Ford pirmo reizi plašākai publikai prezentējis pilnīgi jauno Ford Focus – visu laiku izcilāko un tehniski vismodernāko Focus modeli.
Pēc vēl ciešākas sadarbības ar klientiem nekā jebkad agrāk pilnīgi jaunais Ford Focus ir izstrādāts pilnīgi no nulles, lai rezultātā radītu tādu vidējā lieluma Eiropas auto, kas gan tā vadītājam, gan pasažieriem sniedz vislielāko pārliecību radošo, intuitīvāko un izdevīgāko braukšanas pieredzi.
Reklāma
Focus ievieš jaunu, uz cilvēku vērsta dizaina filozofiju, kas apvieno emocionālu virsbūves stilu un klasē vadošo aerodinamiku; savukārt automobiļa salonā ir vairāk vietas, turklāt tā apdari raksturo augstas kvalitātes materiāli un darbs.
Šajā modelī nemanāmi integrēts visizsmalcinātākais Ford vadītāja palīgsistēmu tehnoloģiju klāsts, kāds jebkad klientiem piedāvāts šī zīmola automobiļos, lai rezultātā nodrošinātu intuitīvu, stresu samazinošu un izsmalcinātu braukšanas pieredzi. Uzlabotās tehnoloģijas ietver sekojošo:
Adaptīvā kruīza kontrole (ACC) tagad ir papildināta ar Stop & Go sistēmu, ātruma ierobežojuma zīmju atpazīšanas un joslas centrēšanas tehnoloģiju, lai atvieglotu braukšanu intensīvas satiksmes apstākļos
Ford adaptīvā priekšējo gaismu sistēma ar adaptīvajām gaismām pagriezienos un ceļa zīmēm pielāgojamās gaismas, kas jau iepriekš pielāgo lukturu struktūru, lai nodrošinātu labāku redzamību, reaģējot uz ceļa līkumiem un – pirmo reizi nozarē – uz ceļazīmēm
Aktīvā parkošanās palīgsistēma 2, kas tagad nodrošina pārnesumu izvēli, paātrinājumu un bremzēšanu, lai ļautu veikt pilnībā automatizētus manevrus, vienkārši nospiežot pogu
Ford Eiropā pirmo reizi piedāvātais iznirstošais displejs (HUD), kas palīdz autovadītājiem koncentrēt uzmanību uz ceļu
Stūrēšanas palīgsistēma Evasive Steering Assist, pirmo reizi šajā segmentā iestrādātā tehnoloģija, kas palīdz autovadītājiem apbraukt stāvošus vai lēnāk braucošus transporta līdzekļus, izvairoties no sadursmēm
Pilnīgi jaunais Focus pēc 20 gadiem klasē vislabāk vadāmā auto statusā ir papildus uzlabots ar Focus modelim pirmo pastāvīgi kontrolētās amortizācijas (CCD) tehnoloģiju, lai nodrošinātu neatkarīgas priekšējās un aizmugurējās piekares sistēmas; jauniem braukšanas režīmiem; izolētu aizmugurējo apakšējo rāmi, lai radītu lielāku izsmalcinātību, kā arī Ford patentētu atsperu tehnoloģiju.
Pasažieru iespaidus uzlabo komforts un dažādas komforta funkcijas, tajā skaitā FordPass Connect iegultais modems, lai nodrošinātu savienojamību, esot kustībā, un jaunais bezvadu uzlādes paliktnis savietojamajiem viedtālruņiem.
Spēka pārvada varianti ietver vēl vairāk uzlabotu vairākkārt godalgoto Ford viena litra EcoBoost versiju un 1,5 litru EcoBoost benzīna motoru, kas abi ir uzlaboti ar Ford nozarē pirmo reizi ieviesto cilindru deaktivizācijas iespēju trīscilindru motoriem. Jaunie 1,5 litru EcoBlue un divu litru EcoBlue dīzeļmotori nodrošina visaugstāko degvielas ekonomiju, bet jaunā un inteliģentā astoņu pakāpju automātiskā ātrumkārba pielāgo pārnesumu pārslēgšanu braukšanas stilam, un tā tiek darbināta, izmantojot stilīgu un ergonomisku grozāmo ātrumu pārslēgšanas pogu.
“Mūsu pilnīgi jaunais Ford Focus ir tehnoloģiju un braukšanas patikas augstākā pilotāža savā segmentā,” sacīja Ford of Europe viceprezidents produktu attīstības jautājumos Džo Bakajs [Joe Bakaj]. “Iespēja uzbūvēt pilnīgi jaunu automobili no baltas lapas negadās bieži. Mēs to tvērām ar abām rokām, lai attīstītu vislabāko vidējā lieluma ģimenes auto, kādu vien par naudu var nopirkt.”
Visu laiku visplašākā Focus sērija, kas prezentēta piecdurvju hečbeka, universāla un atsevišķos tirgos četrdurvju virsbūves versijās, tiek piedāvāta ar ekskluzīviem papildu elementiem, kas papildina visplašāko vidēja lieluma automobiļu pircēja cerību spektru, ieskaitot stilīgos Focus Trend un Titanium modeļus, sportisko Focus ST-Line, augstākās klases Focus Vignale un pirmo krosoveru Focus Active.
Pilnīgi jaunais Focus ir pasaulē pirmais transporta līdzeklis, kas bāzēts uz Ford jaunās C2 platformas, kas paredzēta avārijas testu uzlabošanai; tas nodrošina vairāk vietas Ford vidēja lieluma modeļu salonā, neatstājot negatīvu ietekmi uz virsbūves lielumu, kā arī uzlabo aerodinamiku, nodrošinot lielāku degvielas ekonomiju. Visu laiku visaugstākais apdares darbu līmenis un kvalitāte nodrošināta, pateicoties Ford 600 miljonu eiro ieguldījumam Sārluisas [Saarlouis] montāžas rūpnīcā Vācijā.
Kopš 1998. gada, kad tika izlaists pirmās paaudzes Focus, kas mainīja spēles noteikumus, Ford Eiropā ir pārdevis gandrīz septiņus miljonus Focus automobiļu*, bet visā pasaulē – vairāk nekā 16 miljonus.
