Autors: Daiga Bazule
Avots: BalticTravelnews.com
Kā rīkoties, ja pēc brauciena taksometrā pamani, ka vadītājs atlikumā ir izdevis citu valūtu? Uz šo jautājumu atbildi vēlās rast kāds mūsu lasītājs, kurš 21. marta agrā rītā izmantojis kompānijas Taksi.lv pakalpojumus. Pēc brauciena lasītājs konstatējis, ka taksometra vadītājs apzināti vai nejauši eiro sajaucis ar litiem, proti, 2 eiro vietā tika izdoti 2 liti.
Lasītājs stāsta: "Zvanīju uz 8808, izstāstīju situāciju, tomēr darbiniece nevēlējās risināt situāciju un gluži vienkārši pārtrauca sarunu." Rodas jautājums, vai taksometru pasažieriem ir iespēja atgūt zaudēto naudu, vai tomēr vainot sevi "redz, kā nepārbaudīju katru monētu, ko vadītājs iedeva".
Reklāma
Sazinoties ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru, Travelnews.lv redakcija uzzināja, ka taksometra klientam būtu iespēja atgūt naudu, ja viņam būtu kāds braucienu apliecinošs dokuments - čeks vai stingrās uzskaites kvīts. Pēc mūsu lasītāja sacītā, nekāds braucienu apstiprinošs dokuments netika izsniegts. Līdz ar to arī pierādīt, ka tika izsniegta nepareiza valūta, nav iespējams.
Lai gan šim mūsu lasītājam vairs nav iespēja atgūt zaudēto naudu, tomēr, iespējams, šis atgadījums pamudinās citus taksometru klientus pārbaudīt atlikumu, esot vēl taksometrā un drošības pēc pajautāt arī čeku.
Lai drošs brauciens!
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.