Autors: Jānis Tamužs
Avots: Renault
2018.gadā Renault Sport Team Vitality piedalīsies dažādās motorsportā balstītās simulāciju sacensību programmās, piemēram, Rocket League Championship Series Europe. Notiek pārrunas par dalību F1®, lai konkurētu Formula 1 eSporta seriālā.
Sabiedrības interese par eSportu kļūst aizvien apjomīgāka, ar aptuveni 385 miljoniem entuziastu visā pasaulē.
Reklāma
Esports BAR Kannās, Francijā, trešajā globālajā elektronisko sporta profesionāļu un partneru pulcēšanās pasākumā, Renault paziņoja, par pievienošanos eSporta pasaulei ar sadarbību ar labāko Franču komandu Eiropā, TEAM VITALITY, kas var lepoties ar daudziem starptautiskiem tituliem.
Sadarbība ar Team Vitality sniegs Renault iespēju piesaistīt pilnībā jaunu un unikālu auditoriju – eSporta entuziastus un fanus, kā arī spēlētājus, kas dalās ar Renault mīlestībā pret sportu, konkurenci un inovācijām.
Partnerība veido pilnīgi jaunu vienību – RENAULT SPORT TEAM VITALITY, kas veltīta motorsporta spēlēm.
Renault Sport Team Vitality piedalīsies šī gada Rocket League čempionātā Eiropā – motorsportā balstītā simulācijas spēlē, ar vairāk nekā 25 miljoniem spēlētāju visa pasaulē. Komandu vadīs šādi spēlētāji:
- Filips Pāsmeijers (Philip Paschmeyer) - Paschy90 (Rocket League)
- Viktors Lokets (Victor Locquet) - Fairy Peak! (Rocket League)
- Sandro Holcvarts (Sandro Holzwarth) - FreaKii (Rocket League)
Šobrīd notiek pārrunas ar F1®, lai konkurētu Formula 1® eSporta simulācijas spēļu sacensībās.
Renault Sport Racing nodrošinās komandas spēlētājiem pieeju Formula 1® rūpnīcai Enstone, Anglijā, lai sniegtu tiem iespēju mācīties no profesionāliem pilotiem un tehniskā personāla. Komandas biedriem būs iespēja tikties ar ekspertiem, kuri ikdienā strādā F1® spraigajos apstākļos. Apmaiņā Vitality dalīsies ar savu pieredzi, kā vairākkārtēji Eiropas un pasaules čempioni dažādās kategorijās, lai palīdzētu komandas jaunākajiem profesionālajiem spēlētājiem.
Ar partnerību eSportā, Renault pievienojas citiem komandas atbalstītāju zīmoliem, piemēram, Adidas, Omen by HP, Volvic un Canal. Kā Team Vitality oficiālais partneris, Renault zīmols parādīsies uz komandas spēlētāju apģērbiem League of Legends un FIFA turnīros.
"Šī partnerība ir lieliska iespēja Renault zīmolam kļūt pazīstamam jaunāko auditoriju vidū," saka Bastiens Šups (Bastien Schupp), Groupe Renault Globālās zīmola stratēģijas un mārketinga komunikācijas viceprezidents "Vitality pieredze un zināšanas par eSportu apvienojumā ar mūsu veiksmīgo vēsturi motorsportā, ir lieliska partnerība. eSportam kā disciplīnai ir daudzsološa un tālejoša nākotne – mēs ar nepacietību gaidām iespēju iepazīstināt Renault Sport Racing profesionāļus ar jaunajiem spēlētājiem un būt daļai no spēļu pasaules."
"Vitality mērķis ir kļūt par Francijas pirmrindniekiem, un būt konkurētspējīgiem starptautiskajā arēnā," sacīja Fabians Devide (Fabien Devide), pazīstams arī kā Neo, Team Vitality dibinātājs un priekšsēdētājs. "Mums ar Renault ir brīnišķīga saderība – ne tikai tāpēc, ka mums ir vienādas vērtības, bet arī tāpēc, ka abas komandas vēlas sasniegt Eiropas un starptautiskās virsotnes. Vitality komanda ir gatava daudz mācīties no Renault Sport Racing un uzzināt par to, kā motorsporta piloti un komanda gatavojas Formula 1 sacīkstēm. Galu galā, daudzi motorsporta aspekti pārklājās ar to, ko izmantojam eSportā, proti, datu un veiktspējas analīze, fizioterapija, labas fiziskās un garīgās formas uzturēšana.”
eSports - strauji augoša ekonomika
Pirmās Formulā 1 balstītās eSporta sacensības (Formula 1 eSports Series), norisinājās 2017. gadā, un vienoja spēlētājus un fanus no visas pasaules, gaidās atklāt visātrāko virtuālo F1 braucēju.
Pašlaik eSporta ekonomika piedzīvo nepieredzētu izaugsmi un pagājušā gada beigās sasniegtie ieņēmumi pārsniedza 900 miljonus ASV dolāru *. Investīcijas eSportā kļūst aizvien apjomīgākas, un 2017. gadā zīmoli eSportā investēja 517 miljonus ASV dolāru. Paredzams, ka līdz 2020. gadam šis skaitlis dubultosies.
Pasaules mērogā notiekošo starptautisko sacensību skaits arvien pieaug, un turnīri tiek pārraidīti televīzijā un straumēšanas platformās, piemēram, Twitch. Sabiedrības interese par eSportu tikai pieaug ar aptuveni 385 miljoniem entuziastu kopš 2017. gada beigām*. Profesionālie spēlētāji bauda milzīgu sekotāju skaitu un interesi sociālajos tīklos.
* Avots: Newzoo
VITALITY - REKORDS:
Team Vitality ir Francijas veiksmīgākā eSporta komanda. Tās nopelni ietver Rainbow Six un FIFA pasaules čempionu titulus. Tā ir arī vadošā komanda League of Legends Championship Series Europe, kā arī vinnēja ESWC 2013 Call of Duty Black Ops 2. Komanda ieguvusi arī divus Eiropas Gfinity FIFA 15 titulus un Dreamhack Call of Duty AW godalgu.
RENAULT: Vairāk nekā 115 gadus motorsports ir neatņemams Renault DNS elements. Renault ir piedalījies vairāk nekā 600 Formula 1 sacīkstēs un ieguvis 11 Pilotu titulus, 12 Konstruktora kroņus un ne mazāk kā 173 Grand Prix uzvaras.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.