Foto: Baltijas sporta auto
Autors: Tince Egle
Avots: Baltijas sporta auto
Ar 911 Carrera T Porsche atdzīvina 1968. gada 911 T pūristisko konceptu: mazāka masa, „īsākas” pārnesumu attiecības ar manuālo pārnesumkārbu un aizmugurējā piedziņa ar aizmugurējā diferenciāļa mehānisko bloķēšanu uzlabotam sniegumam un elpu aizraujošai braukšanas pieredzei.
Jaunā modeļa unikālais izskats ir aizgūts no 911 Carrera dizaina, un tā motors nodrošina 272 kW (370 ZS) lielu jau-du. 911 Carrera T (Porsche gadījumā „T” apzīmē „Touring”) lepojas arī ar vairākām citām aprīkojuma vienībām, kas nav pieejamas 911 Carrera modeļiem, ieskaitot standarta aprīkojumā uzstādīto PASM (Porsche aktīvās piekares vadības sistēmas) sporta šasiju, kas ir pazemināta par 20 mm, Sport Chrono pakotni ar optimizētu masu, īsāku pārnesumkārbas sviru ar sarkaniem pārnesumu apzīmējumiem un Sport-Tex sēdekļu vidusdaļu. 911 Carrera T papildaprīkojumā ir pieejama aizmugurē-jā stūrējamā ass, kas nebija pieejama 911 Carrera modeļiem.
Reklāma
Ikviens 911 Carrera T aprīkojuma elements ir rūpīgi atlasīts, lai nodrošinātu optimālu sportiskumu un vieglu konstrukciju: Aizmugurējais vējstikls un aizmugurējie sānu logi ir izgatavoti no īpaši viegla stikla, savukārt durvju apdarē ir iestrādātas atvēršanas cilpas. Lielā mērā ir samazināta skaņas izolācija, nav pieejami papildaprīkojuma aiz-mugurējie sēdekļi, un tiek piedāvāta iespēja atteikties no Porsche komunikāciju sis-tēmas (PCM). Rezultāts: Pateicoties 1425 kg pašmasai, divvietīgais modelis ir par 20 kg vieglāks nekā 911 Carrera ar līdzvērtīgu aprīkojumu.
911 Carrera T modeļa cena bez PVN būs 90 200 eiro.
Sportisks dizains un unikāls izskats
911 Carrera T dizains izceļ šīs aizmugurējās piedziņas kupejas emocionalitāti un sportiskumu. Uz modeļa unikālo raksturu norāda virsbūves elementi un diski. 911 Carrera T priekšpusē ir redzama aerodinamiski optimizēta priekšējā spoilera apmale un Sport Design ārējie spoguļi Agate Gray Metallic pelēkā krāsā. No sāniem jaunais modelis ir viegli atpazīstams, pateicoties tā 20 collu Carrera S diskiem Titan Grey pelēkā krāsā. Vēl viena atšķirīga iezīme automašīnas sānos ir „911 Carrera T” logotipi. Automašīnas aizmugures raksturīgākās iezīmes ir aizmugures vāka režģu plāksnītes, Porsche logotips, „911 Carrera T” modeļa apzīmējums Agate Grey pelē-kā krāsā un standarta aprīkojumā uzstādītā standarta sporta izplūdes sistēma ar centrāli izvietotām dubultajām izplūdes caurulēm melnā krāsā. Virsbūves krāsu vari-anti ir melna, Lava Orange oranža, Guards Red sarkana, Racing Yellow dzeltena, balta un Miami Blue zila, kā arī metāliskas krāsas — Carrara White balta, Jet Black melna un GT Silver sudraba.
Pūristisks interjera koncepts un jauna interjera pakotne
Arī automašīnas salonā uzsvari likti uz sportiskumu un pūrismu. Uzskatāmi piemēri ir melni, četrās pozīcijās elektriski regulējami sporta sēdekļi ar vidusdaļas Sport-Tex apdari un galvas balsti ar 911 logotipu, kas izšūts ar melniem diegiem. Jaunā Carrera T modeļa papildaprīkojumā pirmo reizi ir pieejami kausveida sēdekļi. Automašīna ir aprīkota ar GT sporta stūres ratu ar ādas apdari, un standarta aprīkojumā uzstādī-tais režīmu slēdzis ļauj vadītājam izvēlēties dažādas braukšanas programmas. Saī-sinātā pārnesumu pārslēgšanas svira ar sarkaniem pārnesumu apzīmējumiem ir ekskluzīvs 911 Carrera T elements. Priekšējā paneļa un durvju dekoratīvie apdares elementi ir melnā krāsā, tāpat kā durvju atvēršanas cilpas. Jaunievedums ir T interje-ra pakotne, kas nodrošina vēl sportiskāku izskatu ar Racing Yellow dzeltenas, Gu-ards Red sarkanas vai GT Silver sudraba krāsas kontrastējošu salikumu. Ar šīm krā-sām var pievienot vizuālus akcentus dažādiem interjera elementiem, piemēram, dro-šības jostām, 911 logotipam uz galvas balstiem, durvju atvēršanas cilpām vai Sport-Tex sēdekļu vidusdaļām.
Uzlabota svara un jaudas attiecība un vēl iespaidīgāka veiktspēja
Horizontālais 3,0 litru sešcilindru motors ar dubulto turbokompresoru nodrošina 272 kW (370 ZS) lielu jaudu un 450 Nm maksimālo griezes momentu pie 1750–5000 apgriezieniem minūtē. Svara un jaudas attiecība ir uzlabota līdz 3,85 kg/ZS, nodrošinot vēl labāku veiktspēju un braukšanas dinamiku. Pateicoties manuālajai transmisijai ar īsāku pārnesumu attiecību un diferenciāļa mehānisko bloķēšanu, 911 Carrera T var veikt sprintu no 0 līdz 100 km/h 4,5 sekundēs — par 0,1 sekundi ātrāk nekā 911 Carrera Coupé. Savukārt 200 km/h ātrumu modelis sasniedz 15,1 sekundē. Carrera T papildaprīkojumā ir pieejams arī dubultais sajūgs Porsche Doppelkupplung (PDK), ļaujot automašīnai sasniegt 100 km/h ātrumu 4,2 sekundēs, bet 200 km/h — 14,5 sekundēs. Abu veidu transmisija nodrošina 290 km/h maksimālo ātrumu..
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.