Aivars Mackevičs: Piecas atziņas par jauno «Audi Q3»

Trīs dienās ar jauno «Audi Q3» nobraucu mazliet vairāk par 620 kilometriem, apceļojot Rīgu, Ādažus, Ikšķili un Kuldīgu.

Kopā ar Didzi Gravīti (Centurion Hospitality Ltd) izbraucām meža ceļus, nemaz īsti nenojausdami, ka mūsu «Audi Q3» ir tikai ar priekšējo riteņu piedziņu un, ka iestatījums "offroad" ir domāts kādam citam «Audi Q3» modelim ar īstu 4x4. Tāpēc dažā smilšu kalnā "uzvilkāmies" ar grūtībām, bet vienkārši bija slinkums noliekties un paskatīties vai automašīnai ir aizmugurējā piedziņa. Nobaudījām pusdienu maltīti Ādažu jaunajā restorānā "Hercogs Ādaži" , kur mūs ar profesionālu viesmīļa smaidu apkalpoja Lolita. Ikšķilē apskatīju jauno Ikšķiles Sv. Meinarda katoļu baznīcu, kur altāri ir veidojis jaunais kokmākslinieks Jānis Lūkass Kozlovskis. Garākais brauciens bija uz Kuldīgu, kur notika divi pasākumi - Kuldīgas restorānu nedēļa un Ventas rumbas izgaismošana. Nakts tumsā vienai lapsai un arī «Audi Q3» stipri paveicās, jo "alņa tests" tika izpildīts uz visiem 100%. Braucot ar «Audi Q3» nodomāju, ka tas laikam ir vienīgais zīmols, kuram gandrīz katram burtam "A" ir kāds cipars A1, A2, A3... A8, bet "Q" sākas Q2, Q3, Q5, Q7, Q8. «Audi» "A" un "Q" modeļos ss labi atšķiru pašu lielāko un pašu mazāko, bet pa vidu esošie modeļi man jūk.

«Audi Q3» modelis ceļojuma laikā man neradīja vilšanos, bet arī īsta pārsteiguma momenta nebija...

Skatiet fotogaleriju ar 55 bildēm ŠEIT.

1) No pirmā skata otrās paaudzes «Audi Q3» es nevaru atšķirt no «Audi Q5», bet, ja salīdzina ar jauno «Audi Q8», tad zinu, kas mazākajam «Audi Q3» ir "nosponsorējis" priekšējo režģi. Ja iesēžas pasažieru otrajā rindā, tad sajūt, ka tās tomēr vairāk ir bērnu vai jauniešu vietas, lai gan aizmugures sēdekļu rindu var iestumt bagāžniekā par 15 centimetriem! Protams, īsos ceļojumos otrās rindas pasažieri būs mierīgi, bet Eiropas ceļojumam vāģis četriem pieaugušajiem tomēr ir par mazu. «Audi» zīmols vienmēr ir atšķīries ar izsmalcinātu salona dizainu un arī jaunais «Audi Q3» no šofera puses ir acij tīkams un ergonomisks. Viss ir eleganti. Ātruma pārslēgšanas kloķis gan varētu būt modernāks, jo tas vienīgais lec ārā kā "old school". Abi digitālie ekrāni (mērinstrumentu un uz vidējās konsoles) automašīnā darbojas perfekti, taču man savu "Waze" neizdevās nevienā no ekrāniem iedabūt. Varbūt neprotu?! Man patīk «Audi Q3» durvju kabatas, jo tās ir daļēji noslēgtas un naudas maks nevar tik vienkārši izkrist ārā, kad atver durvis.

2) No braukšanas viedokļa 1.5 TFSI benzīna motors ar 150 zirgspēkiem ir pieņemams, taču apdzīšanas brīžos (9,6 sekundes līdz 100 km/h) gribas jaudīgāku motoru. Automašīna lieliski turas uz ceļa un rada sajūtu, ka tai patīk skriet un viegli ripot. Latvijas bedrainie ceļi automašīnas salonā būs jāsajūt, taču bez grabēšanas un liekām emocijām. Uz Vācijas autobāņa ceļojuma laikā varēs uzspiest 211 km/h, bet Latvijas čunčināšanai ar 90 km/h automobilis varbūt sasniegs oficiālos 6,3 litrus uz 100 kilometriem. Manā variantā tie bija 8,3 litri uz 100 kilometriem, bet, ja mazliet piepūlētos, tad noteikti 7 litros iebrauktu.

3) Bagāžnieks ar 530 litriem ir samērā ietilpīgs, un to var palielināt līdz 630 litriem, ja iegrūž otrās rindas sēdekļus 15 centimetrus dziļāk salonā, un nolaižot otro pasažieru rindu var sasniegt 1525 litrus. Jaunai ģimenei, ceļojot ar 2 maziem bērniem, vāģis var būt labi interesants, jo Itālijas pilsētiņu šaurajās ielās tas būs labi manevrīgs un vienlaicīgi ietilpīgs.

4) Šajā punktā es parasti cenšos izteikt kritiku, bet šoreiz nekas tāds ceļojuma laikā mani nekaitināja. Ā, jā, atcerējos... priekšējo logu mazgāšana ieslēdzās ar laika nobīdi. Jāatzīmē, ka "Waze" navigācija strādā precīzāk, nekā «Audi Q3» piedāvātais variants. Automašīnas iegādes cena ir sākot no 34.000 eiro, bet bildēs esošais vāģis ir par 20.000 eiro dārgāks, kas racionālākam pircējam liks pagaidīt šo vāģi otrreizējā tirgū.

5) Pirmo reizi ievēroju, ka «Audi» modeļos mērinstrumentu panelī var redzēt visu iekārtu darbību, kas bez braukšanas tērē automašīnas enerģiju, piemēram, neizslēgta blakussēdekļa apsilde. Droši vien lielāka interese par šo «Audi Q3» būs sieviešu kārtas cilvēkiem, jo tas ir tik eleganti skaists. Arī jauniešu pāris ar bagātiem vecākiem tīkos palielīties vienā rindā ar «BMW X2» vai «Mercedes-Benz GLK» kādas privātas augstskolas autostāvvietā. Eiropas vadošā satiksmes drošības organizācija Euro NCAP piešķīrusi jaunajam «Audi Q3» piecas zvaigznes, kas nozīmē, ka tas ir ļoti drošs vāģis.

Sadarbībā ar Audi Latvija.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 11.11.2024 - 30.11.2024 Eksotiskā ŠRILANKA! Latvia Tours
Aizbēdziet no ziemas drēgnuma un baudiet siltus svētkus tropiskajā Šrilankā! | Skatīt vairāk
no 996 EUR
Jaungada ballīte Skyline Bar
Labākā Jaungada ballīte Rīgā! Viesnīcas Radisson Blu Latvija 26. stāvā - rezervē galdiņu un izbaudi izcilu skatu,dzīvo mūziku,īpašu welcome drink | Skatīt vairāk
no 340 EUR
Retrīta Deluxe kruīzi - pēdējā brīdī! Estravel Latvia
Jaunumus - Retrīta kruīzi ar Crystal Cruises - radīti jūsu labsajūtai un piedzīvojumam. // sākot no 8 naktīm // Īpašais DECEMBRA piedāvājums | Skatīt vairāk
no 2900 EUR
Ričijs Rū | Ziemassvētku pasaka Tukumā Tukuma TIC
Lāči ziemā guļ, bet Ričijs Rū ir pārliecināts, ka gada skaistākos svētkus - Ziemassvētkus - nogulēt nedrīkst. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::4.96389484sec.