Autors: Jūlija Ločmele
Avots: porsche.lv
Sporta automobiļu ražotāja investīciju struktūrvienība “Porsche Ventures” iegādājusies akciju daļu jaunuzņēmumā “Griiip”, lai izmainītu autosporta skatīšanās pieredzi un paaugstinātu izpratni par autosacīkstēm jaunā līmenī, teikts uzņēmuma paziņojumā.
Izraēlā bāzētais jaunuzņēmums apņēmies padarīt autosportu pieejamāku, sniedzot jaunus veidus, kā autosacīkšu organizācijām, līgām, franšīzēm un autoražotājiem saistīties ar faniem.
Reklāma
Jaunuzņēmums izstrādājis uz mākoņskaitļošanu balstītu datu platformu, kas nodrošina autosporta datu pārraidi tieši no sacīkšu auto, bet pēc tam gan analizē, gan vizualizē šos datus mākonī. “Griiip” nodrošina jaunas lietotāju iesaistes, datu analīzes un skatīšanās pieredzes dimensijas, lai autosporta baudīšanu uzlabotu visa līmeņa galalietotājiem - braucējiem, komandām un faniem.
“Autosportam vienmēr ir bijusi nozīmīga loma “Porsche” būtībā, un digitalizācija ir daļa no mūsu plāna “Strategy 2030”. Šīs investīcijas ir vēl viens aizraujošs un daudzsološs solis, lai nodotu mūsu mantojumu nākotnei,” saka “Porsche” valdes priekšsēdētāja vietnieks un valdes loceklis finanšu un IT jautājumos Lucs Meške.
“Griiip” personalizētā digitālo mediju platforma RAMP (sacīkšu mediju platforma) piedāvā unikālu pieeju fanu iesaistei autosportā, lai piesaistītu gados jaunāku auditoriju, kas vēlas iegūt padziļinātāku un personalizētāku skatīšanās pieredzi, izmantojot digitālos medijus.
Šis risinājums ietver tiešu piekļuvi neapstrādātiem datiem no automobiļa elektroniskajām iekārtām, izmantojot aparatūras sastāvdaļas, kas pazīstamas kā “sarkanā kaste” jeb "Red Box". Šo informāciju tiešā veidā iegūst sacīkšu laikā un izmanto, lai radītu uz datiem balstītus produktus, tostarp tiešraides saturu.
RAMP nodrošinātā personalizētā satura veidošana ļauj skatītājiem piekļūt braucēju profiliem un reāllaikā salīdzināt to veiktspēju inovatīvā veidā. Tas ietver vairākus datu kopumus, tostarp braucēja stresa līmeni, automobiļa akumulatora statusu, prognozējamos apļa laikus vai informāciju par riepām. Visu šo informāciju reāllaikā apkopo un vizualizē diagrammās, lai ļautu skatītājiem salīdzināt braucēju veiktspēju.
“Porsche Motorsport” nesen veiksmīgi īstenoja eksperimentu, lai pārbaudītu uzņēmuma tehnoloģiju. ”Griiip” piedāvā uz nākotni orientētu un novatorisku autosporta datu platformu, kas savieno visas ieinteresētās puses un rada jaunu autosacīkšu skatīšanās pieredzes laikmetu,” norāda “Porsche” autosporta nodaļas vadītājs Frics Encingers, piebilstot, ka “tas ir nozīmīgs ieguvums autosportam un tā cienītājiem.”
“Griiip” 2015. gadā Petahtikvā dibināja Tamirs Plačinskis un Gils Zakajs. “Esam sajūsmināti, ka “Porsche”, viens no pasaulē slavenākajiem sporta automobiļu zīmoliem, pievienojas “Griiip” kā stratēģiskais investors, paužot tādu pašu vīziju par jaunu digitālu pasauli ātruma un autosacīkšu ekosistēmai,” atzīst uzņēmuma vadītājs Tamirs Plačinskis.
“Esam pārliecināti, ka mūsu novatoriskā datu platforma RAMP savienos autosporta fanus, komandas, braucējus un e-sporta spēlētājus jaunā formātā. “Griiip” jau parakstījis sadarbības līgumus ar vairākiem autosacīkšu seriāliem,” piebilst Plačinskis.
“Porsche Ventures” investējis “Griiip” tā nesenākajā finansēšanas raundā. Pēc “Porsche Ventures” pārstāves Talijas Rafaeli vārdiem, šīs investīcijas atbalsta “Porsche” pamata biznesu, pateicoties jaunām pieejām fanu un auditorijas iesaistē.
“Mūsu mērķis ir veicināt izpratni par sacīkšu medijiem un uzlabot e-sporta, simulatoru sacīkšu un videospēļu digitālo pasauli, vienlaikus gūstot finansiālu labumu no investīcijām nākamās paaudzes biznesa modeļu attīstībā,” tā Rafaeli.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.