“Focus jau divdesmit gadus Eiropā ir bijis mūsu galvenais produkts. Būdams vadošais modelis dizaina, tehnoloģiju un braukšanas prieka ziņā tas iemieso visu, kas mūsu klientiem Ford automobiļos patīk,” sacīja Ford Motor Company grupas viceprezidents un Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas nodaļas prezidents Stīvens Ārmstrongs [Steven Armstrong]. “Tā kā pagājušogad gandrīz katrs piektais Eiropā pārdotais auto bija vidēja lieluma ģimenes automobilis, Focus mūsu uzņēmumam joprojām ir tikpat svarīgs, kā vienmēr, un tādēļ mēs esam veltījuši tik daudz enerģijas, lai izstrādātu pilnīgi jaunu modeli, kas ir starp labākajiem automobiļiem, kādus jebkad esam radījuši.”
Uz cilvēku vērsts dizains
Pilnīgi jaunais Ford Focus iezīmē evolūciju Ford dizaina valodā. Radīts, lai ik reizi sniegtu bagātīgus iespaidus tā lietotājam, “uz cilvēku vērstā” dizaina filozofija apvieno ekspresīvu formu valodu ar funkcionālajiem, klientu noteiktajiem atribūtiem.
“Mēs vēlējāmies, lai mūsu pilnīgi jaunais Focus ir produkts, kurā klienti iemīlas un paliek iemīlējušies,” sacīja Ford of Europe galvenais dizainers Amko Lēnarts [Amko Leenarts]. “Gan salonā, gan eksterjerā mūsu jaunā dizaina filozofija ir vērsta uz atmiņā paliekošu mijiedarbības mirkļu radīšanu, kas būvē un uztur attiecības starp cilvēku un mašīnu.”
Focus ir proporcionāli nobriedis, lai atspoguļotu izteiktāku sportisku Premium klases siluetu, vienlaikus piedāvājot labāku komfortu un plašumu. Atšķirīgais jaunais siluets panākts, principā pārvietojot A-statnes vairāk uz aizmuguri; sabalansēta proporcija, kas tiem ļauj mērķēt uz priekšējo riteņu centru, kamēr C-statņu muskuļotās metāla plāksnes atrodas precīzi virs aizmugurējiem riteņiem. Tā rezultātā izveidotais garākais motora pārsegs un plūstošais priekšējais spārns apvienojumā ar iezīmēto loka līnijas ķīļa samazinājumu ir gan jaudīgs, gan elegants, turklāt uzlabo automobiļa Premium klases un sportisko raksturu.
Riteņu bāzes pagarināšana par 53 milimetriem ļauj izmantot lielāka diametra riepas, tādējādi riteņu stāvoklis ir augstāk attiecībā pret metāla plāksnēm, un samazinās garuma un vizuālās masas uztvere. Īsās pārkares un aizmugurējās kabīnes stāvoklis piešķir spēcīgu, dinamisku stāju un rada kompaktu iespaidu.
Gaisa plūsmas novadīšana ap automobili pilnīgi jaunā Focus dizaina izstrādē spēlēja centrālo lomu. Izteikti skulpturālā, atlētiskā virsbūve ar gludo un pazemināto profilu nodrošina klasē vadošo aerodinamisko efektivitāti; īsās aizmugurējās pārkares; nošķeltie stūri un saskanīgi integrētie aerodinamiskie vaibsti.
Kustībā cēlās metāla plāksnes ir veidotas, veicot ļoti saspringtu un atlētisku skulpturālu formu izveidi. Platās virsmas uztver gaismu, lai to vizuāli izrādītu visā garumā. Garie priekšējie spārni pārliecinoši vērsti uz masīvajām aizmugurējām sānu daļām, radot dinamisku vizuālo veiklumu.
Pilnīgi jaunā Focus ‘seja’ ir vienkārša un saskanīga, kas liecina par skaidrību un pašpārliecinātību. Manāmi lielāka, taču redzami lepnā Ford reste pārliecināti atrodas starp horizontāli vērstajiem priekšējiem lukturiem, kas uzstādīti maksimāli tālu ārmalā, lai uzsvērtu platumu un stāju.
Aizmugurējie lukturi tagad ir divdaļīgi, ļaujot veikt daudzpusīgāku bagāžnieka durvju atvēršanu, savukārt LED gaismas tehnoloģijas nodrošina skaidri atpazīstamas iezīmes dienasgaismā un tumsā. Uzraksts Focus lepni izveidots no atsevišķiem burtiem ar satīna apdari starp aizmugurējiem lukturiem, no jauna apstiprinot Premium līmeni arī aizmugures daļā.
Pilnīgi jaunais Focus piedāvā pielāgotu izvēles spektru, ar atšķirīgiem Focus Vignale, ST-Line, Active Titanium izpildes veidiem atspoguļojot konkrētas klientu priekšrocības un vajadzības. Identifikatori ietver šādus elementus:
Focus Vignale apakšējā priekšējā atvere visā platumā, kas izstrādāta, lai pēc formas vairāk atgādinātu dārgakmeni, un ir prasmīgi izveidota; atturīgie Vignale rotājumi, piemēram, jumta reliņu, apmaļu un sliekšņu ieliktņu satīna alumīnija apdare, kā arī raksturīgie Vignale restes caurumi
Focus ST-Line agresīvākā stilā veidotais aizmugurējais smidzinātājs un jumta spoileris, plašākas priekšējās atveres veidotas tā, lai uzlabotu izskatu un atklātu aiz tām esošās motora komponentes; un drosmīgie, ST-Line raksturīgie apakšējie spārnu elementi, kas novada gaisu uz gaisa aizkara ieejām
Focus Active ar paaugstināto klīrensu, melno riteņu aizsargarku un sliekšņu uzlikām; priekšējās un aizmugurējās aizsargplāksnes, kā arī sliekšņu ieliktņi krāsoti kontrastējošā sudraba krāsā; un pēc pasūtījuma veidotu priekšdaļas dizainu
13 virsbūves krāsu palete ietver Orange Glow, Desert Island Blue un Vignale ekskluzīvo četrkārtu Dark Mulberry.
Uz cilvēku vērsta dizaina filozofija turpinās arī salonā, kas veidots pamudinošāks un mājīgāks, turklāt manāmi augstākā kvalitātē – tas panākts, izmantojot vienkāršas, skaidras līnijas, izteiksmīgus un pārliecību izraisošus materiālus, kā arī nemanāmi integrētas virsmas.
Vienkāršotais, mazāk juceklīgais dizains nodrošina nomierinošāku atmosfēru. Tagad priekšējās durvis plūstoši iesniedzas aiz instrumentu paneļa, vizuāli nodrošinot ietilpīgu, ietverošu augstāka tirgus līmeņa efektu. Instrumentu paneļa augšējā daļa un durvju iekšdaļa veidotas no skārienam tīkamiem materiāliem, lai pastiprinātu Premium klases sajūtu. Izsmalcinātie dārglietu elementi iemieso mūsdienīgu augstākā līmeņa produktu dizainu, un te jāmin pulēta stikla un smalki nostrādāta deko stila instrumentu paneļa apdare pasažiera pusē, durvju rotājumi un ventilācijas atveru apdare.
