Autors: Kantar TNS
Avots: www.tns.lv
999 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju lietojuši viedtālruņus šī gada pavasarī, un tas ir par 7 procentpunktiem vairāk salīdzinājumā ar 2016. gada pavasari.
25% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem izmanto planšetdatoru un tas ir par 3 procentpunktiem vairāk nekā 2016.gada pavasara periodā. Pēdējā mēneša laikā internetu viedtālrunī lietojuši 55%, bet regulārāk – katru dienu 46%. Latvijas iedzīvotāju aptaujātajā grupā. Savukārt, internetu planšetdatorā pēdējā mēneša laikā lietojuši 23%, un katru dienu lieto internetu planšetdatorā - 11% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Planšetdatoru lietotāju īpatsvars visstraujāk palielinājies vecuma grupā no 60 līdz 74 gadiem, un pilsētās ārpus Rīgas to lietotāju vidū, kas ierīci izmanto vairākas reizes dienā.
Viedtālruņu un planšetdatoru lietotāju īpatsvars dinamikā
Kantar TNS Latvia Digital, Pavasaris 2016 - Pavasaris 2017
Mediju pētījumu klientu vadītāja komentē: ‘’Varam secināt, ka internetu arvien vairāk izmanto ikdienas vajadzībām viedtālruņos, savukārt, planšetdatoros ikdienas interneta lietošana - vēl skaitliski neliela, taču ar zināmu noturību paradumos un planšetdatoru lietošana aktuālāka kļūst ārpus Rīgas.’
Par pētījumu
Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem paradumiem digitālajā vidē. Pētījums tiek veikts, izmantojot tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā un aptaujas internetā (CAWI). Pielietotā kombinētā izlases metode nodrošina rezultātu reprezentativitāti, kas atspoguļo visu pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju interneta lietošanas paradumus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Pētījumu kompānija Kantar TNS interneta patēriņa paradumu pētījumu Kantar TNS Latvia Digital, Pavasaris 2017 veica laika periodā no 2017. gada 30. janvāra līdz 2017. gada 9. aprīlim. Visā Latvijā tika aptaujāti 2500 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptaujas veiktas izmantojot kombinēto aptaujas metodi - tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā un aptaujas internetā (CAWI).
Par Kantar TNS
Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.