Foto: Publicitātes attēls
Autors: Tija Ezeriņa
Avots: Publicid.lv
Latvijā ir izveidota jauna bezmaksas digitālā platforma “Motointegrator.lv” autovadītājiem un servisiem, kur tiešsaistē transportlīdzekļu īpašnieki varēs atrast un izvēlēties sev piemērotu servisu, pieteikties uz vizīti un digitāli saglabāt informāciju par veikto spēkrata remontu vienuviet, informē “Inter Cars Group”.
Tikmēr autoservisi varēs piereģistrēt savus pakalpojumus, informēt klientus par īpašajām akcijām un piedāvājumiem, piekļūt automobiļa remonta vēsturei, ja klients būs devis šādu atļauju, saskaņot tāmes, ieteikt remontdarbus un tamlīdzīgi.
Reklāma
Pēc “Inter Cars Group” iniciatīvas šāda platforma ir pieejama vēl 12 Eiropas valstīs – Lietuvā, Igaunijā, Polijā, Ukrainā, Čehijā, Bulgārijā, Ungārijā, Rumānijā, Horvātijā, Slovākijā, Bosnijā un Hercegovinā – un kopumā tajā ir reģistrējušies 19 561 servisi.
Latvijā šī platforma ir nule pieteikta un tai jau ir pievienojušies 134 autoservisi.
“Auto pēcpārdošanas nozare, kaut arī lēnāk, tomēr sper soļus digitalizācijas virzienā, un “Motointegrator.lv” ir rīks, kas vienlīdz ir vērtīgs auto īpašniekiem, tā arī autoservisiem un kopumā ļaus nozarei kļūt caurskatāmākai un ērtākai klientiem,” teica “Inter Cars Latvija” un “IC24.lv” vadītājs Kaspars Viļumsons.
Tikmēr “Bosch Car Service” pārstāvis Māris Freimanis piebilst, ka Latvijā nav bijusi vienota platforma autoservisiem, taču ir redzams, ka klientu paradumi, meklējot auto remonta iespējas, mainās - auto īpašnieki arvien vairāk paļaujas uz internetā atrastajiem piedāvājumiem un rekomendācijām.
Kvalitatīva un patiesa atsauksmju sistēma noteikti veicinās savstarpējo autoservisu konkurenci un piedāvāto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanos. “Ja autobraucējam nav bijusi iepriekšēja pieredze ar auto remonta pakalpojumu saņemšanu, šis būs nozīmīgs faktors autoservisa izvēlē,” min Freimanis.
“Motointegrator.lv” palīdzēs gan pašam auto īpašniekam, gan arī autoservisam sekot līdzi tam, kādā stāvoklī ir auto, kad nepieciešams veikt auto tehnisko apskati vai kad beigsies transportlīdzekļa apdrošināšana. Tā kā platformu jau izmanto 12 dažādās Eiropas valstīs, tad nepieciešamības gadījumā ir iespējams atrast informāciju arī par servisiem ārpus Latvijas robežām.
“Auto remontā izmantotās iekārtas un arī paši auto strauji kļūst arvien modernāki un sarežģītāki, taču apkalpošana Latvijā šajā jomā līdz šim ir attīstījusies lēni – daudzos servisos informāciju par klientu spēkratu vēl joprojām apkopo uz papīra nevis digitāli. Mēs saprotam, ka ikdienā servisi iegulda gana daudz aprīkojumā, kas nepieciešams to primārajam biznesam, tāpēc “Inter Cars Group” ir izstrādājusi rīku, kas palīdzēs uzlabot klientu servisu mūsdienu digitālajā laikmetā,” skaidro “Inter Cars Latvija” projektu vadītājs Ivars Klints.
Klints arī min, ka nozīmīgs faktors, kas ietekmē autoservisa izvēli, protams, ir citu klientu vērtējums. Taču nereti pieejamās atsauksmes internetā var būt maldīgas, jo neviens tās nepārbauda.
“Pievienojot atsauksmi “Motointegrator.lv”, lietotājam ir jāsniedz dati par savu transportlīdzekli un jāmin autoservisa apmeklējuma datums. Tad to piecu dienu laikā pārbauda vietnes moderators un autoservisa pārstāvis, lai noteiktu, ka vizīte patiešām ir notikusi. Būtiski, ka arī labās atsauksmes iziet šo pašu procesu, jo reizēm tieši tās rada maldīgu priekšstatu par sniegto servisu,” informē Klints.
Vietnē autoservisi var arī norādīt, vai piedāvā kādus specifiskus pakalpojumus, piemēram, elektroauto remontu. “It īpaši aktuāli tas kļūst tagad, kad elektrisko spēkratu skaits aug un arī neatkarīgie servisi lēnām gatavojas lēcieniem uz regulāru to remontu un apkopi,” pauž Freimanis.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.