Autors: Anta Lapa
Avots: Sixt.lv
Pierādot uzņēmuma tradīciju noturību, Sixt zīmola atpazīstamību tirgū, kā arī sadarbības partneru un klientu cieņu un atzinību, autonomas pakalpojumu sniedzējs Sixt Ungārijā jau trešo reizi ieguvis atzīto Superbrands apbalvojumu.
Par izcilu reputāciju savā nozarē un zīmola spēju atspoguļot emocionālas un materiālas priekšrocības, ko sagaida un novērtē klienti, Superbrands apbalvojumu Sixt saņēma jau 2008. un 2010. gadā. Atkārtota apbalvošana pierāda, ka Sixt autonoma Ungārijā piedāvā augstākā līmeņa pakalpojumus un pārspēj citus nozares dalībniekus.
Organizācijas Superbrands filiāles izvērtē tūkstošiem zīmolu vairāk nekā piecdesmit dažādās nozarēs visā pasaulē. Ungārijā apbalvojums tiek pasniegts jau septīto gadu, tādējādi apliecinot nozīmīgas godalgas statusu. Superbrands mērķis ir noteikt un piesaistīt sabiedrības uzmanību vislabākajām preču zīmēm katrā valstī, kā arī šo uzņēmumu godalgošana. Apbalvojumam nav iespējams pieteikties, zīmolus atlasa un vērtē 17 cilvēku neatkarīga žūrija, rūpīgi analizējot tirgus izpētes datus.
Sixt ir vadošais mobilitātes pakalpojumu sniedzējs Eiropā, kas dibināts 1912. gadā Minhenē, Vācijā. Šobrīd Sixt ir pieejams vairāk nekā 100 pasaules valstīs, 4000 apkalpošanas vietās. Sixt sniedz auto nomas, pilna servisa auto līzinga, autoparku vadības un konsultāciju pakalpojumus, būdams tehnoloģisko inovāciju līderis šajās sfērās. Vairāk par uzņēmumu: www.sixt.lv.
Par Sixt Latvija:
Sixt Latvija savu darbību uzsāka 2010. gada jūnijā, kad autoparku vadības uzņēmums Transporent kļuva par Sixt Rent a Car un Sixt Leasing franšīzes partneri Baltijas valstīs. Jau vairāk nekā septiņus gadus uzņēmums sniedz auto nomas un līzinga pakalpojumus, apkalpo un konsultē Baltijas lielāko uzņēmumu autoparkus, kā arī uzņēmumus ar nelielu automašīnu skaitu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.