupas “Klaidonis” jubilejas svinības Tukuma TIC
Kantrīmūzikas koncerts un jaunā albuma prezentācija “Klaidonim 20”. | Skatīt vairāk
 AizraujošaisViduslaiku mantojums Alūksnē Alūksnes TIC
Ir vairākas iespējas, kā izzināt un izbaudīt Alūksnes viduslaiku pils īpašo stāstu, tomēr vispilnīgāk tas atklāsies, ja izmantosi tās visas. | Skatīt vairāk
no 4 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 20.11.2024 - 28.11.2024 Sākas Ziemsvētku gaidīšanas laiks Madonā Madonas TIC
30. novembrī ar oriģinālu un košu Boho stila adventes vainagu veidošanu LVM Kalsnavas arborētumā sāksies skaistais saulgriežu gaidīšanas laiks. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::2.53685284sec.