Jaunā Cayenne tagad ir pieejama uzlādējama hibrīdautomobiļa versijā

Štutgartē. Porsche turpina paplašināt hibrīdautomobiļu klāstu: jaunā Cayenne E-Hybrid apvieno vislabāko braukšanas dinamiku savā klasē ar maksimālu efektivitāti. Trīslitru V6 motors (250 kW / 340 ZS) apvienojumā ar elektromotoru (100 kW / 136 ZS) ģenerē 340 kW (462 ZS) sistēmas jaudu.

Maksimālais 700 Nm griezes moments ir pieejams jau uzreiz aiz motora brīvgaitas griešanās ātruma, un jaudas palielinājuma algoritms ir tāds pats kā superautomobilim 918 Spyder. Cayenne uzlādējamā hibrīda piedziņa nodrošina paātrinājumu no 0 līdz 100 kilometriem stundā 5,0 sekundēs un 253 km/h maksimālo ātrumu. Jaunā Cayenne E-Hybrid ar elektrību vien var nobraukt līdz 441 kilometriem un sasniegt ātrumu 135 km/h. Vidējais patēriņš Eiropas Jaunajā braukšanas ciklā (NEDC) atkarībā no izmantotā riepu komplekta ir 3,2–3,4 l/100 km degvielas un 20,6–20,9 kWh/100 km elektrības. Līdztekus Cayenne E-Hybrid izlaišanai Porsche paplašina visas Cayenne sērijas komforta un palīdzības sistēmu klāstu ar jaunām papildaprīkojuma iespējām, piemēram, jauno projekcijas displeju, masāžas sēdekļiem un 22 collu vieglmetāla diskiem.

462 zirgspēku sistēmas jauda ar 918 Spyder jaudas palielinājuma koncepciju

Porsche nākamais solis pretī e-mobilitātei ir Cayenne E-Hybrid. Salīdzinājumā ar priekšgājēju iekšdedzes motora veiktspēja ir mēreni uzlabojusies par 5 kW (7 ZS) līdz 250 kW (340 ZS), taču elektromotora veiktspēja tagad ir par vairāk nekā 43 % lielāka un sasniedz 100 kW (136 ZS). Abi kopā tie veido 340 kW (462 ZS) sistēmas jaudu. Jauns papildinājums ir no superautomobiļa 918 Spyder aizgūtais jaudas palielinājuma algoritms. Tas nodrošina, ka elektromotoru var izmantot visos standarta Sport Chrono pakotnes braukšanas režīmos, lai panāktu papildu veiktspēju. Tas nozīmē, ka sistēmas maksimālais griezes moments ir pieejams, tiklīdz piespiežat akseleratora pedāli. Atkarībā no braukšanas situācijas un veiktspējas vajadzībām autovadītāji var turpināt izmantot palielināto griezes momentu visā ātrumu diapazonā. Tādējādi braukšanas pieredze ir dinamiskāka un labāka. Jaudas palielinājuma atbalsta un akumulatora uzlādes apjoms braukšanas laikā ir atkarīgs no braukšanas režīma. Uz veiktspēju orientētajos režīmos „Sport” un „Sport Plus” gandrīz visu akumulatora enerģiju var izmantot jaudas palielināšanai. Režīmā „Sport” akumulators tiek uzlādēts tikai tik daudz, cik nepieciešams jaunam jaudas palielinājumam. Režīmā „Sport Plus” akumulators tiek uzlādēts pēc iespējas ātrāk. Pārējie režīmi atbalsta maksimālu braukšanas efektivitāti.

Uzlāde ar lietotni „Porsche Connect” un Porsche uzlādes pakalpojumu

Ir ievērojami uzlabota Cayenne E-Hybrid akumulatora ietilpība, kā arī elektriskā nobraukuma un jaudas palielinājuma rezerves: salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli akumulatora ietilpība ir palielinājusies no 10,8 līdz 14,1 kWh. Tas ir aptuveni 30 % pieaugums. Ar šķidrumu dzesētais akumulators, kas atrodas zem bagāžas nodalījuma grīdas automobiļa aizmugurē, sastāv no astoņiem elementu moduļiem ar 13 prizmatiskiem litija jonu elementiem katrā. Augstsprieguma akumulators tiek pilnīgi uzlādēts 7,8 stundās, izmantojot 230 voltu, 10 ampēru savienojumu. Ja standarta 3,6 kilovatu lādētāja vietā tiek izmantots papildaprīkojumā pieejamais 7,2 kilovatu iebūvētais lādētājs ar 230 voltu, 32 ampēru savienojumu, akumulators tiek uzpildīts 2,3 stundās.

Uzlādes procesu var vadīt un uzraudzīt, izmantojot Porsche komunikācijas pārvaldības sistēmu (PCM), kā arī darīt to attālināti ar lietotni „Porsche Connect”. Standartaprīkojumā ir ietverta autonomā mikroklimata kontrole, proti, apsilde un gaisa kondicionēšana, kad aizdedze ir izslēgta, un arī to var atsevišķi pārvaldīt ar viedtālruni. Turklāt „Porsche Connect” var izmantot, lai atrastu un filtrētu uzlādes stacijas un iestatītu tās par navigācijas galamērķi. Jaunais Porsche uzlādes pakalpojums nodrošina piekļuvi dažādu pakalpojumu sniedzēju publiskajām uzlādes stacijām, neprasot papildu reģistrāciju pie attiecīgā pakalpojumu sniedzēja. Rēķins tiek saņemts tieši Porsche ID kontā.

