Autors: Aivars Mackevičs
Avots: BalticTravelnews.com
Apmācies rīts vairs neliekas tik drūms, kad piesēdies pilnīgi jaunam Audi A7 Sportback pie stūres. Automašīnas odometrs rāda tikai 126 km nobraukumu un mēs to būtiski pārspēsim - dodamies 3 dienu jeb 500 km ceļojumā uz Kurzemi, lai pavērotu ledus iešanu Ventā un izbaudītu Kuldīgas restorānu nedēļu...
5 GALVENĀS ATZIŅAS PAR AUDI A7 SPORTBACK (2018):
Reklāma
- Automašīnas dizains ir pirmais, kas pievērš apkārtējo cilvēku uzmanību. Harmoniski plūstošās virsbūves līnijas un luksus klases gabarīti (4,97 x 1,91 x 1,42 metri) nepārprotami signalizē, ka tas ir statusa "vāģis", kas tiešā veidā konkurē ar BMW sesto sēriju un Mercedes CLS. Man personīgi patīk un vienmēr ir patikuši Audi zīmola automašīnu saloni, kas no autovadītāja skatu punkta vienmēr ir atturīgi, lietišķi un kvalitatīvi.
- 286 zirgspēku jaudīgais 3.0 TDI motors, kas 100 kilometru paātrinājumu sasniedz 5,7 sekundēs sākuma posmā mazliet pārsteidz: starta pozīcijā nav sportiska asuma. Taču no pasažieru komforta sajūtas tas ir labi. Tie tomēr tiek "vizināti" statusam atbilstošā manierē, nevis ar drošības ķiveri galvā. Ceļa līkumos Audi ar ''quattro'' piedziņu un aizmugurē stūrējamiem riteņiem turas kā "pielīmēts". Visi ceļa nelīdzenumi un bedrītes tiek "norītas", pasažieriem pat nemanot, ka tādi bijuši. Pateicoties stūrējamiem aizmugures riteņiem, piecus metrus garais Audi spēj apgriezties pat uz 11,1 metrus plata ceļa.
- No ceļošanas aspekta Audi A7 Sportback var lepoties ar ietilpīgu bagāžas telpu (no 535 līdz 1.390 litriem, atkarībā no modeļa). Tā ir tik liela, ka neviļus prātā iešaujas doma, ka varēja kādus 10-15 cm no bagāžas telpas atdot aizmugures pasažieriem, lai tie varētu sēdēt kājas sakrustojuši. :)
- Ceļojuma komfortu nodrošina daudzie drošās braukšanas asistenti (pilnā aprīkojumā 39), kuri Audi modelī diezgan precīzi funkcionē. Zvēru atpazīstamība ir ieregulēta uz stirnas un alņa lielumu, bet cilvēkus uz ielas vai ceļa pamana un brīdina gandrīz perfekti. Audi vienmēr ir akcentējis gaismas lukturu iespējas, kas tik tiešām ar lāzertehnoloģijām labi izgaismo ceļa nomales. Pagaidām vēl sapnis, bet drīzumā ir sagaidāms, ka ceļā uz Latgali, Audi mani priekšlaicīgi informēs vai brīdinās, ka pēc 100 km manā maršrutā ir gaidāms apledojums vai sniegs aplikācijā WAZE. Laika prognozi tuvākajām dienām Audi monitorā var nolasīt jau tagad. Kā mīnusu, nu jau gandrīz visos luksus klases mašīnās, ir atsevišķu funkciju digitālā apkalpošana. Piemēram, braucot ar ātrumu 200 km/h, nav īpašas vēlmes novērst skatu no brauktuves uz monitoru, lai ieregulētu vēsāku klimatu salonā. Vecākajos modeļos to varēja sataustīt kā uz vecā, labā Nokia telefona, bet tagad tomēr ir jāieskatās monitorā. Audi A7 Sportback piedāvā divus, perfekti izvietus 8,6 collu un 10,1 collu monitorus. Interesanti, kas pieskāriena jūtīgumu monitorā var regulēt, proti, funkcijas pogu var ieslēgt gandrīz kā virtuālu pogu vai pietiek tikai pieskarties.
- Audi A7 Sportback ir elegants un perfekti noslīpēts vāģis, kas priecēs īpašniekus ar izsmalcinātu gaumi. Lielākais vairums Latvijas iedzīvotāju to iegādāsies otrreizējā tirgū, jo cenas līmenis ar labu aprīkojumu ir vizmaz 100 000 eiro robežās.
FOTOGALERIJA: 65 bildes - Travelnews.lv ar jauno «Audi A7 Sportback» apceļo Kurzemi un
Kuldīgu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.