Autors: Volvocars.com
Avots: Musamotors.lv
Nostiprinot uzticēšanos abu kompāniju stratēģiskajam elektrifikācijas mērķim, Volvo Cars un tā stratēģiski saistītais uzņēmums Polestar apstiprina, ka tiks samazinātas autoparka emisijas, pārsniedzot kopējo 2020. gada CO2 mērķrādītāju, kas ir definēts Eiropas Komisijas regulējumos.
Volvo Cars un Polestar kā Volvo Car Corporation noslēdza resursu apvienošanās vienošanos ar Ford, piedāvājot savus CO2 emisiju pārpalikumus kompānijai Ford un potenciāli arī citiem auto ražotājiem saskaņā ar Eiropas Komisijas ieviesto pūla sistēmu. Darījuma rezultātā gūtos ieņēmumus ieguldīs jaunos zaļo tehnoloģiju projektos.
Reklāma
Volvo Car Group nākotne ir elektriska, un mēs pārveidojam savu kompāniju, konkrēti rīkojoties,” teica Hokons Samuelsons (Håkan Samuelsson), Volvo Car Group izpilddirektors. “Man prieks redzēt, ka mēs pārsniedzam savus CO2 samazināšanas mērķrādītājus. Tas pierāda, ka mūsu stratēģija ir pareiza, gan mūsu uzņēmējdarbībai, gan planētai.”
Volvo Cars bija pirmais auto ražotājs, kas apņēmās veikt pilnīgu elektrifikāciju, un tas ir vienīgais zīmols, kas piedāvā uzlādējamu hibrīdautomobiļu variantu katram modelim sērijā. Nākamajos gados tiks ieviesta arī pilnīgi elektrificētu modeļu sērija, sākot ar XC40 Recharge, kuru sāks piegādāt vēl šogad.
Šo uzlādējamo hibrīdautomobiļu pārdošanas apjomi sasniedz vairāk nekā ceturtdaļu no pārdošanas apjomiem Eiropā 2020. gada pirmajos trīs ceturkšņos. Šajā periodā saskaņā ar IHS mērījumiem Volvo Cars bija Eiropas uzlādējamo hibrīdautomobiļu premium zīmols numur viens. Līdz 2025. gadam Volvo Cars mērķis ir sasniegt globālo pārdošanas apjomu, 50 % no kura veido pilnībā elektriski automobiļi, bet atlikušo daļu – hibrīdauto.
Tikmēr Polestar sāka piegādāt savu pilnībā elektrisko Polestar 2 modeli jau šogad un ātri kļuva par vienu no ievērojamākajiem elektromobiļu zīmoliem Eiropā, jo elektromobiļu kompānija turpina pastiprināt savu klātbūtni tirgū.
Volvo Cars elektrifikācijas stratēģija ir daļa no uzņēmuma ambiciozā klimata plāna, saskaņā ar kuru uzņēmumam ir jākļūst par klimatiski neitrālu kompāniju līdz 2040. gadam. Plāns sniedzas tālāk par izplūdes emisiju mazināšanu, izmantojot elektrifikāciju; kompānija novērsīs oglekļa emisijas arī savā ražošanas tīklā un plašākajā darbībā, savā piegādes ķēdē, pārstrādājot un atkārtoti izmantojot materiālus.
Kompānijas pirmais reālais solis uz 2040. gada mērķi ir no 2018. līdz 2025. gadam samazināt katra automobiļa dzīves cikla oglekļa pēdas nospiedumu par 40 %, tostarp samazināt katra automobiļa izplūdes emisijas par 50 %.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.