Autors: Velocita.lv
Avots: Velocita.lv
Mazda Motor Corporation atklājusi plānus 2022. gadā sākt sava SUV klāsta paplašināšanu. Tuvāko divu gadu laikā Eiropā tiks ieviesti divi jauni uzņēmuma lielo produktu grupas modeļi – Mazda CX-60 un Mazda CX-80. Kopumā Mazda lielo produktu grupu veidos četri modeļi: CX-60, CX-70, CX-80 un CX-90.
Lai apmierinātu augošās vajadzības, Mazda saviem klientiem Eiropā piedāvās plašu SUV modeļu klāstu, kurā apvienoti jaunākie emisiju samazināšanas sasniegumi un braukšanas prieks, kas raksturīgs ikvienai Mazda.
Reklāma
Tajā pašā laikā ASV un dažos noieta tirgos ārpus Eiropas tiks ieviesti jauni lielizmēra jeb paplatinātas virsbūves modeļi CX-70 un CX-90, kā arī modelis CX-50 no mazo platformu grupas.
Gaidāms, ka jaunie Eiropas modeļi – Mazda CX-60 un Mazda CX-80 – biznesa izaugsmi veicinās vidējā termiņā un ilgtermiņā. Jaunākās tehnoloģijas palīdzēs Mazda paplašināt SUV klāstu, maksimāli lietderīgi izmantojot uzņēmuma tā saucamo “konstruktora bloku” izstrādes un ražošanas stratēģiju (unikāla Mazda stratēģija, pamata tehnoloģiju kopu veidojot kā “konstruktora blokus”, kas veicina augstāko tehnoloģiju efektīvu izstrādi un ieviešanu), kas ietver Skyactiv tehnoloģiju, kompleksu plānošanu un elastīgu ražošanu.
CX-60 un CX-80 ar attiecīgi divām un trim sēdvietu rindām būs Eiropas modeļu klāsta priekšgalā, turklāt ar šiem modeļiem tiks ieviesti uzlādējamā hibrīda automobiļi ar četru cilindru rindas benzīna dzinējiem kombinācijā ar elektromotoru. Jaunākās paaudzes sešu cilindru rindas Skyactiv-X benzīna dzinēji un Skyactiv-D dīzeļdzinēji tiks ieviesti kombinācijā ar 48V vieglo hibrīdsistēmu, kas apvieno augstu veiktspēju un izcilus izmešu rādītājus.
Ap 2025. gadu uzņēmums ieviesīs vairākus jaunus produktus uz specializētas elektromobiļu platformas. Ieviešot šos modeļus, Mazda nostiprinās savas pozīcijas ceļā uz mērķi līdz 2030. gadam pabeigt visa klāsta elektrifikāciju.
Paralēli jaunu modeļu izstrādei Mazda nesen atjaunināja arī CX-5, kas joprojām ir viens no galvenajiem modeļiem un virza Mazda biznesu visā pasaulē. CX-5 un citi modeļi, piemēram, CX-30 turpinās spēlēt nozīmīgu lomu Mazda SUV klāstā, jo dizaina evolūcija, produktu uzlabojumi, jaunāko drošības tehnoloģiju un savienojamības funkciju ieviešana nepārtraukti uzlabo modeļu klāstu, saglabājot tā pievilcību patērētāju acīs.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.