Autors: Šarlote Lamberte
Avots: Olsen.lv
Lielākajai daļai jeb 82% Latvijas iedzīvotāju, kas strādā vadošajos amatos, svarīgākais nomas auto izvēles kritērijs ir izdevīgākā cena. Tas noskaidrots uzņēmuma "Booking Group Corporation" platformas EconomyBookings.com pasūtītajā iedzīvotāju aptaujā, kas veikta šā gada martā.
Lai uzlabotu un dažādotu piedāvātos pakalpojumus, "Booking Group Corporation" nolēma vaicāt vadošo amatu iedzīvotāju viedokli par svarīgākajiem auto izvēles kritērijiem un biežākajiem nolūkiem, kāpēc cilvēki nomā automobiļus.
Reklāma
Būtiskākais auto nomas izvēles kritērijs vadošos amatos strādājošajiem ir cena, to norādījuši 82% respondentu, savukārt, otrs svarīgākais faktors, kas ietekmē izvēli, ir nomas auto saņemšanas un atdošanas vietas – 65%. Tāpēc iespējams secināt, ka vadošo amatu pārstāvji novērtē ne vien izdevīgāko cenu, bet arī piedāvātās ērtības.
Interesanti, ka respondentiem vismazāk būtiskie kritēriji auto nomas pakalpojuma izvēlē ir rezervēšanas vietnes popularitāte, paužot to vien 6% gadījumu, kā arī mājaslapas un klientu atbalsta servisa valodas nav sevišķi svarīgas – norādījuši tikai 7% vadītāju.
“Lai gan aptaujas rezultāti liecina par to, ka respondentiem nav būtiska mājas lapas popularitāte un apkalpošanas valodas, mēs regulāri investējam e-komercijas platformas EconomyBookings.com attīstībā, kas ir viens no uzņēmuma galvenajiem stratēģiskajiem virzieniem klientu servisa uzlabošanā,” saka “Booking Group Corporation" valdes priekšsēdētājs Alens Baibekovs, piebilstot, ka starptautiskas mājaslapas uzturēšana nav iedomājama bez daudzvalodu klientu apkalpošanas.
"Booking Group Corporation" arī vēlējās noskaidrot, kādiem nolūkiem vadošo amatu pārstāvji visbiežāk izmanto auto nomas pakalpojumus ārpus Latvijas. Lielākā daļa respondentu 72% norādīja, ka auto nomas iemesls ir tūrisma un atpūtas braucieni. Otra populārākā atbilde 30% gadījumu bija – biznesa braucieniem, komandējumiem.
Aptaujas rezultāti atklāj interesantu tendenci, ka 10% iedzīvotāji vadošajos amatos auto nomu ārpus Latvijas neizmanto vispār, kas nozīmē, ka tiek dota priekšroka citiem pārvietošanās veidiem, piemēram, sabiedriskajam transportam vai taksometriem.
“Apzināmies, ka konkurētspējīga un izdevīga cena ir sevišķi būtisks faktors, kas ietekmē rezervācijas apjomus, tāpēc nemitīgi dibinām jaunas sadarbības ar partneriem, kas piedāvā izdevīgākos nosacījumus un labākās akcijas,” saka Alens Baibekovs, kurš piebilst, ka pašlaik uzņēmums jau sadarbojas ar vairāk nekā 800 visā pasaulē pazīstamiem auto nomas uzņēmumiem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.