Foto: BalticTravelnews.com
Autors: Aivars Mackevičs
Avots: BalticTravelnews.com
2018.gadā bija iespēja paceļot ar pirmās paaudzes «Renault
Captur» (35 bildes), kuru iesāka ražot kopš 2013. gada, bet tagad pie pircējiem, kopš 2019. gada, ir nonācis otrās paaudzes «Renault Captur». Jaunais vāģis ir
pārmantojis ļoti daudzas tehniskas un dizaina lietas no jaunā «Renault Clio»
(55 bildes), ko tūrisma ziņu portāla Travelnews.lv redakcija savos ceļojumos izmantoja 2019. gada rudenī.
Piecas atziņas par jauno otrās paaudzes «Renault Captur Tce 130
EDC GPF» (40 bildes)
Reklāma
1)
Vispirms gribu izcelt jaunā «Renault Captur» dizainu,
kas ļoti veiksmīgi uzrunā plašu mērķa auditoriju. Uz šo vāģi kāri noraugās gan
students, gan jaunā māmiņa, gan dzīvespriecīga pensionāre. Šo spēkratu pamanīs
konkurējošās firmas mārketinga nodaļa un klienti ar ieinteresētu skatienu
pavadīs «Renault Captur» līdz tas pazudīs aiz mājas stūra. Jaunais otrās paaudzes
«Renault Captur» ir kļuvis atlētiskāks un dinamiskāks, kas skaidri iezīmē SUV
identitāti. 100% LED priekšējie lukturi raksturīgajā C formā piešķir vāģim
svaigu un enerģisku skatu. Salona dizains ir kļuvis daudz kvalitatīvāks un
pietuvojies vācu standartiem. Tas droši vien ir saistīts ar korejiešu
autoražotāju stipro konkurenci šajā segmentā. Jebkurā gadījumā «Renault Captur»
jaunais salons priecē aci un ir labi ērts arī lietošanai.
2)
«Renault Captur» nav sporta vāģis, taču tas ir
ieguvis ļoti labu gaitu. Vairāki līdzbraucēji atzīmēja «Renault Captur» mierīgo
un nosvērto ripojumu, kas parasti ir raksturīga augstākas klases automobiļiem.
Franču spēkratam piemīt labas manevra īpašības pilsētas satiksmei un
stabilitāte tālākiem ceļojumiem uz Viļņu vai Tallinu. Vienas dienas laikā apceļoju Latgali apmēram
500 km garā maršrutā, kur noguruma sajūta tā arī netika sasniegta. Vāģis
piedāvā skatam labu pārredzamu ceļu un adaptīvo kruīza kontroli (ar Stop &
Go) ar joslā noturēšanas asistentu.
3)
Gribētos atzīmēt, ka «Renault Captur» piedāvā
nakts režīmā labi apgaismotu ceļu, kur sistēma automātiski pārslēdzas no
tālajām uz tuvajām gaismām. Sievietēm savukārt ļoti patiks Easy Park Assist (paralēlā, slīpā un perpendikulārā parkošanās),
kas atvieglo jebkuru manevru gan
novietojot automašīnu, gan izbraucot no stāvvietas.
4)
Lai gan «Renault Captur» piedāvā dinamisku
braukšanu, taču degvielas patēriņš pilsētas režīmā (8,6 litri) ir tas, kas liks
divreiz padomāt par šo pirkumu. Mans kopējais Latvijas ceļojums bija 885 km
garš, kur atkal vidējais degvielas patēriņš kombinētā variantā bija 6,6 litri
uz 100 km, kas ir pieņemams rezultāts. Iebraucot apdzīvotajā vietā Višķi, «Renault
Captur» vēl kādus 200 metrus displejā rādīja, ka varu braukt ar 90 km/h, kas,
protams, šajā gadījumā bija īsta dezinformācija.
5)
No ceļošanas aspekta jaunais vāģis «Renault Captur»
jaunai ģimenei vai pārim ir izcils ceļošanas transports. Bagāžnieks ļauj jaunai
māmiņai viegli ievietot bērnu ratiņus vai divus laba izmēra koferus. Vienīgais
mīnuss bagāžnieka vākam ir atvēšanas poga, kura gandrīz vienmēr būs netīra. Ceļošanai ļoti svarīga ir iespēja par 16 cm grūztīt aizmugures sēdekļus, kas ļauj mainīt bagāžnieka vai aizmugurē sēdošo telpu. Augstais
klīrenss (17,4 cm) ļaus droši piebraukt pie upes malas sausā laikā, taču
dubļaina vai slidena ceļa posmā priekšpiedziņa būs jau izaicinājums SUV izskata
vāģim. Jāatzīmē, ka «Renault Captur» ļoti labi turas uz zemes ceļa un lauku ceļa sīkās
bedres tiek viegli ''norītas''.
Ceļojuma pieraksts: Aivars Mackevičs, BalticTravelnews.com direktors
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
«Renault Captur Tce 130 EDC GPF» oficiālie tehniskie dati:
- 4 cilindru benzīna motors ar 1333 cm3
- 130 zirgspēki
- maksimālais griezes moments 240 Nm
- automātiskā EDC 7 pārnesumu ātrumkārba
- priekšpiedziņa
- apgiešanās diametrs 11,1 metri
- klīrenss 17.4 cm
- līdz 100 km/h par 9,3 sekundēm
- maksimālais ātrums 193 km/h
- bagāžnieks 422 litri (1275 litri)
- CO2 izmeši 139 g/km
- vidējais degvielas patēriņš 5,5 litri uz 100 km
- degvielas tvertne 48 litri
- pašmasa 1381 kg
- cena ~ 23 000 eiro
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.