Autors: Porsche.com
Avots: Porsche.com
2021. gada pirmajā ceturksnī vācu sporta automašīnu ražotājs “Porsche AG” sasniedza vērā ņemamu tirdzniecības apjoma izaugsmi, kopumā klientiem visā pasaulē piegādājot 71 986 automobiļus, kas ir par 36% vairāk nekā pērn šajā pašā periodā, norādīts uzņēmuma paziņojumā.
“Porsche” klientu pieprasītākais modelis šā gada sākumā bija kompaktais “Macan”, kas piegādāts 22 458 vienībās. Tam seko dinamiskais “Cayenne” ar 19 533 vienībām un leģendārais sporta auto “911”, kam šajā gadā visā pasaulē pārdoti jau 9133 eksemplāri. Līdzvērtīgu skaitu vienību – 9072, piegādāja arī pirmajai pilnībā elektriskajai “Porsche” automašīnai – “Taycan”.
Reklāma
Pasaulē netrūkst cienītāju arī sporta automobiļiem ar tuvāk spēkrata vidusdaļai novietotu opozītmotoru. Šogad pie klientiem nonākuši jau 6190 “Boxster” un 718 “Cayman” modeļi. Savukārt “Panamera” trīs mēnešos pārdota 5600 eksemplāros.
Tikmēr Latvijā saskaņā ar CSDD datiem 2021. gada pirmajā ceturksnī reģistrēti 60 jauni “Porsche” automobiļi, kas ir par 28% vairāk nekā pērnā gada sākumā. Turklāt “Porsche” ir vienīgais zīmols “Premium” segmentā, kas uzrāda pieaugumu 2021. gadā.
Pircēju iecienītākais “Porsche” modelis šā gada sākumā bija “Cayenne”, kam pārdoti 27 eksemplāri. Tam seko pilnībā elektriskais “Taycan” ar 12 vienībām un trešo vietu ieņem “Macan”, kuru iegādājušies 11 pircēji. Tāpat reģistrēti arī seši jauni “Panamera” un četri “911” automobiļi.
“Līdzīgi, kā citviet pasaulē, arī Latvijā “Porsche” pirmais ceturksnis aizritējis ļoti veiksmīgi. Mūsu zīmols jau vēsturiski ir viens no “Premium” segmenta tirgus līderiem. Līdzās pašsaprotamai “Cayenne” popularitātei, ļoti iepriecina arī pilnībā elektriskā “Taycan” pārdošanas apjomi, jo pēc pirmā ceturkšņa auto reģistrācijas datiem, tieši šis ir viens no pārdotākajiem elektroauto Latvijā,” norāda “Porsche Latvija” centra vadītājs Ivars Norvelis.
“Porsche” lielākais tirdzniecības reģions joprojām ir Ķīna. 2021. gada pirmajā ceturksnī sporta automašīnu ražotājs šajā tirgū piegādāja 21 991 automobili, kas ir par 56% vairāk nekā attiecīgajā periodā pirms gada.
Pozitīvā tendence turpinājusies arī Āzijas un Klusā okeāna, Āfrikas un Tuvo Austrumu reģionos, kur piegādāto automašīnu skaits audzis par 46%, ietverot 32 129 automobiļus. “Porsche” tirdzniecība būtiski palielinājusies arī ASV - piegādātas 17 368 sporta automašīnas jeb par 45% vairāk nekā pērn. Eiropā piegādāto automobiļu skaits sasniedza 19 389, kas ir kāpums par 16%. Savukārt Vācijā reģistrēta izaugsme par 14% - līdz 5957 piegādātām automašīnām.
“Mēs esam ārkārtīgi priecīgi, ka “Porsche” klientu kopiena turpina palielināties visā pasaulē,” norāda “Porsche AG” par tirdzniecību un mārketingu atbildīgais valdes loceklis Detlevs fon Platens. “Šo lielisko rezultātu sasnieguši jau labi iepazīti modeļi apvienojumā ar jaunākajiem papildinājumiem mūsu produktu klāstā, tostarp ar pilnībā elektriskā “Taycan” jaunā modeļa variantiem. Pateicoties mūsu zīmola pievilcībai un nemainīgajai ilgtspējas stratēģijai, mēs varam atskatīties uz ļoti veiksmīgu gada sākumu,” tā fon Platens.
Pieprasījums pēc “Porsche” modeļiem pirmajā ceturksnī apstiprina sporta automašīnu ražotāja optimistiskās prognozes 2021. gadam kopumā. “Arī pasūtījumu skaita pieauguma dinamika saglabājas ļoti laba. Turpmākajos mēnešos mēs ar saviem sporta automobiļiem piepildīsim vēl daudzu klientu sapņus,” piebilst fon Platens.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.