TŪRISMA BIZNESS | Pētījumi & Statistika

59% Latvijas iedzīvotāju vairāk uzturēsies svaigā gaisā

Tieši pirms nedēļas sākās astronomiskais pavasaris – gadalaiks, kad mostas un atdzīvojas daba. Arī iedzīvotāju ikdienas dzīvē ar pavasara atnākšanu iezīmējas dažādas izmaiņas.
Lūgti atklāt, kādas ir iedzīvotāju gaidas vai plāni, atnākot šī gada pavasarim, salīdzinoši visbiežāk iedzīvotāji ir norādījuši, ka šajā pavasarī plāno vairāk uzturēties svaigā gaisā (59%). To atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS marta beigās veiktais pētījums.
Salīdzinoši bieži iedzīvotāji ir norādījuši, ka šajā pavasarī plāno uzsākt vai vairāk nodarboties ar sportiskām aktivitātēm (33%), sagaida pozitīvas pārmaiņas darba dzīvē (26%) un pozitīvas pārmaiņas privātajā dzīvē (25%), kā arī plāno atjaunot garderobi (19%) vai veikt remontu dzīvesvietā (17%).
Atklājot savas gaidas un plānus šī gada pavasarim, iedzīvotāji salīdzinoši retāk ir norādījuši, ka plāno sava vizuālā tēla izmaiņas (piemēram, jauns matu sakārtojums) (10%), plāno ieguldīt savā personīgajā attīstībā (apmeklēt kursus, iegūt izglītību) (10%), plāno veikt lielus pirkumus (piemēram, automašīnu vai dzīvokli, arī lielo sadzīves tehniku) (8%), kā arī plāno uzsākt vai izmēģināt jaunu hobiju (7%), plāno uzsākt dārza darbus (1%) vai arī veikt kādu citu darbību (2%).
2% iedzīvotāju ir norādījuši, ka pagaidām viņiem konkrētu gaidu vai plānu šim pavasarim nav.
7% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz jautājumu par gaidām un plāniem šim pavasarim.





Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2017. gada 21. līdz 23. martam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.


Par Kantar TNS
Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
 AizraujošaisViduslaiku mantojums Alūksnē Alūksnes TIC
Ir vairākas iespējas, kā izzināt un izbaudīt Alūksnes viduslaiku pils īpašo stāstu, tomēr vispilnīgāk tas atklāsies, ja izmantosi tās visas. | Skatīt vairāk
Latvija no 4 EUR
Piparkūku darbnīcas Brunavas mālotavā Bauskas TIC
Paredzētas draugiem, ģimenēm un skolas vecuma bērniem. Klašu eglīšu pasākumu vieta ar papildus aktivitātēm. | Skatīt vairāk
Ziemassvētku ceļvedis "ZEM EGLĪTES" Cēsu TIC
Ziemassvētku gaidīšanas laikā tapis Cēsu novada Ziemassvētku dāvanu un sajūtu ceļvedis. Lielisks palīgs, lai ikviens varētu atrast iedvesmu un | Skatīt vairāk
Ziemas pasaka Durbes pilī Tukuma TIC
Katrs no mums sapņos un iedomās ir iztēlojies savu Ziemas pasaku. Pavisam noteikti katrs stūrītis šeit piepildīts ar ticību un mīlestību, bet ko vēl? | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.67812991sec.