Tāpat kā virsbūvei, arī pilnīgi jaunā Focus salona atvasinājumi ietver vienreizējus dizaina elementus un materiālus, kas nodrošina atšķirīgu raksturu, ieskaitot smalkgraudainu koku un Premium klases ādu Vignale, sportisku oglekļa šķiedru efektu apdari un sarkanas vīles ST-Line, kā arī raupjākus, strukturētākus materiālus un virsmas Active versijai.
“Šo ‘piesātināto’ zonu, kur vienkopus sastopamas dažādas struktūras un materiāli, vairs nav,” skaidro Lēnarts. “Tā vietā ir apzināti izvēlēti tādi materiāli, kas labāk sader kopā un viens otru papildina, uzsverot uzlaboto darba un materiālu kvalitāti.”
Pārliecību izraisošas tehnoloģijas
Pilnīgi jaunajā Ford Focus ir ieviests plašāks modernizētu funkciju klāsts nekā jebkurā Ford transporta līdzeklī līdz šim, tādējādi padarot tehnoloģijas par sinonīmu ģimenes auto 2.līmeņa automātikai.
Izsmalcinātās Ford Co-Pilot360 tehnoloģijas uzlabo aizsardzību, braukšanu un parkošanos, un tās paredzētas, lai padarītu braukšanu ērtāku, vieglāku un drošāku.
ACC ar Stop & Go sistēmu, ātruma ierobežojuma zīmju atpazīšanas un joslas centrēšanas tehnoloģijām nodrošina atbilstošu distanci no priekšā braucošā transporta līdzekļa; mazina spriedzi garos pārbraucienos, palīdzot noturēt transporta līdzekli joslas centrā; kā arī pielāgo transporta līdzekļa ātrumu noteiktajam ierobežojumam, papildus iebūvētās navigācijas sistēmas sniegtajai informācijai “uztverot” ceļa malās un virs autoceļiem izvietotās ātruma ierobežojuma zīmes. ACC darbojas, ja ātrums nepārsniedz 200 km/h (125 mph).
Jaunā Stop & Go funkcija ļauj ACC sistēmai intensīvas satiksmes apstākļos pilnībā apturēt transporta līdzekli, izmantojot līdz 50 procentiem no kopējā bremzēšanas spēka, kā arī automātiski veikt kustību, ja stāvēšanas laiks ir mazāks par trim sekundēm. Ja stāvēšanas laiks ir lielāks par trim sekundēm, kustības uzsākšanai autovadītājs var piespiest stūres pogu vai viegli nospiest gāzes pedāli.
Joslas centrēšanas tehnoloģija novēro ceļa apzīmējumus, un tā var viegli, taču jūtami ar griezes momentu ietekmēt stūrēšanas sistēmu, lai palīdzētu autovadītājam noturēties joslas centrā, ja vien ir aktivizēta ACC sistēma. Ja autovadītājs nepietiekami darbojas ar stūri, tehnoloģija, kas paredzēta, lai sniegtu atbalstu autovadītājiem, ja kustības ātrums nepārsniedz 200 km/h (125 mph), raida vizuālus un skaņas brīdinājuma signālus.
“Atcerieties, kā jūs kārtojāt braukšanas eksāmenu un cik ļoti jums bija jākoncentrējas, lai uz ceļa justos droši. Autovadīšana nav kļuvusi vieglāka – tikai mēs esam vairāk pieraduši pie spriedzes. Tādas tehnoloģijas, kā Stop & Go un joslas centrēšana samazinās autovadītāju slodzi, palīdzot viņiem koncentrēt uzmanību un pie stūres būt mazāk saspringtiem, kā arī pārliecinātākiem,” sacīja Ford of Europe C-car globālās automobiļu izstrādes direktors Helmuts Rēders [Helmut Reder].
Ford adaptīvā priekšējo gaismu sistēma ar adaptīvajām gaismām pagriezienos un ceļa zīmēm pielāgojamās gaismas pirmo reizi jau iepriekš pielāgo lukturu struktūru, lai nodrošinātu maksimālu redzamību jau pirms ceļa līkuma, krustojuma vai apļveida kustības.
Sistēmā tiek izmantota priekšējā kamera, kas novēro joslas apzīmējumus līdz 65 metriem uz priekšu, ļaujot mainīt priekšējo lukturu gaismas leņķi, savlaicīgi izgaismojot pagriezienus, lai uzlabotu tajos redzamību, nevis tikai paļautos uz autovadītāja darbībām ar stūri. Ford patentētā ceļazīmju lasīšanas funkcijas integrācija nolūkā optimizēt gaismas staru struktūru ļauj staru paplašināt krustojumos un vietās ar apļveida kustību, lai labāk būtu redzami apdraudējuma elementi, kas neatrodas tieši kustības trajektorijā.
Pilnīgi jaunā Focus gaismu tehnoloģijas, ieskaitot adaptīvo priekšējo gaismu sistēmu, kas pielāgo priekšējo gaismas luktura leņķi un intensitāti atbilstoši apkārtējai videi, kā arī nežilbinošās tālās gaismas, kas izslēdz iespēju nejauši apžilbināt citus autovadītājus un palīdz to lietotājiem naktī pārredzēt garāku priekšā esošo ceļa posmu, papildina uzlaboti full-LED priekšējie lukturi, kuros izmantota inovatīva regulējama rumbas konfigurācija, nodrošinot lielāku elastību un laidenākas, mazāk asas pārejas.
Focus ir arī Eiropā pirmais Ford automobilis, kurā iebūvēts iznirstošais displejs (HUD), kas palīdz autovadītājiem nenovērst skatu no ceļa, vienlaikus viņu redzes laukā projicējot noderīgu informāciju. Maksimālu sistēmas efektivitāti nodrošina viens no lielākajiem redzes laukiem salīdzinājumā ar jebkuru Eiropā pieejamu HUD (6x2,5 collas). Sistēma ir arī viena no spilgtākajām starp visām pieejamajām, un to var pielāgot 16 pakāpēs līdz 10 000 kandelām uz kvadrātmetru.
