Autors: Anete Martinsone
Avots: publicid.lv
Caurmērā
biežāk nekā periodā pirms pandēmijas, auto pircēji ir sākuši izsvērt auto
ekspluatācijas izmaksas ilgtermiņā, priekšroku dodot mazā segmenta spēkratiem
un mazlitrāžas dzinēju automašīnām, tā novērojis auto salona “Norde” īpašnieks
Dainis Bremze.
Pārdošanas līderi Latvija pagaidām
nemainīgi ir apvidus auto, bet strauji augošie mazizmēra auto pārdošanas radītāji
liek secināt, ka situācija varētu arī mainīties.
Reklāma
Periodā pēc pandēmijas ir pieaudzis
mazo auto pieprasījums, piemēram, Renault CLIO un tamlīdzīgi. “Mēs redzam, ka
šeit varētu būt saistība ar to, ka cilvēki, rūpējoties par savu veselību,
biežāk izvēlas izmantot personīgo auto nevis sabiedrisko transportu. Līdz ar to
pilsētu iedzīvotājiem aktualizējas nepieciešamība pēc kompakta, viegli manevrējama
un ekonomiska transportlīdzekļa,” teica Dainis Bremze.
Jūtamas izmaiņas pārdošanā radījušas
arī 2020.gada sākumā uzstādītās ekoloģiskās normas “EUROd full” jeb “EURO 6d”,
kas paredz jaunu dzinēju ieviešanu, lai samazinātu CO2 izmešus. Šā iemesla dēļ
autoražotājiem bijusi saspringta vasara, un dīlera centrs saskāries ar pasūtīto
spēkratu vēlu piegādi. Bija radusies situācija, ka pieprasījums pēc mazlitrāžas
auto pat pārsniedz piedāvājumu.
Lai auto ekspertiem un žurnālistiem
būtu iespēja pārliecināties, ka mūsdienīgi mazlitrāžas auto neatpaliek no
saviem lielajiem brāļiem, ar tiem un citiem iecienītākajiem “Norde” salonā
pieejamajiem spēkratiem bija iespējams doties izbraucienā “Norde” auto testa
dienā. Klāsts bija plašs - Renault elektromobilis ZOE, ārkārtas stāvokļa laikā
popularitāti ieguvušais komercauto modelis TRAFIC, tajā skaitā arī zināmie un
iemīļotie modeļi CLIO, MEGANE, CAPTUR, KOLEOS un jaunākās paaudzes ESPACE.
Krosoveru entuziastiem bija iespēja sēsties pie LPG dzinēja darbinātā Dacia
DUSTER stūres. Nissan auto klāstu pārstāvēja QASHQAI, X-TRAIL, JUKE un
elektroauto LEAF.
Brauciena maršrutā Rīga – Sigulda –
Rīga bija vairāki apstāšanās punkti, lai dalībnieki spētu izbaudīt katra
spēkrata piedāvāto. Maršrutā bija daudzveidīgi dažāda profila ceļi, lai
automobiļus izmēģinātu dažādos apstākļos. Testēts tika arī 26.augustā atklātais
Vidzemes šosejas posms no Garkalnes līdz “Sēnītei”. Siguldā viegli piekusušos
braucējus izklaidēja improvizācijas teātris “Spiediens” ar humora pilnu
uzvedumu.
Braucienā ikvienam bija iespēja
aprunāties ar auto tirdzniecības uzņēmuma “Norde” īpašnieku Daini Bremzi un
izpilddirektoru Didzi Bremzi, kā arī citiem uzņēmuma ekspertiem – tirdzniecības
nodaļas vadītāju Eduardu Ptičkinu un konsultantu Ģirtu Ozoliņu, pēcpārdošanas
nodaļas vadītāju Gintu Bremzi un Renault pārdošanas vadītāju Jāni Trēziņu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.