Autors: Nadīna Erdmane
Avots: Strategies.lv
Starptautiskajā komercautomobiļu izstādē IAA, Vācijas pilsētā Hannoverē, prezentēti jaunie “Volkswagen Amarok” un “Amarok Canyon”. Pirmo reizi vidējas jaudas klasē pieejams jaunais V6 dzinējs ar 150 kW/204 ZS jaudu. “Amarok” ir vienīgais pikaps tā segmentā ar 3,0 l V6 turbo dīzeļdegvielas dzinēju. Savukārt autoizstādes debiju piedzīvojuši “Amarok Aventura” un “Highline” versijas ar V6 dzinējiem (165 kW/224 ZS).
Zīmola “Volkswagen Commercial Vehicles” modeļa “Amarok” speciālā versija “Canyon” un “Amarok” tika prezentēta ar “Comfortline” līnijas aprīkojumu un jauno V6 dzinēju. Autoizstādē pirmo reizi tika prezentēts arī vidējā jaudas līmeņa V6 dzinējs – “Canyon”, “Comfortline” un “Highline” modeļu versijās būs pieejams sešu cilindru 150 kW/204 ZS jaudas dzinējs kombinācijā ar 8-pakāpju automātisko transmisiju un 4MOTION pastāvīgo visu riteņu piedziņu vai vēlāk ar 6-pakāpju manuālo transmisiju un manuāli aktivizējamu visu riteņu piedziņu.
Reklāma
Vienlīdz izturīgs kā uz šosejas, tā bezceļos
Sagaidāms, ka jaunā “Amarok” spējas un precizitāte sajūsminās arī tradicionālā apvidus auto segmenta klientus. Pirmizrādi piedzīvojušais speciālais modelis “Amarok Canyon” ir balstīts uz “Comfortline” versiju. Tas pirmo reizi Eiropā pieejams ar EU6 standartam atbilstošo V6 turbodzinēju. Debiju Hannoverē piedzīvoja arī 150 kW/204 ZS jaudas TDI dīzeļdzinējs, kura maksimālais griezes moments ir 500 Nm. Šis dzinējs ir triju drīzumā pieejamo V6 dzinēju jaudas līmeņu vidējā versija.
Šis pikaps, kas vienlīdz labi jūtas gan uz ceļiem, gan bezceļos, augstākajā jaudas versijā piedāvā 550 Nm griezes momentu un 165 kW/224 ZS jaudu, kas nodrošina maksimālo ātrumu 193 km/h un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h vien 7,9 sekundēs. “Amarok” ir vienīgais pikaps B segmentā, kas aprīkots ar V6 dzinēju. Klāsta jaudīgākais – 224 ZS – dzinējs kombinācijā ar 8-pakāpju automātisko transmisiju un 4MOTION visu riteņu piedziņu ir pieejams tikai divās aprīkojuma versijās – jaunajā “Amarok Aventura” un “Amarok Highline”.
Eiropai paredzētais “Amarok Canyon” ir aprīkots ar 4MOTION visu riteņu piedziņu, 17 collu “Aragua” vieglmetāla diskiem un speciālu “Canyon” aprīkojumu, piemēram, matēti melnām sliekšņu caurulēm, matēti melnu sporta stieni un citām sastāvdaļām melnā krāsā. To skaitā ietilpst durvju rokturi, matēti melni B balsti, papildaprīkojumā pieejamie melnie riteņu arku pagarinājumi, kravas nodalījuma virsmas pārklājums un tonēti aizmugurējie lukturi. “Amarok” pikapa veiksmīgā speciālā versija ar dubultu kabīni un jauno V6 dzinēju kārtējo reizi būs patiess skaistulis, ko pārskatāmā nākotnē varēs aplūkot uz ceļiem.
Inovatīvs un moderns aprīkojums
“Amarok Aventura” izceļas ar vairākām inovācijām. Piemēram, tas ir aprīkots ar 14 virzienos regulējamiem “ergoComfort” sēdekļiem gan autovadītājam, gan priekšējam pasažierim, turklāt šiem sēdekļiem ir piešķirts AGR („Kampaņa veselām mugurām”) apstiprinājums. Tie papildaprīkojumā pieejami arī “Highline” versijai. Braukšanu ar “Amarok Aventura” vieglāku padara arī “Park Pilot” parkošanās palīgsistēma, kurā ietilpst arī atpakaļskata kamera. Turklāt “Amarok Aventura” ir aprīkots ar premium klases 3D krāsu ekrānu, kas novietots starp klasiski apaļajiem mērinstrumentiem, kā arī mobilajiem tiešsaistes pakalpojumiem un “App Connect” sistēmu.
“Amarok Comfortline” ar 150 kW V6 dzinēju, “Amarok Highline” ar 150 kW vai 165 kW V6 dzinēju un “Amarok Aventura” ar 165 kW sešu cilindru dzinēju būs pieejami tirdzniecībā 2016. gada novembra sākumā. Taču visus šos modeļus pasūtīt var jau šobrīd. Jaunā Amarok speciālā versija Canyon tirdzniecībā tiks laista 2017. gada pavasarī.
Papildu informācija:
Jaunais “Amarok” – informācija
http://the-new-amarok.com/de/de
Jaunais “Amarok” – tehniskie dati
http://www.volkswagen-nutzfahrzeuge.de/de/modelle/der-neueamarok/
informationsmaterial.html
“Amarok” V6 dzinējs – darbībā
https://www.youtube.com/channel/UCnj4rd1xABDmsr78sy1l8Pg
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.