Jauns hibrīdmodulis un ātras pārslēgšanās „Tiptronic S”

Porsche ir pārveidojis Cayenne E-Hybrid piedziņas sistēmu. Hibrīdmoduli veido elektromotora un atdalošā sajūga īpaši integrēts apvienojums. Atšķirībā no iepriekšējās elektrohidrauliskās sistēmas ar vārpstas pievadu tagad atdalošais sajūgs tiek darbināts elektromehāniski, tādējādi nodrošinot vēl ātrāku reakcijas laiku. Transmisija ir ieguvusi jauno „Tiptronic S” ar astoņiem pārnesumiem, kas ir no jauna izstrādāta visam Cayenne klāstam. Automātiskā pārnesumkārba ne tikai nodrošina komfortablāku un vienmērīgāku braukšanas uzsākšanu, bet arī ievērojami paātrina pārnesumu pārslēgšanu. Turklāt vēl vairāk ir samazināts vilces spēka pārtraukums pārslēgšanas procesos.

Aktīvā uzkares pilnpiedziņa un piekabes masa 3,5 tonnas

Kopā ar Porsche vilces pārvaldības sistēmu (PTM) Cayenne E-Hybrid ir aktīvā uzkares pilnpiedziņa ar elektroniski regulētu, shēmas vadītu daudzdisku sajūgu. Ar plašo griezes momenta sadales diapazonu sistēma nodrošina skaidrus ieguvumus no braukšanas dinamikas, manevrējamības, vilces kontroles un bezceļu iespēju viedokļa. Ar pilnīgi jauno šasiju Cayenne E-Hybrid sniedz tādu pašu sporta automobilim raksturīgo braukšanas dinamiku kā visi jaunās paaudzes Cayenne modeļi. Porsche aktīvā piekares pārvaldības sistēma (PASM) ir iekļauta standartaprīkojumā. Papildaprīkojuma iespējas ietver elektrisko Porsche dinamiskās šasijas kontroles (PDCC) sasveres stabilizāciju un piekabes savienojumu līdz 3,5 tonnas smagām kravām.

Jaunas papildaprīkojuma iespējas: projekcijas displejs un 22 collu vieglmetāla diski

Ar Cayenne E-Hybrid izlaišanu Porsche ar visdažādākajiem jauninājumiem paplašina palīgsistēmu un papildaprīkojuma klāstu visai sērijai. Pirmo reizi Porsche ir pieejams projekcijas displejs. Tas tieši autovadītāja redzamības virzienā pilnkrāsu ekrānā projicē visu braukšanai svarīgo informāciju. Citi jauni papildaprīkojuma piederumi, kas tagad pieejami Cayenne, ir viedais digitālais otrais pilots „Porsche InnoDrive” ar adaptīvo kruīzkontroli, masāžas sēdekļi, apsildāms vējstikls, autonomā apsilde ar tālvadību un 22 collu vieglmetāla diski.

Attēli atrodas Porsche ziņu sadaļā (http://newsroom.porsche.de) un Porsche preses datubāzē (https://presse.porsche.de).

Degvielas patēriņš un emisijas:

Cayenne E-Hybrid: degvielas patēriņš kombinētajā ciklā 3,2–3,4 l/100 km; CO2 emisijas 72–78 g/km; enerģijas patēriņš 20,6–20,9 kWh/100 km.

1) Maksimālais pilnuzlādes nobraukums svārstās no 42 līdz 44 km atkarībā no izmantotā riepu komplekta.

2) Amplitūda ir atkarīga no izmantotā riepu komplekta.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Īsās brīvdienas Somijā Estravel Latvia
3 naktis Ranua kūrortā, brokastis // papildu aktiviātes - Ziemassvētku egles meklēšana, svētku vakariņas // Piedāvājums no 3 naktīm | Skatīt vairāk
no 262 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 17.11.2024 - 29.11.2024 Zinātnes un izglītības inovāciju centrs Liepājas reģiona TIB
No 19. līdz 29. novembrim Zinātnes un izglītības inovāciju centrs aicina uz STEM nodarbību atvērto durvju dienām | Skatīt vairāk
Ceļojums Ziemassvētkos un Jaunajā gadā  Estravel Latvia
Taizeme, Vjetnama, Meksika, Seišelu salas, Kuba, Zanzibāra... // Lidojums no Rīgas, transfēri, nakšņošana viesnīcā, izvēlētā ēdināšana | Skatīt vairāk
no 1465 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.11.2024 - 30.11.2024 🍩 Donutu ballīte outlet ciematā ViaJurmala
- Virtuļu apgleznošanas meistarklase 🍩 - Bērnu ballīšu make-up 🎨 - Atrakcijas bērnu laukumā 🎠 - Diplomi visiem bērniem! 🏅 | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::3.70097899sec.