Izvelkamā polikarbonāta ekrāna īpašie filtri padara to par pirmo šāda veida ekrānu, ko var nolasīt lietotāji, kuri izmanto polarizētas lēcas. Atkarībā no automobiļa specifikācijas projicētās informācijas konfigurējamie dati ietver ātrumu – vienīgo lielumu, kas tiek attēlots vienmēr; ceļazīmju atpazīšanas sistēmu; ACC; navigāciju; ātrumu pārslēgšanas indikatoru; izklaides sistēmu un ārkārtas paziņojumu attēlošanas sistēmu.
Aktīvā parkošanās palīgsistēma 2 vēl vairāk atvieglo auto novietošanu, ar vienu pogas nospiešanu nodrošinot pilnībā automatizētu manevru veikšanu paralēlajās un perpendikulārajās stāvvietās. Sistēma, ko vada ar Ford jaunās astoņu pakāpju automātiskās pārnesumkārbas elektronisko funkciju, atrod piemērotu vietu auto novietošanai, un autovadītājs var kontrolēt automobiļa kustību, vienkārši izvēloties neitrālu stāvokli un nospiežot vienu viduskonsolē iebūvētu pogu.
Pēc tam automobilis pilnībā kontrolē priekšgaitas un atpakaļgaitas ātrumu izvēli, paātrinājumu un bremzēšanu, kā arī stūrēšanu, iebraucot vietās, kas ir tikai par 110 centimetriem garākas par pašu auto, un uz līdz 12 procentu slīpuma, pārvietojoties ar ātrumu līdz 4 km/h (2,5 mph). Tehnoloģija var arī palīdzēt autovadītājam izbraukt no paralēlajām stāvvietām, izmantojot pilnībā automatizēto Palīgsistēmu izbraukšanai no stāvvietas.
Tāpat vēl vairāk uzlabotā Ford pirmssadursmes drošības palīgsistēma ar gājēju un velosipēdistu uzraudzības tehnoloģiju spēj noteikt, vai uz ceļa vai tā tuvumā ir cilvēki, kā arī vai tuvumā ir kāds, kas varētu šķērsot automobiļa kustības trajektoriju. Ja sistēma konstatē potenciālas sadursmes risku un autovadītājs nereaģē uz brīdinājumiem, automātiski tiek aktivizētas bremzes; sistēma spēj arī pamanīt velosipēdistus; sistēma darbojas tumsā, izmantojot priekšējo lukturu nodrošināto gaismu.
Papildu tehnoloģijas, kas izstrādātas, lai palīdzētu Focus vadītājiem izvairīties no negadījumiem un nenovērstu uzmanību, ietver:
Stūrēšanas palīgsistēmu Evesive Steering Assist, kas darbojas gan pilsētā, gan uz šosejas un kurā iebūvēts radars un kamera, lai priekšā “pamanītu” lēnāk braucošus un stāvošus transporta līdzekļus, un kas nodrošina stūrēšanas atbalstu, lai potenciālas sadursmes gadījumā ļautu vadītājam attiecīgo transporta līdzekli apbraukt
Aklās zonas informācijas sistēma ar perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēmu, kas brīdina autovadītājus, kuri atpakaļgaitā izbrauc no stāvvietām, par transporta līdzekļiem, kas drīz šķērsos to kustības trajektoriju, kā arī pirmo reizi var aktivizēt bremzes, lai gadījumā, ja autovadītāji nereaģē uz brīdinājumiem, izvairītos no sadursmēm vai mazinātu to sekas
Platleņķa atpakaļskata kamera, kas nodrošina gandrīz 180 grādu skatu aiz automobiļa, lai uzlabotu redzamību, atpakaļgaitā izbraucot no stāvvietām vai piebraucamajiem ceļiem
Nepareiza virziena brīdinājuma sistēma, kas vispirms pieejama klientiem Vācijā, Austrijā un Šveicē un kurā tiek izmantota vējstiklam piestiprināta kamera un automobiļa navigācijas sistēmas informācija, lai sniegtu autovadītājiem skaņas un vizuālus brīdinājumus, uz šosejas uzbrauktuves pabraucot garām divām ceļazīmēm “Iebraukt aizliegts”
Ford MyKey sistēma, kas īpašniekiem ļauj ieprogrammēt gados jaunākiem autovadītājiem atslēgu, kas aiztur ienākošos tālruņa zvanus; ierobežo maksimālo ātrumu; novērš vadītāja palīgsistēmu un drošības funkciju deaktivizāciju; samazina audiosistēmas maksimālo skaļumu un atslēdz audiosistēmu, ja automobilī sēdošie neizmanto drošības jostas
Ja notiek negadījums, jaunā pēcsadursmes bremzēšanas palīgsistēmas tehnoloģija palīdz samazināt potenciālās sekundārās sadursmes ietekmi, automātiski aktivizējot vidēju bremžu spiedienu uzreiz pēc sadursmes; automobiļa palēnināšana var potenciāli mazināt tajā braucošo savainojumus un automobiļa tālāku sabojāšanu.
Ford prognozē, ka pilnīgi jaunajam Focus, kura pilnīgi jaunā C2 platforma nodrošina par 40 procentiem augstāku izturību frontāla trieciena gadījumā, drošības testā tiks piešķirts pieczvaigžņu vērtējums.
Enerģisks un atsaucīgs
Pilnīgi jaunās un izsmalcinātās šasijas, ko papildina uzlabotas braukšanas tehnoloģijas, līdz ar augstāku izsmalcinātības līmeni nodrošina klasē vislabākos, enerģijas piesātinātus, aizraujošus un braukšanas prieku veicinošus iespaidus visiem pilnīgi jaunā Focus piecdurvju un universāla versijas vadītājiem.
Pilnīgi jaunais Focus vēl vairāk uzlabo spēles noteikumus mainījušā pirmās paaudzes modeļa atstāto mantojumu ar jaunu izolēto apakšējo rāmi īsās-garās sviras (SLA) neatkarīgajai aizmugurējās piekares konfigurācijai, kas optimizē gan komfortu, gan automobiļa reakciju uz autovadītāja rīcību.
SLA sistēma nodrošina vēlamo līdzsvarotu priekšējās un aizmugurējās daļas pielāgošanos lielākiem ceļa nelīdzenumiem, nodrošinot ērtākus braucienus. No vairākām daļām izgatavotajām buksēm ir dažāda līmeņa stingrums atkarībā no spriegojuma virziena – tās atdala apakšējo rāmi no virsbūves konstrukcijas, lai nodrošinātu labāku izolāciju pret mazākiem izciļņiem un palielinātu troksni, vibrāciju un skarbiem braukšanas apstākļiem. Vienreizējā Focus universālu modeļu SLA ģeometrija maina amortizatoru stāvokli, palīdzot automobilim saglabāt veiklumu un reakciju pat ar pilnu bagāžas nodalījumu, kā arī palīdzot līdz maksimumam palielināt bagāžas nodalījuma ietilpību ar lielāku bagāžnieka grīdas laukumu.
