Concept 101, ko prezentēja 2015. gada pavasarī, kļuva par jaunu un spožu nodaļu BMW Motorrad Concept Bikes sērijā. Šī BMW Motorrad interpretācija par brīvības sapni, braukšanu ar motociklu pa nebeidzamām autostrādēm un “Grand American Touring” idejas piepildīšanu nu ir kļuvusi par realitāti sērijveida motocikla K 1600 B veidolā.
Jaunais K 1600 B: spēcīgas emocijas un 6 cilindru valdzinājums ekskluzīvajā Bagger stilā
Reklāma
Konceptualā motocikla Concept 101 prezentācija 2015. gada pavasarī populārajā entuziastu saietā Concorso d’Eleganza Villa d’Este kļuva par spilgtu nodaļu BMW Motorrad Concept Bikes sērijā. Šī BMW Motorrad interpretācija par brīvības sapni, braukšanu ar motociklu pa nebeidzamām autostrādēm un “Grand American Touring” idejas piepildīšanu nu ir kļuvusi par realitāti sērijveida motocikla K 1600 B veidolā.
Būdams spēcīgas emocijas raisošs un ekskluzīvs augstas veiktspējas motocikls, jaunais K 1600 B ar pazīstamo 6 cilindru rindas dzinēju un 118 kW (160 ZS) jaudu gluži kā priekšgājējs Concept 101 iemieso atvērta ceļa garu. K 1600 B ir sinonīms elegancei, jaudai un luksusam uz diviem riteņiem. Katru ceļu, katru braucienu un ik mirkli tas pārvērš spēcīgā piedzīvojumā.
Izteiktas plūdlīnijas, zema aizmugurējā daļa un vīrišķīgs krāsojums relaksētai, dinamiskai elegancei
Dizaina ziņā jaunais pilnīgi melnais (paneļi Blackstorm metāliskajā krāsā, melna šasija, dzinējs un transmisija) K 1600 B reprezentē ekskluzīvo individualizēta motocikla tipu Bagger, kas jo īpaši populārs ir ASV. To raksturo krītoša ūdens piliena forma, plats priekšgals, garš korpuss ar lejupkrītošu sānu līniju, apjomā iegremdētas sānu somas un amerikāņu stila aizmugurējās gaismas. Jauni, pilnībā hromēti izplūdes sistēmas klusinātāji ir novietoti paralēli ceļam un ir K 1600 B vizuālās pievilcības organiska daļa.
Tehniski galvenokārt balstīts uz tehnoloģijām, kas izmantotas sešcilindru tūrisma modelī K 1600 GT, K 1600 B piedāvā aizraujošu aizmugurējās daļas dizainu un pilnībā pārveidotu aizmugurējās daļas konstrukciju. Tā motociklam liek izskaitīties ne vien zemam un slaidam, bet, pateicoties jaunam aizmugurējam balstrāmim, arī būtiski samazina pasažiera sēdekļa augstumu.
Sānu somas ar jauna veida nodalījumiem un atlokāms aizmugurējais dubļusargs vienkāršai riteņa demontāžai
Dziļākas sānu somas ar jauna veida nodalījumiem un plāniem vākiem bagāžas iekraušanu padara īpaši komfortablu un efektīvu. Aizmugurējais dubļusargs ir konstruēts tā, lai to varētu atlocīt augšup, tādējādi vienkāršojot aizmugurējā riteņa noņemšanu.
Spēcīgs vizuālais iespaids un efektīva aizsardzība no vēja un nokrišņiem
Jaunā K 1600 B virsbūve ar vadītājam tuvu novietoto vējstiklu motociklam liek izskatīties spēcīgam. Lai aizsardzība no gaisa plūsmas un nokrišņiem būtu īpaši efektīva, gaisa deflektoru sānu daļa ir vēl vairāk pagarināta uz aizmuguri, deflektoriem aizsargājot arī motocikla vadītāja rokas. Atpakaļskata spoguļi, kas turpina ar motocikla dizaina tēmu, pateicoties lielam laukumam un asfēriskiem elementiem, sniedz lielisku skatu uz satiksmi aiz motocikla.
