Autors: Aleksandra Kostjukoviča
Avots: Moller
Ženēvas Starptautiskajā autoizstādē, kas norisināsies no 2019. gada 7. līdz 17. martam, Volkswagen prezentēs papildinājumu savā R sērijas modeļu klāstā – jaunu vadošo modeli no veiksmīgā apvidus automašīnu klāsta, kas tika laists tirgū 2017. gadā – T-Roc R. Spēcīgā Volkswagen R sērija pārliecina ne tikai ar iespaidīgiem veiktspējas rādītājiem, bet Volkswagen T-Roc R modelis akcentēts arī ar unikālo R sērijas interjera un ārienes dizainu.
Kopš 2017. gada novembra, kad T-Roc nonāca tirgū, pasaulē pārdoti aptuveni 200 000 šī modeļa automobiļi. Jaunais T-Roc R tagad paplašina kompakto krosoveru sortimentu ar izteiksmīgi sportisku versiju, uzrunājot tos, kuri piešķir lielu nozīmi gan stilīgam izskatam, gan izcilai braukšanas pieredzei.
Reklāma
Jauno T-Roc R izstrādāja un testēja Volkswagen R, tostarp arī leģendārajā Nirburgringā. Automašīnas izstrādi ar savu pieredzi atbalstīja arī pasaules rallijkrosa (WRX) čempions un Volkswagen R braucējs Petters Solbergs, kā arī Volkswagen R braucējs Benjamins Leuchters.
Leģendārā Volkswagen R sērija apvieno jaudīgākos Volkswagen automobiļus, kuru radīšanā piedalījušies arī sacīkšu braucēji. Volkswagen R jau vairākus gadus ir iesaistījies motorizētajos sporta veidos ar iespaidīgiem rezultātiem. "R" sākotnēji apzīmēja "sacīkstes", bet kopš tā laika tas ir kļuvis par marķējumu izcilas veiktspējas automašīnām, kā arī zīmolu jaudīgiem sērijveida automobiļiem, kas tagad ir neatņemama Volkswagen ģimenes daļa.
Par Volkswagen – "Mēs īstenojam nākotni"
Volkswagen ir viens no iecienītākajiem automobiļu ražotājiem pasaulē. Zīmola produkcija, kura tiek ražota 50 rūpnīcās 14 pasaules valstīs, ir pieejama vairāk nekā 150 tirgos. 2017. gadā Volkswagen saviem klientiem piegādāja 6,23 miljonus automašīnu, tostarp tādus modeļus kā Golf, Tiguan, Polo un Passat. Šobrīd Volkswagen komandu veido vairāk nekā 198 000 cilvēku visā pasaulē. Zīmolam ir arī 7 700 tirdzniecības vietas, kurās strādā 74 000 darbinieki. Volkswagen nepārtraukti virzās uz priekšu ar konstantu attīstību auto ražošanā. E-mobilitāte, viedā mobilitāte un zīmola digitālā transformācija ir stratēģiski būtiski nākotnes izaugsmes elementi.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.