Pateicoties izteiksmīgajai jaunā dizaina virsbūvei, pilnībā jaunajam un rūpīgi uzmeistarotajam salonam, jaunākās paaudzes Pivi Pro infoizklaides sistēmai un pēc izvēles pieejamajiem četru vai sešu vienrindas cilindru dzinējiem, kas ietver PHEV un MHEV tehnoloģiju, jaunais Jaguar F-PACE ir vēl greznāks, savienotāks un efektīvāks. Četru cilindru 404 ZS PHEV automobilis pilnībā elektriskajā režīmā var nobraukt līdz 53 km.
Jaunais virsbūves dizains, kas ietver pārveidotu dzinēja pārsegu ar plašākiem izliekumiem un gludākām, vēl precīzāk iezīmētām virsmas kontūrām, apbalvojumus ieguvušajam F-PACE snieguma SUV nodrošina vēl tīrāku un izteiksmīgāku izskatu. Jaunais dzinēja pārsegs, samazinot aizvēršanas līniju skaitu automobiļa priekšpusē, arī piedalās pārsteidzoša rezultāta nodrošināšanā.
Reklāma
Pilnībā jauns salons
F-PACE ir aprīkots ar pilnībā no jauna radītu salonu, kas tagad sniedz vēl vairāk greznības, uzlabotu savienojamību un vēl izteiktāku miera un izsmalcinātības sajūtu. Jaunais salona dizains ir drosmīgāks, dinamiskāks un vēl vairāk centrēts uz vadītāju. Sportiskā stila viduskonsole, kas ir ātrāka pēc savas būtības, papildina instrumentu paneli un iekļauj papildu bezvadu lādētāju un uzlabotas priekšmetu uzglabāšanas iespējas.
Jaunā salona sirds neapšaubāmi ir integrētais, centrā uzstādītais 11,4 collu izliekta stikla HD skārienjutīgais ekrāns, ko ietver elegants magnija sakausējuma ietvars un kas kontrolē jauno Pivi Pro infoizklaides sistēmu. Autentiskie apdares risinājumi, tostarp atvērto poru koka apšuvums un alumīnija detaļas, brīnišķīgi iekļaujas skaisti veidotajās formās, piemēram, augšējā durvju starplikā un pilna platuma Piano stila vākā, kas ir izveidots pāri instrumentu panelim. Ar lāzeru iegravētās vidējās rindas skaļruņu atveres un metāliskā rotējošā JaguarDrive Control ciparnīca lieliski raksturo detaļām veltīto uzmanību.
Uzlādējama jauda un sniegums
Jaunais F-PACE ir pieejams ar P400e PHEV spēka piedziņas bloku, kā arī ar jaunāko četru cilindru un jauno sešu cilindru vienrindas benzīna un dīzeļa Ingenium dzinēju. Minētajiem dzinējiem pirmo reizi pieejama arī daļējā hibrīda automobiļa (MHEV) tehnoloģija. Visi
F-PACE modeļi ietver inteliģento pilnpiedziņas sistēmu un astoņu pakāpju automātisko transmisiju. Pilns spēka piedziņas bloku klāsts:
Dīzelis
• 163 ZS MHEV ar 2,0 litru četru cilindru turbopūtes dzinēju un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, AWD
• 204 ZS MHEV ar 2,0 litru četru cilindru turbopūtes dzinēju un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, AWD
• 300 ZS MHEV ar 3,0 litru sešu cilindru turbopūtes dzinēju un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, AWD
Benzīns
• 250 ZS ar 2,0 litru četru cilindru turbopūtes dzinēju un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, AWD
• 400 ZS MHEV ar 3,0 litru sešu cilindru elektriskā turbokompresora un turbopūtes dzinēju un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, AWD
• 404 ZS PHEV ar 2,0 litru četru cilindru turbopūtes dzinēju un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, AWD
Jaunais 2,0 litru četru cilindru PHEV modelis no sava benzīna dzinēja un 105 kW elektriskā dzinēja saražo kopējo jaudu 404 ZS un 640 Nm. Progresīvais elektromotors tiek darbināts ar 17,7 kWh litija jonu akumulatoru un palīdz veicināt ekonomiju kā CO2 emisijām, kas ir no 49 g/km*, tā arī degvielai – līdz 130,2 mpg (no 2,2 l/100 km)*. Tas ir spējīgs arī uz iespaidīgiem snieguma rādītājiem, 5,0 sekundēs sasniedzot paātrinājumu no 0 līdz 60 mph (5,3 sekundēs no 0 līdz 100 km/h).
