Autors: Kristaps Menniks
Avots: Audi
Aizvadītais novembris visā pasaulē Audi zīmolam ir bijis viens no veiksmīgākajiem šī gada laikā. Zīmols pircējiem visā pasaulē piegādāja aptuveni 160 000 automobiļu, kas ir par 4,5% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.
Nepārprotamu pārdošanas apjoma izaugsmi piedzīvoja Ziemeļamerikas tirgus (+13,6%) un Ķīna (+6,5%), savukārt Eiropā (+0,1%) pārdošanas apjomi bija līdzīgi 2016. gada novembra rezultātiem. Kopējās globālās piegādes mēneša beigās sasniedza 1 699 550 automobiļu, kas ir par 0,8% mazāk nekā 2016. gadā.
Reklāma
Audi zīmols lepojas ar sasniegtajiem rezultātiem, jo tie ir visaugstākie mēneša pārdošanas rezultāti vēsturē. Novembra kāpumu veicināja īpaši liels pieprasījums pēc Audi Q2 un A5 modeļiem. Turpinot uzvaras gājienu nākotnes mērķi ir nosprausti augsti un ar tendenci turpināt nostiprināt pozitīvos rādītājus arī decembrī. Sasniedzot šādus rezultātus novembrī, gada noslēgumā pastāv liela iespēja pat nedaudz pārsniegt 2016. gada tirdzniecības rezultātus.
“Līdzīgi kā pasaulē, arī Baltijas tirgū ir pieaudzis Audi pārdošanas apjoms. Latvijā vispārdotākais modelis šogad ir klientu jau iemīļotais Audi Q7 SUV modelis, tāpat ievērojamus pārdošanas rezultātus sasniedzis ir arī biznesa limuzīns Audi A6 un jaunais Audi Q5. Sekojot Audi pasaules tendencēm, 2018. gadā mēs plānojam nelielu pārdošanas apjoma pieaugumu arī Baltijas tirgū,” stāsta Audi Zīmola vadītāja Latvijā un Lietuvā Ilze Grase-Ķibilde.
Eiropas tirgus pēdējo nedēļu laikā dominēja ar jaunā A8 palaišanu tirgū. Starp Eiropas valstīm pozitīvi izcēlās Itālija ar +4,2% un Spānija +1,6% tirdzniecības kāpumu, tomēr Apvienotās Karalistes tirgus lejupslīde atstāja īpaši negatīvu ietekmi Eiropā, jo sasniedza 6,1% lejupslīdi, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Par spīti tam, Audi piegāžu rādītāji atkal ir ievērojami labāki nekā tirgū kopumā. Jāatzīmē arī, ka Francijā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tirdzniecības apjomi ir kritušies līdz -1,4% , savukārt Vācijas tirgū tirdzniecības apjomi ir palikuši gandrīz identiski kā 2016. gadā -0,6%. Kopumā kopš gada sākuma jau 797 150 pircēji Eiropā ir saņēmuši savu jauno Audi automobiļu atslēgas, kas ir par 0,4% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pagājušajā gadā.
Salīdzinot trīs galvenos Audi tirdzniecības reģionus, visdinamiskāko kāpumu pēdējā mēneša laikā uzrādīja Ziemeļamerika, kur bija 13,6% kāpums, savukārt Amerikas Savienotajās Valstīs 12,1%, kas padara novembri par Audi 83. rekorda mēnesi pēc kārtas. Tikmēr turpinās arī SUV modeļu tendences un pieprasījums pēc Q modeļiem, salīdzinot ar 2016. gada novembri, ir pieaudzis par 23,2%. Bet vislielākais pieaugums ir bijis tieši A5 modeļu saimē, kur novembrī A5 Sportback ASV iegādājās vairāk nekā 1100 pircēju.
Ķīnā novembra pieauguma lielāko daļu veido AudiA4. Visās modeļu grupās piegādes ir pieaugušas par 6,5% – līdz 56 208 automobiļiem. Tādējādi Ķīna novembrī atkal ir kļuvusi par tirgu ar lielāko absolūto Audi tirdzniecības pieaugumu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.