Foto: Publicitātes attēls
Autors: Velocita.lv
Avots: Velocita.lv
Hyundai atkal ir guvis panākumus vācu preses aptaujās un salīdzinošajos testos. Nesen izsludinātajos rezultātos, ko publicējuši plaši pazīstami Vācijas autožurnāli, starp labākajiem bija seši šī Dienvidkorejas ražotāja modeļi.
Vācu žurnāla Auto Bild lasītāju aptaujā “Labākie zīmoli 2022”, salīdzinot ar pagājušo gadu, Hyundai izdevās sasniegt pat vēl labākus rezultātus. Hyundai kļuva par kopvērtējuma uzvarētāju divās klasēs, izcīnīja trīs pirmās vietas kategorijā “Cena/veiktspēja” un tādējādi savām trofejām pievienoja par divām uzvarām vairāk nekā 2021. gadā.
Reklāma
Auto Bild aptaujā piedalījās vairāk nekā 56 000 cilvēku, kas atdeva balsi par saviem favorītiem 14 auto klasēs trīs kategorijās: “Kvalitāte”, “Dizains” un “Cena/sniegums”. Lai gūtu priekšstatu par katra zīmola tēlu, lasītājiem bija jāatbild uz tādiem jautājumiem kā, piemēram, kuriem zīmoliem viņi uzticas, kuri modeļi viņiem patīk un kuri ražotāji, viņuprāt, ir īpaši novatoriski. Cilvēki balsošanai veltīja vidēji 30 minūtes.
Vērtējot A segmenta spēkratus, kategorijā “Cena/sniegums” par labāko lasītāji nosauca Hyundai i10, un tādējādi auto atkārtoja savus pērnos panākumus. Turklāt kombinācijā ar vērtējumu kategorijās “Kvalitāte” un “Dizains” Hyundai nosargāja A segmenta uzvarētāja titulu, otrajā un trešajā vietā atstājot attiecīgi Abarth 595 un VW e-Up.
Tāpat kā 2021. gadā, Hyundai triumfēja pār konkurentiem arī B segmentā. Kopā ņemot visas trīs kategorijas, pēc lasītāju domām, labākais atkal bija Hyundai i20, kurš apsteidza Mini Cooper un Audi A1 Sportback.
Kompaktauto segmentā lasītāji par uzvarētāju kategorijā “Cena/sniegums” atzina Hyundai i30, kas izrādījās pārāks par Škoda Octavia un Ford Focus. Šajā kategorijā Hyundai izdevās pārliecināt lasītājus arī vidējo SUV klasē, kur zīmolu pārstāvēja divi modeļi – Tucson un Santa Fe.
“Runa ir par tēlu, par to, kā to redz pircēji, un Hyundai gadījumā mēs redzam skaidru augšupejošu tendenci. Ne tikai mūsu salīdzinošajos testos, bet arī lasītāju aptaujā “Labākie zīmoli 2022”. Pagājušajā gadā Hyundai izcīnīja trīs uzvaras, bet šogad zīmola kontā jau ir piecas,” saka Toms Drehslers, Bild Group Auto nodaļas galvenais redaktors.
“Mūsu kompānijas izcilie panākumi tēla iespaidu aptaujā “Labākais zīmols” gan šogad, gan pērn kalpo par pierādījumu tam, ka Hyundai kā zīmola popularitāte Eiropā nemitīgi pieaug. Svarīgs mūsu panākumu rādītājs ir arī tas, kā mūs uztver kā zīmolu. Tāpēc esam gandarīti, ka Auto Bild lasītāji, kuri pārstāv arī mūsu klientus, vērtē Hyundai tik pozitīvi. Piecas uzvaras dažādās klasēs liecina, ka mēs dodamies pareizajā virzienā,” saka Andreass Kristofs Hofmans, Hyundai Motor Europe mārketinga un produktu viceprezidents.
Ioniq 5 un Tucson Hybrid uzvar ar augstāko atlikušo vērtību
Auto Bild Wertmeister (vāciski “vērtības meistars”) ir balva automobiļiem par augstāko atlikušo vērtību Vācijas tirgū. Žurnāls Auto Bild un uzņēmums Schwacke, kas specializējas autonozares datu analītikā, šo balvu piešķir katru gadu un aprēķinos ņem vērā gan absolūto, gan relatīvo vērtības kritumu.
Šogad Schwacke analizēja gandrīz 4000 aktuālo modeļu versijas no kopumā vairāk nekā 6600 dažādu transportlīdzekļu tipiem. Pamatojoties uz plašu izpēti, datu apkopošanu un aprēķiniem, tika apbalvoti aptuveni 40 modeļi no 13 segmentiem. Aprēķini balstīti uz klasei raksturīgo vidējo nobraukumu četru gadu laikā pēc jauna auto iegādes.
Ioniq 5 ieguva pirmo vietu kategorijā “Labākā atlikusī vērtība elektromobiļiem līdz 40 000 eiro” – ar vidējo nobraukumu 11 000 kilometru gadā Ioniq 5 atlikusī vērtība izrādījās 59,37%. Tucson Hybrid N Line arī ieņēma pirmo vietu, taču kategorijā “Labākā atlikusī vērtība kompaktajiem krosoveriem”. Ar 15 000 km vidējo gada nobraukumu šī modeļa atlikusī vērtība bija 63,43%.
Hyundai pārliecina arī Auto Zeitung auditoriju
Šogad tika rīkota arī “Image Report” aptauja, kurā piedalījās vairāk nekā 12 000 Vācijas auto žurnāla Auto Zeitung lasītāju. Viņi balsoja 20 kategorijās un izteica savu viedokli, piemēram, par dizainu, kvalitāti un draudzīgumu videi.
Saskaņā ar šo aptauju Hyundai kopš pagājušā gada ir uzlabojis sava zīmola reputāciju. Dienvidkorejas kompānija no desmitās vietas pakāpās uz septīto, apsteidzot tādus konkurentus kā Tesla, Toyota un Škoda. Aptaujas pārskatā teikts, ka tas, visticamāk, noticis, pateicoties plašajam klāstam, kas ietver gan tehniski modernus un elektrificētus modeļus, gan arī auto ar tradicionālu dzinēju.
Hyundai ieguva pirmo vietu divās kategorijās. Aptaujas rezultāti liecina, ka Hyundai ražo vislabāk aprīkotos automobiļus, apsteidzot tādus augstas klases konkurentus kā Mercedes-Benz, BMW un Audi. Lasītāji arī uzskata, ka auto kvalitātes kāpums Hyundai gadījumā ir vislielākais.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.