Autors: Kristaps Menniks
Avots: Moller.lv
Volkswagen komerctransporta nodaļa ir prezentējusi jauno Amarok. Tā pārdomātās aprīkojuma iespējas, vairāk nekā 20 jaunas vadītāja palīgsistēmas, tiešsaistes pakalpojumi, efektīvs dzinējs ar augstu griezes momentu, pilnpiedziņas tehnoloģijas, īpaši pielāgots papildaprīkojums un izteiksmīgais Volkswagen dizains padara jauno Amarok par vienu no pasaulē daudzpusīgākajiem un sabalansētākajiem pikapiem. Iepriekšpārdošana Baltijas valstīs sāksies 2023. gada janvārī, savukārt jau aprīlī plānotas pirmās piegādes.
Jaunais Amarok ir kļuvis lielāks, jaudīgāks, sportiskāks un vēl harismātiskāks. “Jaunās paaudzes modelim esam būtiski pārveidojuši Amarok arhetipisko dizainu. Tagad tas ir nepārprotami izteiksmīgāks un vēl iespaidīgāks”, norāda Volkswagen komerctransporta nodaļas galvenais dizainers Alberts Kircingers (Albert Kirzinger).
Reklāma
Palielinātā riteņu garenbāze uzlabo proporcijas un sniegumu bezceļa apstākļos
Būdams 5350 mm garš, jaunais Amarok ir par 96 mm garāks nekā tā priekštecis. Tikmēr 3270 mm riteņu garenbāze nozīmē 173 mm pagarinājumu, nodrošinot vairāk telpas īpaši dubultās kabīnes sēdvietu otrajā rindā. Tā kā riteņu bāze ir palielināta ievērojami vairāk nekā transportlīdzekļa kopējais garums, tas ir ļāvis saīsināt virsbūves pārkares.
Interjers profesionāliem uzdevumiem
Displeju klāstu veido pilnībā digitālais 12 collu instrumentu panelis un modernais informācijas un izklaides sistēmas planšetdatora formāta skārienekrāns. Jaunajā Amarok modelī ir ietvertas dažādas ergonomiski konfigurētas un intuitīvi lietojamas digitālo funkciju pogas, kā arī fiziski slēdži un pogas.
Daudz vietas kravas nodalījumā un kravnesība līdz 1,16 tonnām
Tāpat kā iepriekšējam modelim, kravas nodalījumā starp riteņu arkām ir pietiekami daudz vietas, lai gareniski novietotu eiro paleti. Kravu nostiprināt palīdz nodalījuma pamatnē izvietotie gredzeni, kas katrs spēj izturēt līdz 500 kg lielu slodzi. Līdz ar šo lielo ietilpību ir palielinājies arī maksimālais svars no vienas līdz 1,16 tonnām.
Jaunā desmitpakāpju automātiskā pārnesumkārba un 4MOTION sistēma
Baltijā Amarok tiks piedāvāts ar jaudīgāko TDI dzinēju, kas ir 3,0 litru V6. Tā jauda ir 177 kW (241 ZS). Tas standartaprīkojumā ir aprīkots ar jaunu desmitpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas darbosies ar elektronisku pārslēdzēju. Jaunā pārnesumkārba aizstāj astoņpakāpju, ar ko bija aprīkots iepriekšējais modelis.
Baltijas tirgū Amarok jau standartaprīkojumā tiek piedāvāts ar pilnpiedziņu (4MOTION). Jaunā Amarok piedziņas sistēmas tehnoloģija nodrošina automobiļa spēju pārvarēt jebkādus apvidus ceļus un spēju vilkt līdz 3,5 tonnām smagu piekabi.
Vairāk nekā 20 jaunas autovadītāja palīgsistēmas padara braukšanu vēl ērtāku
Seši dažādi braukšanas režīmi palīdz vadītājam dažādās situācijās uz ceļa un jebkuros laika apstākļos. Jaunā Amarok vadīšanu atvieglo arī virkne autovadītāja palīgsistēmu. Vairāk nekā 20 no šīm sistēmām, piemēram, ACC+ adaptīvā kruīza kontrole (automātisko ātruma kontroli papildina ceļazīmju atpazīšana ar kameras palīdzību) un “IQ.LIGHT – LED matricu priekšējie lukturi”, ir jaunums Amarok modelī un padara šo Volkswagen pikapu par vienu no pasaulē visvieglāk vadāmajiem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.