Tiek piedāvāta arī vieglā pusneatkarīgās aizmugurējās piekares konfigurācija; tā uzlabota, lai nodrošinātu tieši tādu īpatnējo raksturu un braukšanas dinamiku, kādu klienti sagaida no Focus. Pusneatkarīgās piekares konfigurācija, kas uzlabota, izmantojot tādu pašu Ford patentēto slodzes vektora atsperu tehnoloģiju, kā pilnīgi jaunajai Fiesta ST, nodrošinot atsaucīgus, aizraujošus un patīkamus braukšanas iespaidus, izstrādāta tā, lai papildinātu vieglākos viena litra EcoBoost un 1,5 litru EcoBlue spēka pārvadus.
Uzlabotā atsperu tehnoloģija vērš vektora spēkus uz aizmugurējo piekari, ļaujot virziena maiņas spēkiem tikt vērstiem tieši uz atsperi, lai paaugstinātu sānu stingrību un uzlabotu stabilitāti, veiklību un reakciju, sniedzot vēl patīkamākus braukšanas iespaidus.
Ar SLA piekari aprīkoto piecdurvju modeļu izsmalcinātību vēl vairāk uzlabo Focus pirmo reizi iebūvētā Ford CCD tehnoloģija, kas reizi divās milisekundēs uzrauga piekares, virsbūves, stūrēšanas un bremzēšanas darbību un reakciju un pielāgo amortizāciju, tādējādi nodrošinot izcilu brauciena kvalitāti.
Tehnoloģija palīdz arī samazināt triecienus, ko rada braukšana pa bedrēm, “pamanot” bedres malu un pielāgojot amortizāciju tā, lai ritenis neiegrimtu tajā pārāk dziļi. Tā kā riepa un disks bedrē neiegrimst pārāk dziļi, bedres pretējā puse rada mazāk asu triecienu. Aizmugurējā piekare spēj reaģēt vēl ātrāk, jo signāls no priekšējā riteņa savlaicīgi “brīdina” aizmugurējo riteni, pirms tas sasniedz bedri.
CCD sistēma atbalsta arī braukšanas režīma tehnoloģiju. Pirmo reizi Focus tiek piedāvāts normālais, sporta un eko režīms, ļaujot autovadītājiem uzreiz pielāgot gāzes pedāļa, astoņu pakāpju automātiskās pārnesumkārbas, elektroniskā stūres pastiprinātāja (EPAS) un ACC īpašības braukšanas apstākļiem. Ja Focus ir aprīkots ar CCD, tas piedāvā arī komforta un ekokomforta braukšanas režīmus, attiecīgi pielāgojot piekari.
Jauna, statnē iebūvēta EPAS sistēma un jauna programmatūra nodrošina vēl atsaucīgāku, intuitīvāku un aizraujošāku sajūtu par spožiem un lieliskiem braukšanas iespaidiem, ko papildina dažādas komfortu uzlabojošas funkcijas, piemēram, stūrēšanas ar griezes momentu kompensācija.
Focus pirmo reizi piedāvā arī pēc pasūtījuma veidotu un pašu izstrādātu Ford stabilitātes kontroles sistēmu, kas veidota, lai atbalstītu Ford braukšanas dinamiku, un kurā iestrādāta griezes momenta vektora kontrole.
Bremzēšanas ceļš, braucot ar ātrumu 100 km/h (62 mph), samazināts līdz distancei, kas nepārsniedz vienu metru, ko noteiktos modeļos veicina jaunais elektriskais bremžu pastiprinātājs, kas nodrošina spiedienu ātrāk un sniedz pārliecinātāku un atbilstošāku pedāļa nospiešanas sajūtu dažādos ekspluatācijas apstākļos.
Focus ir pirmais automobilis, kas izgatavots ar Ford pilnīgi jauno C2 platformu, kas apvienojumā ar pilnīgi jauno virsbūves konstrukciju ļāva inženieriem uzlabot stingrumu nolūkā nodrošināt labāku reakciju. Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes Focus griezes izturība ir palielināta par 20 procentiem, bet atsevišķu piekares stiprinājuma punktu izturība ir palielināta pat līdz 50 procentiem, tādējādi samazinot lokanumu un nodrošinot labāku virsbūves kontroli.
Pilnīgi jaunajam Focus ir pieejama inovatīva metode, lai palielinātu izturību aizmugurējai konstrukcijai, kas izstrādāta atzinīgi novērtētajam Ford Focus RS modelim. Montāžas procesā virsbūves aizmugurējās apakšējās daļas dobumā ir iepildītas ekstrūdētas putas, kas pēc tam sacietējušas un krāsas žāvēšanas laikā radītā karstuma ietekmē izpletušās, nodrošinot par 10 procentiem lielāku lokālo sānu izturību, būtiski nepalielinot svaru.
No par 10 milimetriem zemākā Focus ST-Line ar unikālām atsperēm, amortizatoriem un stabilizatora stieņiem līdz vairāk nekā par 30 milimetriem paceltā Focus Active ar unikāliem priekšējiem un aizmugurējiem šarnīriem, katra modeļa šasija ir pielāgota, lai nodrošinātu acumirklī atpazīstamās Focus īpašības.
“Focus un klasē vadošie patīkamas braukšanas iespaidi iet roku rokā, un mēs nedomājam ļaut kādam no mūsu konkurentiem nozagt šo kroni,” uzsvēra Rēders. “Mūsu pilnīgi jaunā šasija apvienojumā ar izsmalcinātām tehnoloģijām, piemēram, braukšanas režīmiem un pastāvīgi kontrolēto amortizāciju, nodrošina karstā hečbeka veiklību un atsaucību, kā arī pilnīgi citu braukšanas komfortu, kam līdzīgu piedāvā lielie biznesa klases auto.”
Savienots un ērts
Plašs, praktisks un labi savienots – pilnīgi jaunā Focus salonā ir iebūvēti inovatīvi inženiertehniskie elementi un modernas komforta un ērtību tehnoloģijas, kas palīdz automobilim nemanāmi integrēties savu īpašnieku ikdienas dzīvē.
