Aivars Mackevičs: piecas atziņas par jauno «Mercedes-Benz V 300d 4MATIC»

Deviņdesmito gadu sākumā es ar lielu skaudību skatījos uz mikroautobusu piedāvājumu Vācijā, jo tajā laikā uzsāku tūrisma biznesa studijas Trīres universitātē un naudas resursi bija stipri vien ierobežoti. Manas simpātijas piederēja diviem tā laika modeļiem – «Mercedes Benz MB 100» un «Volkswagen T4», tādēļ 1999. gadā es iegādājos lietotu «Volkswagen T4 Transporter» modeli ar 77 zirgspēku dīzeļdzinēju un piecu gadu laikā nobraucu 250 000 km. Pēdējos piecos gados ar mikroautobusu vairāk par 2000 km esmu braucis tikai ar «VW T5 Caravelle» un jauno «Ford Tourneo Custom».

2019. gada rudenī man ar «Daimler Mercedes-Benz» ģenerālpārstāvja Latvijā «DOMENIKSS» starpniecību bija iespēja izmēģināt jauno «Mercedes-Benz V-Klase», kas pie pircējiem nonāca 2019. gada martā. Kopumā nobraucu 450 kilometrus Pierīgas reģionā. Tas nav liels attālums, lai iegūtu ceļotāja atziņas, taču pirmos iespaidus varu ieskicēt.

55 bildes skatiet šeit.

Piecas atziņas:

- Pirmais skats uz jauno «Mercedes-Benz V-Klase» rada premium klases iespaidu un interesi ielūkoties salonā. No auto ārējā dizaina pozīcijām man personīgi tomēr labāk patīk kantainais un staltais «Volkswagen T6.1», lai gan daudzi līdzbraucēji un paziņas bija stāvā sajūsmā tieši par «Mercedes-Benz V-Klase». Optiski man ir sajūta, ka «Mercedes-Benz V-Klase» ir vairāk pieplacināts zemei nekā viņa tiešais konkurents. «Mercedes-Benz V-Klase» ir pieejama trīs dažādu garumu komplektācijās, kur garākā ir ar izmēriem 5140 x 1928 x 1880 mm, kas ļauj netraucēti iebraukt apakžemes autostāvvietās.

- Vislielāko baudu «Mercedes-Benz V 300d 4MATIC» sniedz 239 zirgspēku motors, kurš šobrīd no braukšanas jaudas un kvalitātes Eiropas tirgū ir izteikts līderis mikroautobusu segmentā. Braukšanas sajūtas ir ļoti pietuvinātas vieglā automobiļa vadīšanai, bet 8.6 sekundes līdz 100 km/h ļauj uzsākt apdzīšanas manevru ar drošu rezerves sajūtu. Arī maksimālais ātrums 214 km/h uz Vācijas autobāņa ļauj droši ieņemt trešo braukšanas joslu. Degvielas patēriņš ceļošanas režīmā būs 8 litru robežās, bet pilsētas režīmā jārēķinās ar 10 litriem dīzeļdegvielas uz 100 km. Ritošā daļa ļoti veiksmīgi tiek galā ar Rīgas bruģa segumu un tikai lielākas bedres nepatīkami "ielido" salonā. Ja bieži vien sievietes atsakās vadīt mikroautobusam līdzīgus spēkratus, tad «Mercedes-Benz V-Klase» būtu pirmais ieteicamais vāģis jaunu iemaņu apgūšanai. 

- Man ļoti patīk autoražotāja piedāvātie akustiskie un vibrējošie signāli no asistējošām drošības sistēmām – tie ir patīkami un inteliģenti pēc skaņas un iedarbības. Autoražotājs gandrīz visos savos modeļos piedāvā ērtu sēdekļu regulēšanas sistēmu, kura ir pārredzami iebūvēta sāndurvīs. Citu zīmolu automašīnas vienmēr ir "jāgrābstās" gar krēsla sāniem, lai noteiktu pareizās pogas. Salona apdare ir kvalitatīva un patīkama acij un taustei. Ļoti patīk panorāmas jumts, kas dienas gaismai ļauj viegli apspīdēt visu salonu un vēdināšanas lūka panorāmas jumtā rūpējas par svaigu gaisu salonā. Ar vienas pogas palīdzību  panorāmas jumtuir iespējams aizvērt ciet un noslēgties no ārpasaules. Pārdomātas ir sānu elektrisko durvju pogu izvietojums, kas ļauj ērti aizvērt durvis no ārpuses. Mikroautobusam ērti atveras aizmugures logs, kur uz ātru roku var iemest vai paņemt sīkmantas.

