Autors: Everita Bičkova
Avots: LEAD. Korporatīvā komunikācija
2019. gada 16. aprīlī piedzīvots svarīgs pavērsiena punkts Groupe Renault uzņēmumam Ķīnā. Šanhajas transportlīdzekļu izstādē preses konferences laikā Tjerī Bolorē (Thierry Bolloré), Groupe Renault izpilddirektors, nāca klajā ar paziņojumu, ka līdz 2022. gadam Groupe Renault Ķīnā ir skaidrs plāns, kas tiks īstenots ar lielu vērienu: "mērķis ir 550 000 pārdotas vienības gadā" – saskaņā ar Drive the Future plānu. Lai realizētu šo mērķi, Groupe Renault grupa atver jaunu Renault uzņēmuma vēstures nodaļu Ķīnas elektrotransportlīdzekļu tirgū, iepazīstinot ar Renault City K-ZE: globālu A segmenta kategorijas pilnībā elektrisko pilsētas transportlīdzekli ar sporta apvidus auto dizainu.
Līdz ar Renault City K-ZE transportlīdzekļa pirmizrādi, Groupe Renault ienāk pasaulē lielākajā un visstraujāk augošajā elektrotransportlīdzekļu tirgū. Sešus mēnešus pēc koncepta prezentēšanas Parīzes transportlīdzekļu izstādē jau sestais 100% elektrotransportlīdzeklis no Renault klāsta šonedēļ atdzīvojas Šanhajas auto izstādē.
Reklāma
Šī pirmā publiskā prezentācija demonstrē uzņēmumu Renault un Dongfeng Renault Automobil Company (saīsinājumā no angļu valodas DRAC) spēju pārvērst elektrotransportlīdzekļu konceptu realitātē, paziņojot par pārdošanas uzsākšanu pirms gada beigām.
Pirmais kopuzņēmuma zīmols elektrotransportlīdzekļu A-segmenta kategorijā, kas veidots un paredzēts Ķīnas tirgum, Renault City K-ZE transportlīdzeklis tiks ražots Ķīnā, kā daļa no uzņēmuma eGT New Energy Automative Co., Ltd. kopuzņēmuma starp Renault, Nissan un Mitsubishi aliansi un vietējo izstrādātāju Dongfeng.
Viss par Renault City K-ZE transportlīdzekli Ķīnā:
Renault City K-ZE transportlīdzeklim ir elegants dizains:
Renault City K-ZE: uz cilvēku orientēts intelekts un konkurētspējīgi uzlādes režīmi
Tā daudzie uzlādes režīmi padara to praktiski pielietojamu, izmantojot mājas 220V kontaktspraudņus, kā arī publiskās uzlādes vietas. Ātrās uzlādes režīmā tam nepieciešamas vien 50 minūtes, lai uzlādētos no 0 % līdz 80 %. Lēnā uzlādes režīmā tam nepieciešamas četras stundas, lai uzlādētos līdz 100 %, kas ir pilnībā atbilst straujajam pilsētas dzīves ritmam.
Auto segmenta kategorijas viedā interaktīvā sistēma ar astoņu collu daudzfunkcionālo, krāsaino LCD skārienekrānu nodrošina to, lai pasažieri būtu tiešsaistē, lai kurp tie arī dotos. Viņi var arī attālināti piekļūt kontrolei savā lietotnē. Šī lietotne piedāvā tiešsaistes navigāciju un elektrotransportlīdzekļa funkciju pārraudzību reāllaikā. Lietotājiem ir ērta piekļuve tādām funkcijām kā tiešsaistes izklaide, 4G WiFi un viedā balss atpazīšana.
Atbilstoši Renault uzņēmuma uz cilvēku orientētajai filozofijai Renault City K-ZE komplektācijā ietilps PM2.5 sensori un gaisa kvalitātes kontroles sistēma, kas ļauj novērtēt salona gaisa kvalitāti un automātisko pārslēgšanos starp iekšējo un ārējo gaisa cirkulāciju, piedāvājot veselīgu un atsvaidzinošu gaisa kvalitāti salonā.
Renault City K-ZE: augstie kvalitātes standarti
Šis auto ir būvēts Ķīnā, stingri ievērojot globālos kvalitātes standartus. Tas ir pielāgots Renault uzņēmuma attīstījām elektrotehnoloģijām.
Tas nodrošina uzticamu braucienu ar drošības elementiem, piemēram, riepu spiediena uzraudzības sistēmu (Tyre Pressure Monitoring System — TPMS) un aizmugurējo attēlveidošanu.
Par Groupe Renault
Groupe Renault transportlīdzekļus ražo kopš 1898. gada. Šobrīd tā ir starptautiska daudzzīmolu grupa, kas 2018. gadā pārdeva gandrīz 3,9 miljonus transportlīdzekļu 134 valstīs. Uzņēmumam ir 36 ražotnes, 12 700 pārdošanas vietas un tas nodarbina vairāk nekā 180 000 cilvēku. Lai risinātu galvenās tehnoloģiskās problēmas nākotnē, turpinot īstenot savu ienesīgo izaugsmes stratēģiju, Groupe Renault pievēršas starptautiskai uzņēmuma paplašināšanai. Šim nolūkam uzņēmums izmanto savu piecu zīmolu (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine un LADA) un elektrotransportlīdzekļu sinerģiju un unikālo apvienību ar uzņēmumiem Nissan un Mitsubishi Motors. Ar 100 % Renault uzņēmumam piederošu komandu, kas kopš 2016. gada apņēmusies piedalīties Formula 1 pasaules čempionātā, zīmols ir iesaistīts motosportā, kas ir īsts vektors inovāciju un apzināšanās virzienā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.