Pirmo reizi Ford automobiļiem Eiropā tieši Focus pirmo reizi iebūvēta FordPass Connect iegultā modema tehnoloģija, kas automobili pārvērš par mobilu WiFi tīklāju, kam var pievienot līdz pat 10 ierīcēm. Papildus tam, ka autovadītāji, izmantojot navigācijas sistēmas Live Traffic atjauninājumus, var plānot ātrākus un vieglākus braucienus, ļaujot pasažieriem kustībā veikt izklaides satura straumēšanu, FordPass Connect ļauj, izmantojot FordPass mobilo lietotni, izpildīt virkni ērtu funkciju, tajā skaitā:
Izmantot automobiļa atrašanās vietas noteicēju, lai atrastu savu auto pārpildītās tirdzniecības centru stāvvietās
Izmantot automobiļa statusa noteicēju, lai pārbaudītu degvielas daudzumu tvertnē, signalizācijas statusu, eļļas nolietojumu un ne tikai
Aizslēgt vai atslēgt durvis, ļaujot piekļūt jūsu Focus no attāluma
Veikt distances iedarbināšanu – pieejama Focus modeļiem ar astoņu pakāpju automātisko transmisiju**
Palīdzot autovadītājiem saglabāt savienojumu kustībā un teikt ardievas vadu mudžeklim viduskonsolē, jaunais bezvadu uzlādes paliktnis zem instrumentu paneļa ļauj viegli uzlādēt savietojamus viedtālruņus. Paliktnis automātiski nosaka savietojamu ierīču esamību un uzsāk uzlādi.
Ierīču pieslēgumu var uzturēt, izmantojot Bluetooth savienojumu ar Ford SYNC 3 komunikācijas un izklaides sistēmu, vienlaikus izmantojot bezvadu uzlādes ierīci. SYNC 3, ko atbalsta astoņu collu krāsu skārienjūtīgais ekrāns, kurā komandas var dot ar nospiešanas un pavilkšanas žestiem un kas ir savietojams ar Apple CarPlay and Android Auto™, ļauj autovadītājiem pārvaldīt audio, navigācijas un klimata funkcijas, kā arī pieslēgtos viedtālruņus ar vienkāršām balss komandām.
Jaunā B&O PLAY audiosistēma palīdzēs braucējiem klausīties vislabāko mūziku, kas tiek straumēta, izmantojot FordPass Connect vai viedtālruņus. 675 vatu sistēmā ir desmit skaļruņi, ieskaitot 140 milimetrus lielu bagāžniekā iebūvētu sabvūferi un vidējās frekvences skaļruni informācijas paneļa centrā, un sistēma ir īpaši pielāgota Focus piecdurvju un universāla versiju virsbūvēm, lai nodrošinātu vienu no visaugstākajām mūzikas klausīšanās kvalitātēm salīdzinājumā ar jebkuru citu automobili, nemaz nerunājot par vidēja lieluma hečbeku.
Komforts ir atslēga uz izsmalcinātāku un augstāka tirgus līmeņa pilnīgi jaunā Focus pasažieru pieredzi. Priekšējos sēdekļos sēdošie izbaudīs 1421 milimetru plašumu plecu augstumā, kā arī tādu instrumentu paneļa izvietojumu, kas nodrošina vairāk vietas. Elektriskā stāvbremze, kas iebūvēta versijas ar astoņu ātrumu automātisko transmisiju un versiju ar manuālo pārnesumkārbu un augstāka aprīkojuma līmeni standartaprīkojumā, kā arī grozāmā ātrumu pārslēgšanas poga atbrīvo vairāk vietas gan autovadītājam, gan pasažierim. Viduskonsolei, kas kļuvusi šaurāka sakarā ar slēdžu un kontrolpogu pārcelšanu uz skārienjūtīgo ekrānu, ir piestiprināti mīksti ceļgalu balsti labāka komforta nodrošināšanai.
Aizmugurē sēdošajiem pasažieriem papildu vietu nodrošina garāka riteņu bāze un plakana grīda. Vieta kājām ir palielināta par vairāk nekā 50 milimetriem salīdzinājumā ar iepriekšējo Focus modeli, sasniedzot klasē augstāko rādītāju – 81 milimetru. Savukārt vieta pleciem salīdzinājumā ar iepriekšējo Focus modeli ir palielināta par gandrīz 60 milimetriem. Plašuma iespaidu uzlabo aizmugurējo durvju dizains, logiem iesniedzoties aizmugurējā statnē, nodrošinot plašāku sajūtu, un pieejamais atveramais panorāmas jumts.
Īpaši jaunajai C2 platformai izstrādātā Focus apsildes, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas sistēma sasilda un atdzesē salonu ātrāk, izmantojot jaudīgāku 140 cc kompresoru, turklāt tajā ir daudz elastīgākas dzesēšanas šķidruma caurules un vienmērīgāka gaisa plūsmas trajektorija, nodrošinot klusāku darbību. Focus ir pat īpaši izstrādāta atpakaļskata spoguļu forma, kas radīta, lai palīdzētu mazināt vibrācijas efektu, kas var rasties, braukšanas laikā atverot vienu logu – tās ir labas ziņas suņu īpašniekiem.
Runājot par suņu īpašniekiem, viņiem ir vēl kāda laba ziņa: universāla modeļa bagāžas nodalījums veidots tā, lai tajā varētu ērti ievietot suņa būri, paaugstinot augstumu par 43 milimetriem; attālums līdz aizmugurējam sēdeklim ir palielināts par 25 milimetriem; savukārt, saliekot aizmugurējos sēdekļus, pavelkot slēdzi jaunās vieglās sēdekļu salikšanas funkcijas ietvaros, attālums līdz priekšējiem sēdekļiem palielinās par 175 milimetriem, nodrošinot vairāk nekā 1650 litru bagāžnieka tilpumu.
Ford brīvroku bagāžnieka atvēršanas tehnoloģija ļauj piekļūt universāla bagāžniekam, ar kāju veicot spērienam līdzīgu kustību zem aizmugurējā pampera, un inženieri ir izstrādājuši risinājumu izaicinājumam, kur pēc noņemšanas novietot bagāžnieka pārsegu: tagad to var glīti ievietot zem jaunās un elastīgās bagāžnieka grīdas, turklāt to var viegli noņemt, pavelkot lentu.
Izvēles spēks
Pilnīgi jaunā Focus pircēji var izvēlēties kādu no uzlabotajiem Ford EcoBoost benzīna un Ford EcoBlue dīzeļmotoriem, kas nodrošina optimālu jaudu un izsmalcinātību un atbilst jaunākajiem un stingrajiem Euro 6 izmešu standartiem, kas aprēķināti, izmantojot pasaules mērogā saskaņotu vieglo transportlīdzekļu testa procedūru (WLTP). Spēka pārvadus atbalsta standarta automātiskā Start-Stop sistēma, lai nodrošinātu zemākas ekspluatācijas izmaksas; savukārt viegli pārslēdzamā sešpakāpju manuālā un jaunā astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba nodrošina vieglu braukšanu.