- Ja man kā ceļotājam  «Mercedes-Benz» vadībai būtu iespēja ieteikt uzlabojumus, attiecībā uz esošo «Mercedes-Benz V-Klase», tad es vēlētos variablus krēslus. Ja man ir ikdienas braucieni Latvijas ietvaros, tad es izmantotu vienkāršākus 2 un 3 rindas sēdekļus, bet, ja man ar «Mercedes-Benz V-Klase» jādodas tālos Eiropas ceļojumos, tad es pie «Mercedes-Benz» iznomātu biznesa klases sēdekļus. Gribētos, lai esošie sēdekļi pirmajā un otrajā rindā būtu grozāmi 360 grādu aplī. Degvielas tvertne ir 57 litri, kas ļoti optimālos apstākļos ļauj nobraukt 800 km, taču ceļošanas komfortam 1000 km ir ideālā robeža.

- No ģimenes vai kompānijas ceļošanas viedokļa, mikroautobuss ir ideāls transporta līdzeklis, jo tas piedāvā daudz telpas pasažieriem un bagāžai (garākajā versijā no 1030 līdz 4630 litriem), pasīvās drošības rezervi auto satiksmes negadījumā, bērnu trešās rindas prieki vai raudas nelido šoferim tieši ausīs, pārredzamu skatu sastrēgumos, ērtu iekāpšanu un izkāpšanu. Aizmugurējās durvis var kalpot kā piknika jumts lietainos vai ļoti saulainos apvidos, lai ieturētu brauciena pauzi un iekostos sviestmaizē. «Mercedes-Benz V-Klase» salons no pasažieru viedokļa ir ļoti ērts ceļošanai, jo otrās un trešās rindas pasažieri var baudīt ergonomiskus krēslus, labu klimata kontroli un klusu salonu. Pirmās rindas pasažierim vai šoferim nav jābļauj pa visu salonu, jo viņu teiktais caur skaļruņiem tiek noraidīts uz mikroautobusa aizmuguri. 


Kopš 2014.gada «Mercedes-Benz V-Klase» modelis ir pārdots vairāk nekā 200.000 reizes


Paldies par sadarbību «Domenikss» un Travelnews.lv.


Aivars Mackevičs

BalticTravelnews.com direktors
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
«Mercedes-Benz V 300d 4MATIC» oficiālie dati:

- 4 cilindru dīzeļdzinējs ar 1950 cm3
- 239 zirgspēki
- griezes moments 500 Nm
- max ātrums 214 km/h
- līdz 100 km/h ieskrienas par 8,6 sekundēm
- vid. degv. patēriņš 6.5 - 6.8 litri uz 100 km
- 4x4 piedziņa un 9G-Tronic
- 3 braukšanas režīmi: Komfort, Sport un Agility Control
- pašmasa 2230 kg un pilna masa 2800 kg
- 7 sēdvietas
- attēlā esošā auto cena 89.411 eiro

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Apvienotie Arābu Emirāti Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, transfēri un 7 naktis viesnīcā ar izvēlēto ēdināšanu | Skatīt vairāk
no 615 EUR
Igaunijs SPA viesnīcas Estravel Latvia
Sasildīties un uzkrāt enērģiju ziemai palīdzēs SPA atpūta un pozitīvas emocijas // SPA piedāvājumi Igaunijā | Skatīt vairāk
no 76 EUR
Jaunais Ford Tourneo Europcar
Jaunais Ford Tourneo Connect. Pietiekami elastīgs ģimenes vajadzībām. Pietiekami efektīvs profesionālai lietošanai. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 23.11.2024 - 29.11.2024 SKAISTS GALAMĒRĶIS - KALABRIJA Atlantic Travel
Pasteidzies un rezervē savu piedzīvojumu jau tagad. Pieejami tikai 4 lidojumi 2025.gadā! | Skatīt vairāk
no 589 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.71199322sec.