Autors: Everita Bičkova
Avots: LEAD. Korporatīvā komunikācija
Par godu Frankfurtes auto izstādei "Renault" ģenerāldirektors Tjerī Bolorē (Thierry Bolloré) un uzņēmuma rūpnieciskā dizaina vadītājs Lorenss van den Akers (Laurens van den Acker) prezentēja jauno Renault Captur – visvairāk pārdoto pilnīgi jaunas paaudzes pilsētas krosoveru. Šobrīd 90 valstīs pārdoti jau vairāk nekā 1,5 miljoni šī modeļa automašīnu.
Renault Captur ir viens no visvairāk pārdotajiem modeļiem 7 gadu garumā. Pašlaik tas ir pilnībā atjaunots un ir pieejams ar plašākām un daudzpusīgākām personalizēšanas un drošības iespējām nekā līdz šim. Ar jaunākajām priekšrocībām šī automašīna atbilst aktuālākajām ambīcijām pasaulē, īpaši izceļot Ķīnas tirgu.
Reklāma
"Runājot par jauno Captur, mēs esam saglabājuši vislabāko no Captur modeļa un esam gājuši vēl tālāk. Automašīnas salonam ir revolucionārs dizains, un automašīnas ārējā dizainā esam veikuši ievērojamas pārvērtības. Turklāt esam papildinājuši jauno Captur vēl plašākām personalizēšanas iespējām. "Renault" galvenā prioritāte ir cilvēku labsajūta un komforts, atrodoties automašīnā. Kvalitatīvāks, tehnoloģiski attīstītāks, labāks pilsētas krosovers – jaunais Captur ir 100 % Captur un vēl daudz vairāk," norāda "Renault" rūpnieciskā dizaina vadītājs Lorenss van den Akers.
Šis otrās paaudzes modelis, balstīts uz jaunāko apvienības modulāro platformu, pilnībā atbilst nākotnes mobilitātes prasībām, piedāvājot visaugstākās pieejamās tehnoloģijas:
- pieslēgums ar EASY CONNECT palīdzību, ar tā pakalpojumu klāstu un jaunāko Renault EASY LINK multivides sistēmu,
- palīgsistēmas, tostarp vadītāja asistents gan šosejas, gan pilsētas satiksmē (2. SAE līmenis),
- no elektrotīkla uzlādējama hibrīdautomašīna E-TECH Plug-in.
"Sākot ar 2020. gadu, jaunais Captur būs pirmā uzlādējamā hibrīdautomašīna savā kategorijā. Mēs esam izstrādājuši īpašu, hibrīdautomašīnām piemērotu pārnesumu sistēmu, kā arī enerģijas pārvaldības tehnoloģiju, kas līdzīga Formula 1 automašīnās izmantotajai sistēmai. Esam apņēmušies padarīt tehnoloģiju un jauninājumus pieejamus saviem klientiem. Tā ir mūsu vēsture, un tā ir mūsu nākotne," uzsver "Renault" ģenerāldirektors Tjerī Bolorē.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.