Ātrās uzlādes (32 kW DC) lādētājs automobili no 0 līdz 80 % spēj uzlādēt 30 minūtēs, kamēr mājas 7 kW lādētājs no 0 līdz 80 % to uzlādē 2 stundu laikā.
Progresīvā MHEV tehnoloģija, kas pieejama četru un sešu cilindru dīzeļa dzinējos un ko ietver arī sešu cilindru benzīna spēka piedziņas bloks, izmanto siksnas integrēto startera ģeneratoru (BiSG), lai saražotu enerģiju, kas parasti tiek zaudēta palēninot ātrumu un bremzējot. Šī enerģija tiek uzkrāta atsevišķā 48 V litija jonu akumulatorā, no kura pēc tam tā tiek inteliģenti pārvietota, lai palīdzētu dzinējam paātrinājuma laikā, kā arī nodrošinot uzlabotāku ieslēgšanas/izslēgšanas sistēmu.
Visi dzinēji ir apvienoti ar Jaguar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, lai vadītājam nodrošinātu vēl lielāku saplūsmi ar automobili, iespējams kontrolēt, izmantojot stūres pārslēgšanas lāpstiņas.
Visi F-PACE modeļi standartā ir aprīkoti ar pilnpiedziņas sistēmu, un sistēma Intelligent Driveline Dynamics nodrošina aizmugurējo riteņu piedziņā balstītu sniegumu, vienlaikus saglabājot iespēju gandrīz acumirklī mainīt griezes momentu uz atsevišķām asīm, atkarībā no braukšanas apstākļiem.
Progresīvās tehnoloģijas
Jaunais F-PACE ietver Jaguar progresīvo elektronisko automobiļa arhitektūru, dēvētu par EVA (Electronic Vehicle Architecture) 2,0, kurā ietilpst daudz jaunu tehnoloģiju, lai garantētu, ka nākotnei sagatavotais automobilis vienmēr būs savienots un atjaunināts.
Jaunākajai Pivi Pro infoizklaides tehnoloģijai var piekļūt caur pilnībā jauno 11,4 collu liektā stikla HD skārienjutīgo ekrānu. Tā galvenās priekšrocības ietver uzlabotu skaidrību, trīs reizes spožāku un par 48 % lielāku ekrānu, salīdzinājumā ar iepriekšējo 10 collu ekrānu, kā arī vienkāršotu izvēlnes struktūru, kas vadītājiem atvieglo tā lietošanu – ar diviem vai mazāk skārieniem no sākuma ekrāna iespējams piekļūt vai apskatīt līdz 90 % kopējās informācijas.
Lai palīdzētu vadītājiem ātri piekļūt vitāli nepieciešamai informācijai, jaunajā F-PACE iekļauts arī 12,3 collu HD interaktīvais vadītāja displejs ar uzlabotu projekciju un pielāgojamu izkārtojumu, kas var parādīt pilnekrāna navigācijas kartes ar “pagrieziens pēc pagrieziena” norādēm, ciparnīcu, plašsaziņas līdzekļus, kontaktu sarakstu vai infoizklaides detaļas. Darbojoties apvienojumā ar papildus pieejamo uznirstošā displeja Head-up Display tehnoloģiju, jaunais F-PACE vadītājiem sniedz visu nepieciešamo informāciju, nenovēršot pārlieku daudz uzmanības no ceļa.
Pirmie jaunā F-PACE modeļi Latviju sasniegs šī gada beigās.