Autors: Aleksandra Kostjukoviča
Avots: Volkswagen
Volkswagen uzsāk piektās paaudzes Caddy iepriekšpārdošanu. Ikviena automobiļa detaļa ir jauna, jo pirmo reizi šis pieprasītais modelis ir veidots uz MQB platformas, uz kuras balstīti arī citi populāri modeļi, tostarp Volkswagen Golf, Passat, Tiguan un daudzi citi. Pateicoties MQB platformai, Caddy ir aprīkots ar jaunām augstākās klases tehnoloģijām. Inovatīvas autovadītāja asistenta sistēmas uzlabo drošību un atvieglo braukšanu, tiešsaistes informācijas un izklaides sistēma, kā arī digitālas kontroles sistēma pārvērš Caddy par viedtālruni uz riteņiem, bet jaunā dubultās dozēšanas tehnoloģija padara TDI dzinējus videi draudzīgākus kā jebkad iepriekš. Caddy ir daudzpusīgs, ļoti izveicīgs pilsētas satiksmē un daudzfunkcionāls ģimenes transportlīdzeklis. Jaunais Caddy Latvijā ieradīsies 2021. gada sākumā.
Dubultā dozēšana ievērojami samazina TDI dzinēju slāpekļa oksīda izmešus. Līdzīgi kā autovadītāja asistentu sistēmas, arī Caddy jaunie četru cilindru dzinēji ir inovatīvi. Tie ir no dzinēju evolūcijas nākamās paaudzes, atbilst 2021. gada Euro 6 izmešu standartiem un visi aprīkoti ar daļiņu filtriem. Pateicoties diviem SCR katalītiskajiem neitralizatoriem un dubultai AdBlue iesmidzināšanai, tiek ievērojami samazināti slāpekļa oksīda (NOx) izmeši salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, padarot Caddy TDI dzinējus par vieniem no pasaulē videi draudzīgākajiem dīzeļdzinējiem. Efektīvi un ilgtspējīgi ir arī benzīna dzinēji ar turbīnu (TSI) un 84 kW/116 ZS jaudu. Jaunās piedziņas sistēmas tehnoloģijas rada ievērojamu pozitīvu efektu gan uz vidi, gan ekonomiju – atkarībā no dzinēja versijas Caddy paredzamais degvielas patēriņš ir pat par 12% mazāks nekā iepriekšējam modelim. Iepriekšpārdošanā būs pieejami 55 kW/75 ZS, 75kW/ 102 ZS un 90kW/122 ZS dīzeļdzinēji ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu un 90kW/122 ZS dzinējs ar septiņu pārnesumu DSG automātisko ātrumkārbu. Vēlāk būs pieejami arī TSI dzinēji un ar visu riteņu piedziņu (4MOTION), kā arī Maxi modeļi.
Reklāma
Harizmātisks dizains un jauni eksterjera elementi. Pāreja uz MQB platformu ir pamanāma jaunā Caddy krietni dinamiskākajās izskata proporcijās. Ar jauno pretestības koeficienta vērtību, kas samazināta no 0,33 līdz 0,30, Caddy uzstāda jaunu standartu šāda veida automobiļiem. Caddy eksterjerā ir vairāki jauni elementi, tostarp elektriski bīdāmi sānu un bagāžas nodalījuma durvju aizvēršanas mehānismi, 1,4 m2 liela panorāmas lūka, kas stiepjas pāri pirmajai un otrajai sēdekļu rindai, kā arī augstāko versiju standartaprīkojumā ietverti LED priekšējie un aizmugurējie lukturi, bezatslēgas (Keyless Access) aizdedzes un atslēgu sistēma, kā arī digitāls mērinstrumentu panelis.
Jauna nomenklatūra – Caddy, Life un Style. Jaunais Caddy tiek piedāvāts kā Cargo (furgons ar slēgtu virsbūvi), Kombi (ar pasažieru nodalījuma logiem) un dažādās pasažieru automobiļu (MPV) versijās. Pasažieru automobiļa līnijas nomenklatūra tikusi pārveidota – pamata modelis turpmāk būs Caddy, augstāka līmeņa versijas būs Life un premium klases – Style. Patiesībā visi šie modeļi ir ar labāku aprīkojumu nekā attiecīgie iepriekšējie modeļi.
Plašs interjers ar digitālu augsto tehnoloģiju paneli. Salonā piektās paaudzes Caddy aprīkots ar jauniem moderno tehnoloģiju risinājumiem, kā arī tas ir ievērojami plašs. Garajā versijā – Caddy Maxi – tagad, piemēram, iespējams ietilpināt pat divas eiro paletes, kuras var ievietot sāniski vidū un aizmugurē vai sāniski vidū un gareniski aizmugurē. Indikatori un vadības elementi ir pārveidoti pilnībā – digitālais mērinstrumentu panelis, kā arī radio un informācijas, izklaides sistēmas (to izmērs svārstās no 6,5 līdz 10 collām) rada interaktīvas saskarnes autovadītājam un priekšā sēdošajiem pasažieriem.
Jaunās asistentu sistēmas garantē vieglu un drošu braukšanu ar Caddy. Sešas no 19 Caddy autovadītāja asistenta sistēmām ir pilnīgi jaunas. To skaitā Travel Assist, kas pirmo reizi Volkswagen komerctransportlīdzeklī nodrošina asistētu braukšanu pilnā ātruma diapazonā. Apvienojumā ar Travel Assist Caddy pārveidotā daudzfunkciju stūre ir arī aprīkota ar kapacitātes sensoriem. Šie sensori precīzi uztver pat vieglu rokas pieskārienu, tādējādi izvairoties no jebkādiem nepamatotiem brīdinājumiem. Tagad arī jaunajā Caddy pieejams Trailer Assist, kas pazīstams no Crafter modeļa un ir lielisks palīgs braukšanai atpakaļgaitā, kā arī Side Assist, kas ietverts Rear Traffic Alert sistēmā. Jau esošās Caddy asistentu sistēmas tikušas ievērojami paplašinātas un atjaunotas ar jaunām funkcijām.
Par Volkswagen komerctransportu:
"Mēs transportējam panākumus”. Kā atsevišķs Volkswagen grupas zīmols, Volkswagen komerctransports (VWCV) ir globāli atbildīgs par vieglo komerctransportlīdzekļu izstrādi, ražošanu un pārdošanu, piedāvājot Transporter, Caddy, Crafter un Amarok modeļus. Konsultējoties ar klientiem, Volkswagen komerctransports, izstrādā atbilstošus automobiļu konceptus, telemātiku un loģistikas risinājumus taupīgai resursu izmantošanai ar augstākā līmeņa efektivitāti. 2019. gadā zīmols pārdeva aptuveni 491 600 vieglos komercauto, kas ražoti rūpnīcās Hannoverē (Vācija), Poznaņā (Polija), Vžesņā (Polija) un Pačeko (Argentīna). VWCV pasaulē strādā vairāk nekā 24 000 cilvēku, tostarp aptuveni 15 000 Hannoverē.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.