Ford vairākkārt godalgotais viena litra EcoBoost motors pieejams ar 85 ZS, 100 ZS un 125 ZS jaudu, bet jaunais 1,5 litru EcoBoost motors – attiecīgi ar 150 ZS un 182 ZS jaudu.
Abu EcoBoost benzīna dzinēju degvielas ekonomija un CO2 izmešu rādītāji ir uzlaboti, izmantojot Ford nozarē pirmo reizi ieviesto cilindru deaktivizācijas iespēju trīscilindru motoram, gadījumos, kad nav nepieciešama maksimāla jauda – piemēram, braucot, izmantojot nelielu motora resursu, automātiski izslēdzot vienu no motora cilindriem. Tehnoloģija cilindru spēj atslēgt vai ieslēgt 14 milisekunžu laikā – tas ir, 20 reizes ātrāk nekā iespējams samirkšķināt acis – ne mazākajā mērā neietekmējot veiktspēju vai izsmalcinātību.
Svarīgākās EcoBoost tehnoloģijas, tajā skaitā uzlabota turbopūte, tiešā augstspiediena degvielas iesmidzināšana un dubultā neatkarīgā vārstu pacēluma laika regulēšana ir pieejama abiem motoriem. Daļiņu izmešu daudzums ir samazināts, izmantojot standarta degvielas daļiņu filtra tehnoloģiju.
Viena litra EcoBoost motors ir vēl vairāk uzlabots, lai nodrošinātu paredzēto CO2 izmešu daudzumu – no 108 g/km piecdurvju modelim, izmantojot:
Pretēja gājiena virziena cilindra galvu, no kuras izplūdes gāzes tagad izplūst pa aizmugurējo daļu, tādējādi ātrāk uzsildot izmešu daudzuma samazināšanas tehnoloģiju
Augstspiediena degvielas sadalītāju, kas tagad nodrošina iesmidzināšanas spiedienu līdz 250 bar, palīdzot samazināt daļiņu izmešu daudzumu
Plašu vārstu pacēluma laika regulēšanu, optimizētus cilindru turbulences un augstākus kompresijas rādītājus, lai nodrošinātu efektīvāku sadegšanu
Kanālā atdzesētus virzuļus ar zemas berzes virzuļgredzeniem, lai vēl vairāk samazinātu berzi, kas motorā patērē enerģiju
Jaunā 1,5 litru EcoBoost motors radītais CO2 izmešu daudzums paredzēts no 120 g/km piecdurvju modelim, izmantojot cita starpā šādas funkcijas:
Jaunu sadalītās degvielas iesmidzināšanas un tiešās degvielas iesmidzināšanas apvienojumu, kas palīdz nodrošināt lielu jaudu un atsaucību, vēl vairāk ekonomējot degvielu un nodrošinot sevišķi ievērojamu degvielas ekonomiju, kad motors tiek darbināts ar vieglu slodzi
Trīscilindru konstrukcija ar nelielu berzes līmeni, kas nodrošina dabiski augstu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem
Integrēts izplūdes kolektors, kas uzlabo degvielas ekonomiju, palīdzot motoram ātrāk sasniegt optimālu temperatūru, un nodrošina vajadzīgo griezes momentu daudz ātrāk, samazinot attālumu, ko izplūdes gāzes plūst starp cilindriem un turbokompresoru
Pilnīga alumīnija konstrukcija, lai nodrošinātu mazāku svaru
Ford jaunie un uzlabotie EcoBlue dīzeļmotori ar turbokompresoriem paredzēti, lai nodrošinātu lielāku jaudu, lielāku griezes momentu pie zemākiem apgriezieniem, kā arī labāku degvielas ekonomiju un izsmalcinātību tiem autovadītājiem, kuri brauc lielākus attālumus. Jaunais 1,5 litru EcoBlue motors tiek piedāvāts ar 95 ZS un 120 ZS jaudu, un abu griezes moments ir 300 Nm, bet paredzētais CO2 izmešu daudzums – no 94 g/km piecdurvju modelim. Divu litru EcoBlue motors nodrošina 150 ZS, 370 Nm griezes momentu, bet paredzētais CO2 izmešu daudzums ir no 110 g/km piecdurvju modelim.
Pilnīgi jaunais 1,5 litru EcoBlue ir iestrādātas inovatīvas tehnoloģijas, tajā skaitā:
Zemspiediena izplūdes gāzu recirkulācija apvienojumā ar cilindros ievadāmā gaisa ‘ūdens-gaiss’ dzesēšanas sistēmu, nodrošinot efektīvāku sadegšanu un samazinātu izmešu daudzumu
Integrēts ieplūdes kolektors, lai nodrošinātu optimizētu motora elpošanu
Zemas inerces turbokompresora darbība, lai nodrošinātu ātrāku un kontrolējamāku turbokompresora reakciju; tā izgatavošanai pielietoti raķešu dzinēju ražošanā izmantoti materiāli, kas paredzēti ekspluatācijai augstā temperatūrā
Augstspiediena degvielas iesmidzināšanas sistēma, kas ir atsaucīgāka, klusāka un nodrošina precīzāku degvielas padevi
Papildus integrētai ieplūdes sistēmai ar spoguļattēla tipa kanālu izvietojumu, lai nodrošinātu optimizētu motora elpošanu; zemas inerces turbokompresors; augstspiediena degvielas iesmidzināšanas sistēma, kas ir atsaucīgāka, klusāka un nodrošina precīzāku degvielas padevi; un standarta izplūdes gāzu toksiskuma samazināšanas pēcapstrādes sistēma, ar kā palīdzību tiek vēl vairāk samazināts NOX daudzums, divu litru EcoBlue ir vairākas inovācijas, kas samazina berzi, tajā skaitā:
10 mm nobīdes kloķa konstrukcija, ar kā palīdzību tiek samazināta virzuļa sānu slodze, samazinot berzes spēku pret cilindra sienām
Tērauda virzuļi – pirmo reizi izmantoti Ford dīzeļmotorā, lai nodrošinātu optimizētu darbības attālumu un mazāku izplešanos sakarstot
Līdz minimumam samazināts kloķvārpstas gultņu diametrs
Kloķvārpstas un eļļas sūkņa piedziņas siksnu konstrukcija ‘siksna eļļā’
Ford jaunā un pārnesumus ātri pārslēdzošā astoņu pakāpju automātiskā transmisija izstrādāta, lai nodrošinātu vēl optimālāku degvielas ekonomiju un atsaucīgu veiktspēju. Tā pieejama kombinācijā ar 125 ZS viena litra EcoBoost, 150 ZS 1,5 litru EcoBoost, 120 ZS 1,5 litru EcoBlue un 150 ZS divu litru EcoBlue motoriem, savukārt funkcijas ietver:
Adaptīvo pārnesumu plānojuma sistēmu, kas novērtē atsevišķu autovadītāju braukšanas stilus, lai optimizētu ātrumu pārslēgšanas laiku. Sistēma spēj atpazīt kāpumus un kritumus, kā arī straujus pagriezienus, un pielāgot ātrumu pārslēgšanu, lai nodrošinātu stabilākus, aizraujošākus un izsmalcinātākus braukšanas iespaidus
Adaptīvo pārnesumu kvalitātes kontroles sistēmu, kas novērtē informāciju par automobili un apkārtējo vidi, lai palīdzētu pielāgot sajūga spiedienu, pastāvīgi nodrošinot laidenu pārnesumu pārslēgšanu. Tehnoloģija pārnesumu pārslēgšanas laidenumu var pielāgot arī atbilstoši braukšanas stilam
Ford jaunākās manuālās sešpakāpju ātrumkārbas arī uzlabo braukšanas iespaidus ar pilnveidotu ātrumu pārslēgšanas kvalitāti; samazinātu zobratu činkstēšanu un grabēšanu; un konstrukciju, kas nodrošina nelielu berzi ar zemas viskozitātes eļļu, berzei pielāgotiem gultņiem un, dažos gadījumos, Teflon buksēm.
