Autors: Aleksandra Kostjukoviča
Avots: Volkswagen.com
Jau šobrīd Latvijas dīleru centros pieejams jaunais Multivan, kas pirmo reizi veidots uz Modular Transverse Matrix (MQB) platformas. Tagad piedziņas sistēmu portfelī pieejams plug-in hibrīds, tādējādi Multivan daļu laika var braukt, neradot kaitīgos izmešus. Turklāt šajā automobilī pieejamas arī jaunas asistentu, informācijas un izklaides sistēmas. Savukārt jaunais salona interjera koncepts padara Multivan par vēl daudzpusīgāku automobili. Automašīnas sākuma cena ir 42 557 eiro.
Ar jauno Multivan Volkswagen Commercial Vehicles ievada jaunu ēru zīmolam un mobilitātei. Nākotnē Bulli piedāvājumu veidos trīs pīlāri: Multivan un Transporter 6.1 modeļu līnijas, kā arī ID.BUZZ, kas tirgū nonāks 2022. gadā. Transporter 6.1 joprojām galvenokārt vērsts uz komerciālu pielietojumu, un tas kalpos par pamatu California kemperiem.
Reklāma
Multivan, kas galvenokārt veidots ģimenēm un aktīvā dzīvesveida cienītājiem, ar savu pilnībā jauno sēdvietu un kravas telpas sistēmu iederas neskaitāmos mobilitātes scenārijos. Pateicoties tā augstās kvalitātes interjeram, šis mikroautobuss arī piemērots biznesa klases segmentam. Par to vēl vairāk liecina fakts, ka jaunā paaudze paralēli bāzes modelim tirgū arī debitēs ar pagarināto versiju ar vēl lielāku kravas ietilpību – līdz pat 4053 litriem.
Multivan aizmugurē atrodas tikai viegli pielāgojami un izņemami individuāli sēdekļi, lai, piemēram, dārgus velosipēdus tagad varētu pārvadāt salonā. Maksimālais salona augstums arī saglabājas tāds pats, kā iepriekš – apvienojumā ar panorāmas lūku tas pat ticis palielināts.
Multivan mazina plaisu starp digitālo pasauli, pateicoties tā instrumentu panelim, kas arī ticis pilnībā pārveidots, un tajā iestrādātajiem displejiem. Tas bāzes komplektācijā aprīkots ar Digital Cockpit (digitālajiem instrumentiem) un Ready 2 Discover informācijas un izklaides sistēmu. Izmantojot tiešsaistes kontroles iekārtu, šī sistēma piedāvā plašu tiešsaistes pakalpojumu un funkciju klāstu jau bāzes komplektācijā. Digital Cockpit arī aprīkots ar 10 collu radio ekrānu.
Jaunums šajā modeļu līnijā ir plug-in hibrīda sistēma. 160 kW / 218 ZS augsto tehnoloģiju piedziņas sistēma apvieno braukšanu bez kaitīgajiem izmešiem ar ļoti tālu nobraukšanas distanci un zemu kopējo patēriņu. Tāpat priekšējās piedziņas Multivan pieejams ar turbo benzīna dzinēju. Tas attīsta 150 kW / 204 ZS jaudu. 2022. gadā tirgū nonāks arī turbo dīzeļdzinējs (TDI) ar 110 kW / 150 ZS jaudu.
Standarta komplektācijā dzinēji pieejami ar divsajūgu ātrumkārbu (DSG). Tāpat standarta komplektācijā Multivan pieejams ar bezatslēgu aizdedzi un elektronisko rokas bremzi.
Asistentu sistēmu skaits ir būtiski palielināts – sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist kopā ar City Emergency Braking, braukšanas joslu uzturēšanas asistents Lane Assist, Swerve Support ar jauno Turn-off Assist, dinamiskā ceļa zīmju noteikšana un kruīza kontroles sistēma.
Jaunās inovatīvās sistēmas iekļauj IQ.DRIVE Travel Assist, kas nodrošina daļēji automatizētu braukšanu no 0 līdz 210 km/h. Vēl viens jaunums Multivan ir IQ.LIGHT – LED Matrix priekšējie lukturi ar interaktīvu apgaismes kontroli, kas pieejami papildu komplektācijā kā alternatīva standarta LED priekšējiem lukturiem. Pateicoties augsto tehnoloģiju elementiem, visu laiku progresīvākais Multivan maina automobiļu vides attieksmi pret dzīvi mūsdienu laikmetā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.