Elektroniski vadāmā piekare Dynamic ESA ar automātisko amortizācijas adaptāciju kā standarta aprīkojums
Ar elektroniski kontrolēto piekari Dynamic ESA un režīmiem Road un Cruise jaunais K 1600 B apvieno gaitas komfortu, stabilitāti un dinamiku, piedāvājot vienreizēju braukšanas pieredzi. Standarta iestatījumā Road amortizācijas adaptācija ir pilnīgi automātiska, sniedzot augstāko komforta līmeni un absolūtu saķeri uz jebkura seguma. Režīmā Cruise amortizācija ir maksimāli maiga, garantējot izcilu komfortu, braucot nelielā ātrumā.
Jauns atpakaļgaitas asistents komfortablai manevrēšanai un Shift Assistant Pro augstāka un zemāka pārnesuma ieslēgšanai bez sajūga
Manevrēt ar jauno K 1600 B ir jo īpaši viegli, arī pateicoties atpakaļgaitas asistentam. To aktivizē ar slēdzi stūres kreisajā pusē. Kustību uzsāk, nospiežot startera pogu.
Shift Asstant Pro ir pieejams kā papildu aprīkojums un motocikla vadītājam vairumā braukšanas situāciju ļauj ieslēgt augstāku vai zemāku pārnesumu, nespiežot sajūga sviru.
Komfortabli kāpšļi “kājas priekšā” sēdpozīcijai un ekskluzīvi kaltie diski ekstra individualizācijai kā papildu aprīkojums
Plašais BMW Motorrad oriģinālo aksesuāru klāsts nozīmē, ka jaunā K 1600 B individualizēšana ir praktiski neierobežota. Oriģinālo aksesuāru vidū ir komfortabli kāpšļi pasažierim, savukārt vadītājs var izvēlēties papildaprīkojuma kāpšļus, kas nodrošina īpaši relaksētu “kājas priekšā” sēdpozīciju. Jauna dizaina kaltie riteņu diski ar vienpadsmit dubultspieķiem K 1600 B ekskluzivitāti pastiprina vēl vairāk.
Jaunā BMW K 1600 B pārskats īsumā:
• 6 cilindru rindas dzinējs ar 118 kW (160 ZS) jaudu pie 7750 apgr./min un 175 Nm maksimālais griezes moments pie 5250 apgr./min, atbilstība EU4 atgāzu normatīvam;
• Bagger stila plūdlīniju siluets un pazemināta aizmugurējā daļa;
• zems aizmugurējais balstrāmis samazinātam motocikla augstumam, pazemināts pasažiera sēdeklis (mīnus 7 cm);
• nenoņemamas sānu somas ar jauna veida nodalījumiem, centrāls aizmugurējais pārsegs un integrētas aizmugurējās gaismas amerikāņu stilā;
• hromēti izplūdes sistēmas klusinātāji ar ribotiem uzgaļiem;
• salokāms aizmugurējais dubļusargs vieglai riteņa demontāžai;
• efektīva aizsardzība no vēja un nokrišņiem ar palielinātiem gaisa deflektoriem;
• Bagger stilam tipisks īss vējstikls ar elektrisku augstuma regulēšanu;
• elektroniski vadāmā piekare Dynamic ESA ar automātisku amortizācijas adaptāciju, kā arī amortizācijas režīmi Road un Cruise kā standarta aprīkojums;
• atpakaļgaitas asistents vēl vienkāršākai manevrēšanai kā papildu aprīkojums;
• Shift Assistant Pro sistēma augstāka un zemāka pārnesumu ieslēgšanai bez sajūga kā papildu aprīkojums;
• inteliģentā avārijas zvana sistēma ātrai palīdzībai satiksmes negadījuma vai ārkārtas situācijā kā papildu aprīkojums (pieejams tikai tajos Eiropas tirgos, kur darbojas ConnectedDrive).