Pilnīgi jaunais Focus nodrošina degvielas ekonomiju un par 10 procentiem labākus CO2 izmešu rādītājus visā modeļu sērijā, ko, atbilstoši Ford datiem, veicina rūpīgi izstrādātā aerodinamika, kā rezultātā Focus ir klasē labākie pretestības koeficienti: 0,250 Focus četrdurvju versijai un 0,273 Focus piecdurvju modeļiem. Starp aerodinamikas jāmin šādas:
Standarta aktīvā restes aizvēršanas tehnoloģija, kas automātiski nodrošina aizvēršanu, lai samazinātu pretestību, ja radiatoram nav nepieciešama dzesēšanas gaisa plūsma, un tagad šajā tehnoloģijā ir izmantots labāks blīvējums un plūsmas kanāli
Gaisa aizkaru tehnoloģija, kas novirza gaisa plūsmu šķērsām priekšējiem riteņiem, lai samazinātu turbulenci
Papildus optimizētam aizmugures spoilerim un loga līnijas konstrukcijai – gaisa atdalīšanas funkcijas, kas iebūvētas aizmugurējā atdurstienī, un gaismas lukturi, lai ierobežotu pretestības izraisītus gaisa virpuļus
Papildu centrālā tuneļa, degvielas tvertnes un aizmugurējā tilta aizsardzība virsbūves apakšā
Degvielas ekonomiju papildus uzlabo svara samazinājums par 88 kilogramiem salīdzinājumā ar iepriekšējo Focus modeli. Pat bremžu arhitektūra ir uzlabota tā, lai veicinātu degvielas ekonomiju: ātrāka elektriskā bremžu pastiprinātāja reakcija nodrošina lielākas spraugas starp bremžu uzlikām un disku, nodrošinot mazāku pretestību.
Ražots Eiropā
Izmantojot nozarē pirmo reizi pielietotas funkcijas, pilnīgi jaunais Ford Focus izgatavots Sārluisas [Saarlouis] montāžas rūpnīcā Vācijā, nodrošinot visu laiku labāko Focus detaļu, materiālu un darba kvalitāti.
Jaunajā 6000 kvadrātmetru plašajā karstās presēšanas rūpnīcā ir nodrošināta iespēja augstas izturības un viegla svara bora komponentes ražot uz vietas, un uzstādītā karstās presēšanas ražošanas līnija ir nozarē pirmā, kurai efektivitātes optimizācijas nolūkā ieviesta automātiskā izkraušana.
Četrdesmit metru augstās krāsnīs bora tērauda plākšņu sakarsēšanai līdz 930 grādiem pēc Celsija tiek izmantota gāze un magnētiskā indukcija, padarot šīs plāksnes pietiekami lokanas, lai to formu varētu izveidot, izmantojot 1250 tonnu preses. Pēc tam ar ūdeni atdzesētās plāksnes vajadzīgajās formās tiek precīzi sagrieztas, izmantojot speciālas kameras, kurās atrodas lāzers, kas bora tēraudu griež ar 3000 grādu karstu staru.
Uzlabots jauno formu izveides un caurumu veidošanas process uzlabo visas Focus priekšdaļas detaļu atbilstību un apdari, izmantojot kameras, kurās tiek izmērīta optimāla montāžas caurumu atrašanās vieta ar pielaidi 0,1 milimetrs. Lai nodrošinātu augstākās pakāpes precizitāti, otra kameras sistēma uzrauga iekārtas pozīciju un var pielāgoties 0,1 milimetra pielaidei, lai nodrošinātu izplešanos un saraušanos mainīgās temperatūrās. Šis process nodrošina, ka montāžas caurumi tiek izveidoti ar 0,5 milimetru precizitāti.
Ford pirmo reizi izmantojot lāzermetināšanas tehnoloģiju, tiek nodrošināts lielāks darba ātrums, elastīgums un efektivitāte, un šī tehnoloģija spēj nodrošināt lielāku metināto šuvju izturību. Darbam tiek izmantota arī modernizēta trīsfokusu lāzera lodēšana, kas ir Ford uzņēmumā ātrākā ar darba ātrumu 60 milimetri sekundē, nodrošinot tīrākus, izturīgākus un precīzākus savienojumus starp jumtu un virsbūves sāniem.
“Inovācijas visās jomās ir mums palīdzējušas radīt pilnīgi jaunu Focus ar neredzēti augstas kvalitātes apdari, nodrošinot neatkārtojamus vadīšanas un braukšanas iespaidus,” sacīja Bakajs. “Pilnīgi jaunais Focus ir Focus solījuma izpilde, kas no šodienas uzstāda jaunu latiņu citiem. Es esmu ārkārtīgi lepns ar komandu, kas ir palīdzējusi radīt to, ko es uzskatu par vislabāko auto, kādu mēs jebkad esam radījuši.”