Autors: Everita Bičkova
Avots: LEAD. Korporatīvā komunikācija
1980. gadā, pēc 22 gadu būšanas tirgū, Renault Estafette beidza savu karjeru.
Lai labāk risinātu klientu vajadzības, modeli, kurš bija iekļuvis visu laiku populārāko modeļu kanonā, nomainīja divi atsevišķi kravas automašīnu modeļi: vieglais furgons Trafic un smagais furgons Master. Panākumi bija redzami uzreiz. Pateicoties tiem un Kangoo modelim, kopš 1998. gada Renault ir Eiropas līderis komerciālo transportlīdzekļu tirgū (izņemot pikapus). 2019. gads Renault izrādījās rekorda gads. Zīmols sasniedza labākos rezultātus savā pastāvēšanas vēsturē tieši piegādes modeļu pārdošanas apjoma ziņā. Salīdzinot ar 2018. gadu, pārdošanas apjomi palielinājās par 0,7%, t.i. tika pārdotas 624 290 vienības.
Reklāma
Master - ideāls auto profesionāļiem
Renault Master, kurš tika atzīts par 1998. un 2004. gada mikroautobusu, no paša sākuma tiek ražots Sovab ražotnē Batijā, kas atrodas Francijas reģionā Lotringa. Kopš laišanās tirgū 1980. gadā katra modeļa paaudze ir guvusi panākumus. 2019. gads bija piektais gads pēc kārtas, kad tika uzstādīts rekords pārdošanas apjomos. Kopš 1980. gada visā pasaulē tika pārdoti 2,8 miljoni Master vienību, tostarp 124 000 vienības 2019. gadā. Pašlaik Master ir pasaules mēroga automašīna, kuru pārdod vairāk nekā 50 valstīs visos kontinentos. Ārpus Eiropas šī modeļa lielākie noieta tirgi ir Brazīlija, Argentīna, Maroka, Turcija un Krievija.
Jaunais Master, kas tika laists tirgū 2019. gadā, ir pieejams 350 versijās, četros garumos un trīs augstumos, kā arī ar priekšējo, aizmugurējo piedziņu un pilnpiedziņu (Master Extended Grip). Kopš 2018. gada Master ir pieejams arī versijā ar 100% elektrisko piedziņu – Master Z.E.
Trafic - furgons vai minibuss - apmierina visas vajadzības
Renault Trafic, kurš 2015. gadā tika godalgots ar balvu "Gada furgons 2012" un 2015. gadā nosaukts par gada furgonu, ir kas vairāk par parastu automašīnu. Tam ir daudzveidīgs variantu klāsts, sākot no furgona ar kabīni un beidzot ar augstas klases pasažieru minibusu "Space Class", kas nodrošina limuzīna cienīgu ceļošanas komfortu.
Trafic, kurš tiek piedāvāts divu garumu un divu augstumu variantos, kopā nodrošina 275 pasažieru vai kravas versijas ar ietilpību no 3,2 līdz 8,6 m3 (kravnesība no 800 līdz 1400 kg), ar priekšējo vai aizmugurējo piedziņu.
Arī Trafic ir guvis komerciālus panākumus. Kopš modeļa laišanas tirgū 1980. gadā tika pārdoti 2 miljoni vienību. 2019. gadā vairāk nekā 50 pasaules valstīs tika pārdoti 103 234 Trafic automobiļi.
Pateicoties Master un Trafic, kuri ierindojas savu segmentu pārdotāko automobiļu pirmajā trijniekā, Renault kopš 1998. gada ir Eiropas līderis furgonu tirgū. 2019. gadā Renault, devīto gadu pēc kārtas, bija Eiropas elektrisko automašīnu tirgus līderis. Gandrīz katra otrā pārdotā automašīna bija Renault automašīna (42,5% no pārdošanas apjoma). Pamatojoties uz gūtajiem panākumiem, Renault zīmols ievieš jaunas inovācijas ilgtspējīgas mobilitātes jomā. 2019. gada beigās tirgū parādījās Kangoo Z.E. ūdeņraža modelis, bet 2020. gada sākumā – Master Z.E. Hydrogen.
"Mūsu furgonu klāsts iepriekšējo desmitgažu laikā tika sekmīgi paplašināts, lai klientiem piedāvātu arvien funkcionālākas un inovatīvākas automašīnas. Renault pieredzi komerciālo transportlīdzekļu segmentā augsti novērtē gan individuālie, gan biznesa klienti, kuri mums uzticas katru dienu, gan citi zīmoli, kuriem piedāvājam savu produkciju. Šobrīd Alianse nostiprina savas pozīcijas. Trafic un Master ir produkti-celmlauži atbilstoši īstenojamajam "līderis-sekotājs" modelim mūsu Sandivilas un Batijas ražotnēs, kas ražo furgonus arī citiem Alianses zīmoliem. Turklāt mēs turpinām darbu pie jauniem projektiem, kas ļaus mums sagatavoties nākotnei un stiprināt tirgus līdera pozīciju," norāda furgonu klāsta direktors Žans Batists Modits.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.