Lexus prezentējis savu jauno uzlaboto LS sedanu ar inovatīvām tehnoloģijām un aprīkojumu, kas nodrošina lielāku jaudu, vienkāršāku parkošanos un multimediju sistēmas, tādējādi garantējot lielāku komfortu un augstāku drošības līmeni.
Lexus Baltic vadītājs Raigo Kaseorgs (Raigo Kaseorg) norāda, ka Lexus flagmaņa LS jaunākie uzlabojumi padara braukšanu dinamiskāku un klusāku, un vienlaikus arī drošāku.
Reklāma
"Jaunās tehnoloģijas tiek izmantotas lielākai izsmalcinātībai, ērtībām un drošībai. Lai iegūtu lielāku jaudu un nodrošinātu vienmērīgāku braukšanu, LS 500h ir uzlabots, ieviešot tehniskus jauninājumus, kas pastiprina litija jonu augstsprieguma akumulatora ieguldījumu. Tāpat šajā LS tiek izmantotas jaunākās paaudzes Lexus multimediju sistēmas un inovatīvas tehnoloģijas drošības uzlabošanai. Lexus ir arī atvieglojis automobiļa novietošanu stāvvietā, ieviešot pilnīgi automātisko Advanced Park sistēmu, kas jaunajā LS 500h parādās pirmo reizi," skaidro R. Kaseorgs.
“Izstrādājot jauno LS, mēs tiecāmies turpināt izcilā klusuma un komforta attīstību, kas ir bijusi pastāvīga LS iezīme jau no pirmās tā paaudzes un Lexus zīmola pirmsākumiem,” teica Lexus International prezidents Koji Sato (Koji Sato).
Vairāk jaudas un vienmērīgāka braukšana
Veicot izmaiņas, Lexus pievērsās automobiļa vadāmības uzlabošanai, palielinot palīdzības līmeni, ko elektromotoram nodrošina akumulators, un paplašinot tā darbības diapazonu. Izmaiņu rezultātā ātrākai kustībai ir nepieciešams mazāk pūļu, – paātrinājums ir vienmērīgāks un lineārāks, saglabājot automobiļa stabilitāti un nomācot G spēkus.
Tā kā ir pieaugusi hibrīda akumulatora loma, dzinējs var strādāt ar mazākiem apgriezieniem, kas padara braukšanu vēl klusāku, piemēram, kad dzinējs atkal ieslēdzas pēc braukšanas EV (elektriskajā) režīmā.
Sasniedzot labāko iespējamo braukšanas komfortu, Lexus ir uzlabojis riepu, adaptīvās mainīgās piekares (AVS) darbību un pat sēdekļu konstrukciju.
Jaunās tehnoloģijas
Šajā auto ir iestrādāta pirmā Lexus sistēma, un arī pirmā luksusa auto segmentā, kurai ir atmiņas funkcija, kas atpazīst un saglabā informāciju par vadītāja regulāri izmantotajām stāvēšanas vietām, atvieglojot automobiļa novietošanu stāvvietā.
Sistēma ir advancētāka nekā jebkura no iepriekšējām Lexus parkošanās palīdzības tehnoloģijām, kontrolējot stūrēšanu, droseli, bremzes un transmisiju, lai izpildītu drošus un precīzus manevrus. Papildus vienmērīgumam un precizitātei, tā arī darbojas nekavējoties – parkošanās manevra izpildīšanai patērētais laiks ir mazāks nekā konkurējošajām sistēmām.
Jaunajā LS tiek izmantotas jaunākās tehnoloģijas, lai nodrošinātu augstāka līmeņa drošību, kā arī palīdzību vadītājam. Tas seko Lexus RX, izmantojot BladeScan™ AHS (adaptīvo tālo gaismu sistēmu), kurā ātri rotējošs spogulis projicē gaismu no LED spuldzēm, nodrošinot vienmērīgu un smalku izgaismojumu plašākā zonā nekā pašreizējās standarta LED sistēmas. Papildus tam tiek ieviests jauns digitālais atpakaļskata spogulis, kas rāda reāllaika attēlus no aizmugurējās parkošanās kameras, un gājēju konstatēšanas funkcija 360 grādu panorāmas skata monitoram.
Tehnoloģiskie jauninājumi ietver arī multimedijus. Jaunajā LS iekļauta jaunākās paaudzes Lexus multimediju sistēma ar palielinātu funkcionalitāti un uzlabotu HMI vienkāršai, taču daudzfunkcionālai darbībai. Tagad funkciju vidū ir viegla viedtālruņu integrēšana, izmantojot Apple CarPlay un Android Auto, dodot piekļuvi populārām navigācijas, izklaides un ziņojumu sūtīšanas lietotnēm, izmantojot automobiļa multimediju skārienjutīgo ekrānu.
Atjaunināta ārpuse un iekšpuse
Lai radītu jaunas interjera detaļas, ir apvienotas divas senas prasmes. Durvju paneļu opcija Nishijin un Haku organiskā veidā apvieno melno un sudraboto. Nishijin amatniecībā tiek izmantota metāla folija, kas izstiepta uz washi papīra, kas pēc tam tiek sagriezta plānās sloksnēs un saausta kopā. Tas ir saskaņots ar Haku, amatniecības mantojumu, kas ietver plānas metāla folijas uzklāšanu.
Nākamajā jaunajā apdares variantā tiek izmantots dabīgs koks, kas krāsots melnā krāsā, lai izceltu tekstūru. Tādējādi tiek radīts spēcīgs kontrasts ar sudraba metāla slāni zem tā, kas kļūst redzams augstas precizitātes lāzergriešanas procesa beigās.
Papildus tam, Lexus ir veicis LS eksterjera stila izmaiņas, koncentrējoties uz detaļām, kas izceļ dizaina spēka izpausmi. Priekšējā bufera forma ir mainīta un zīmīgā priekšējā režģa iekšējām virsmām ir jauna tumši metāliska apdare. Jaunie kontrastējošie melnās un spīdīgās apdares 20 collu vieglmetāla diski ir pieejami vidējā un augstākā aprīkojuma līmeņa modelim.
Lexus ir arī pētījis jaunas iespējas krāsu tehnoloģijā, lai radītu Lunar Silver apdari, kas iezīmē korpusa kontūras asā reljefā ar kontrastējošiem izcēlumiem un dziļu ēnojumu. Interjerā LS ir apvienojis dažādas japāņu dekoratīvās mākslas prasmes, lai izveidotu jaunas interjera detaļas.
Pirmie atjaunotie Lexus LS modeļi Baltijā nonāks līdz janvāra beigām.