Autors: Jānis Tamužs
Avots: LEAD
Maskavas auto izstādē Renault pasaulei atklāj ARKANA izstāžu modeli – izteiksmīgu kupejas krosoveru, kas ir pieteikums jaunam globālam transportlīdzeklim. Ar unikālu dizainu savā klasē tas būs īsts jaunums C segmentā ar ļoti sīvu konkurenci.
C segments pašlaik ir dinamiskākais un izaicinošākais autobūves nozares sektors, un īpaši liela konkurence ir starp apvidus auto jeb SUV. Klientu vajadzības kļūst arvien daudzveidīgākas, un ARKANA ir dzimis no šo klientu jaunajām gaidām. Tas piedāvā pārsteidzošu līdzsvaru starp sedana eleganci un SUV izturību.
Reklāma
ARKANA izstādes automašīnai ir spēcīgs un pievilcīgs dizains.
- Spēku pauž augstais klīrenss, platās riteņu arkas un lielie 19" riteņi, kas nodrošina jebkādu ceļu izbraukšanu. Izturīgais spēkrats ir gatavs skarbiem braukšanas apstākļiem un nelabvēlīgam laikam.
- Augstās viduslīnijas un plūdenās kupejas jumta līnijas eleganci akcentē sānu hromētās detaļas un panorāmas loga jumts.
«ARKANA izstādes modelis ir izteiksmīgs kupejas krosovera modelis ar pārsteidzošu līdzsvaru starp sedana eleganci un SUV spēcīgo izskatu. Mēs esam izmantojuši īpašas Renault raksturīgās iezīmes, apveltījuši to ar spēcīgu dizainu, spēku un juteklību, un francisku pieskārienu.” - Lorens Van den Akers, vecākais viceprezidents, Renault grupas korporatīvais dizains
Šis jaunais modelis tiks ražots un piedāvāts dažādu valstu tirgos pasaulē, sākot ar Krieviju 2019. gadā. Vēlāk Renault ARKANA ar tādu pašu unikālu dizainu, bet pielāgotu vietējo klientu vēlmēm, tiks ražots un pārdots Āzijā un citos reģionos.
Stratēģiskā plāna Drive the Future (https://drivethefuture.groupe.renault.com/en/ ) ietvaros Renault grupa plāno palielināt starptautiskās izaugsmes tempu, paplašinot savu produktu klāstu, lai līdz 2022. gadam palielinātu pārdošanas apjomu līdz pat 5 miljoniem transporta vienību. ARKANA spēlēs galveno lomu šī mērķa sasniegšanā.
2017. gadā Renault grupa aizņēma gandrīz trešdaļu Krievijas tirgus (448 270 pārdotas automašīnas / 28% tirgus daļa). Krievija šobrīd ir Renault grupas otrā lielākā tirgus valsts, un paredzēts, ka līdz plāna beigām tā kļūs var vadošo tirgus valsti.
"Ideja par šo inovatīvo koncepciju nāk no Krievijas, un projekts tika īstenots, aktīvi iesaistoties Renault Krievijas komandai. ARKANA būs atbilstoša Krievijas klientu vēlmēm, bet tā būs piemērota arī jaunajiem klientiem daudzās pasaules valstīs, tādējādi Renault grupa varēs turpināt starptautisko izaugsmi, kā paredz stratēģiskais plāns Drive the Future." - Nikolā More, vecākais viceprezidents, Eirāzijas reģiona vadītājs
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.